Kidałowo! nieprofesjonalizm! ! ! NIE POLECAM!!!

Pisemny: 16 listopad 2015
Czas podróży: 12 — 13 listopad 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Nie polecam nikomu!!!!!!!!!!!!!!! ! ! NIEZWYKLE NIEPROFESJONALNY PERSONEL!!!!!!!!!!!!! ! ! PRZERAŻ ENIE!! ! ! I WSTYD!!!!!!! ! ! KIDALOVO!!!!!!!!! !
Na 3 tygodnie rezerwował am u nich pokó j telefonicznie, dziewczyna był a bardzo mił a, ale niepokoją co się spieszył a i nie specjalnie sł uchał a moich pró ś b, mó wią , wszystko zrozumiał a, czekamy na Ciebie. W każ dym razie powtó rzył em jej, ż e przyjadę w nocy 12 listopada i zamelduję się w hotelu od 12 do 13 listopada w nocy. Powiedział a mi przez telefon, zrozumiał a, czekamy. Tydzień przed przyjazdem do hotelu zadzwonił em ponownie, aby upewnić się , ż e wszystko jest w porzą dku, ponownie wyjaś nił em, ż e melduję się od 23.00 12 listopada do 01.00 13 listopada, odpowiedź - "czekamy na Ciebie" uspokoił a mnie .
Na wszelki wypadek w poniedział ek 9 listopada 2015 wysł ał em do administratora hotelu irisHotels nastę pują ce pytanie: „Witam, zarezerwował em pokó j telefonicznie od 12 listopada do 13 listopada, nazwisko ###### Elena. Przyjeż dż am 12 listopada o godzinie 23.00 Chcę potwierdzić rezerwację .

Czy wszystko jest aktualne? I podaj mi kod interkomu. Dzię ki. "
Na co otrzymał em natychmiastową odpowiedź :
-- "Dobry wieczó r! Czekamy na Ciebie! Naprzeciwko przycisku hotelowego jest napisane IrisHotels. Pozdrawiam, administrator Julia. "
Przyjeż dż am do Kijowa 12 listopada o 23.30 i idę do hotelu, gdzie osoba w recepcji mó wi mi, ż e 12 listopada nic nie jest dla mnie zarezerwowane!!!!!!!!!!!!!!!!! ! ! !!!!!!! ! ! Rezerwacja od 13 listopada!!!! ! ! Na co mó wię , ż e dzwonił am i pisał am TRZY RAZY, powiedział am kiedy dokł adnie przyjeż dż am, kiedy przyjeż dż am do hotelu, ż e trzy razy powiedział aś mi: „tak, wszystko jest w porzą dku, czekamy na Ciebie !! ! ! !!! ! ” Osoba w recepcji wrzasnę ł a na mnie w histerii: „nie krzycz na mnie, zamelduj się o 12.00 13-go! Takie są zasady wszystkich hoteli! ”
Wniosek - Iris to wyją tkowy hotel, w innych hotelach moż na się zameldować o każ dej porze nocy, ale tutaj już od godziny 12.00. Rozumiem - wymelduj się do godziny 12.00 lub zapł ać nastę pnego dnia. Ale tu raż ą cy brak profesjonalizmu i nieuwaga personelu na goś ci! ! ! FU, WSTYD! Có ż za koniec historii - mam mał e dziecko w ramionach, jestem z walizkami o 12 w nocy na ulicy w obcym mieś cie !!!!!! ! ! Tutaj moż esz ró wnież zł oż yć pozew do są du o zadoś ć uczynienie za szkody moralne w zwią zku z wynikł ym stresem (a nastę pnego dnia poszedł em do szpitala), dziecko zachorował o od tego, ż e zostaliś my przy zł ej pogodzie na ulicy EKSTREMALNIE NIEPROFESJONALNI PRACOWNICY HOTELU!
Nie kontaktuj się z nimi, aby nie być na ulicy!

A Wam personelowi hotelu wyraż am swoje oburzenie, rozczarowanie, nieufnoś ć ! Nie ró b tego, czego nie wiesz, jak to zrobić ! Powinniś cie brać przykł ad z innych hoteli w Kijowie, nie bę dę wymieniać nazw, ż eby się nie reklamować , chociaż należ y uczyć Bł azna tylko psuć ! Dlatego nie angaż uj się w osobny biznes, ponieważ nie jest on twó j!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał