nie idź do restauracji!

Pisemny: 29 sierpień 2012
Czas podróży: 26 — 28 lipiec 2012
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Zatrzymaliś my się w hotelu, przejeż dż aliś my obok. W hotelu jest duż o obcokrajowcó w, wraż enie, ż e to do nich skierowane. Pró bowali oszukać na recepcji, wzią ć dodatkowe pienią dze podobno na jedzenie dziecka, chociaż jest brak pł atnoś ci ze wzglę du na wiek Ś niadanie jest normalne, ale jeś li chcesz coś przeką sić w restauracji a la carte - lepiej zjeś ć deser w barze na parterze - kotlet kijowski nie był pierwszą ś wież oś cią , w kolejne danie - deklarowane grzyby i kurki został y zastą pione banalnymi pieczarkami, a sos został oparty na majonezie. . . Wię cej o smutnych. . . Zdecydowaliś my się skorzystać z usł ugi „pó ź nego wymeldowania”, o któ rej ostrzegano w zaliczka. Po przybyciu do pokoju niespodzianką był y zamknię te drzwi, a my byliś my niecał ą godzinę przed wyjazdem!.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał