Straszna obsługa w hotelowej restauracji?

Pisemny: 4 styczeń 2022
Czas podróży: 1 — 3 styczeń 2022
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Zatrzymał em się w hotelu od 1-4 stycznia 2022 r. Wcześ niej wielokrotnie korzystaliś my z Waszych usł ug, przybywają c na lotnisko Ż uliany. Obsł uga znacznie się pogorszył a w cią gu ostatniego roku. Podczas zameldowania w nocy z 1-2 stycznia powiedziano nam, ż e ś niadanie był o do 11:30. Przybywają c 4 stycznia na ś niadanie o 9:55 w bufecie zastaliś my gó ry ś mieci, resztki i brudne naczynia, niedział ają cy ekspres do kawy, brak jedzenia, czekaliś my 15 minut na kelnera, po czym leniwie donió sł w doś ć frywolnej formie, ż e ś niadanie się skoń czył o. Jeś li pozycjonujesz się jako hotel parkowy z restauracją (a ś niadanie jest wliczone w cenę ) - zachowaj swoją markę , rekrutuj normalnych wykwalifikowanych kelneró w (a nie ucznió w z cał kowitym brakiem inteligencji na twarzy), naucz ich obsł ugi najmniej elementarna obsł uga i wyjaś nij, w jakim obszarze dział ają . A jeś li Twoja restauracja to knajpka, w któ rej obsł ugą są przypadkowi ludzie, wyjaś nij goś ciom hotelowym, ż e lepiej dla nich zamó wić ś niadanie i wszystkie inne posił ki poza hotelem. To nie jest usł uga europejska - to totalny chaos.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał