Ogólne wrażenie było dobre.

Pisemny: 26 wrzesień 2017
Czas podróży: 26 — 28 lipiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 8.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
Ogó lne wraż enie był o dobre. Zachowano wszystkie uzgodnione niuanse: czas serwowania potraw, rezerwację pewnej altany i domu, pokó j dla nowoż eń có w w prezencie, ceny usł ug, przygotowanie i nakrycie stoł u. Kelner poś wię cił wystarczają co duż o uwagi, był uprzejmy i profesjonalny. Przywieź liś my naczynia o umó wionej godzinie nawet w strugach deszczu! ! ! Ogromne podzię kowania dla administratora Aleksieja, któ ry bardzo pomó gł , podpowiedział , któ rą altanę zabrać na naszą uroczystoś ć , polecił dania na bankiet, zawsze był w kontakcie i odpowiadał nawet na najbardziej „drobiazgowe” pytania: wysokoś ć otworu w altanie i moc okablowania))
Kolejną dobrą rzeczą , któ rej nie mogę nie zauważ yć to pyszna kuchnia, pię kny i zadbany teren, czystoś ć w pokojach hotelu i domu.
Negatywne wraż enie pozostawione przez administratora Nadież dy. Pod koniec wieczoru, nie wiadomo ską d, dostał a nowe pł atnoś ci za udostę pniony trawnik do strefy fotograficznej. Nie ma ochoty opisywać cał ej tej bzdury, powiem tylko, ż e z ramienia mistrza oboje wymyś lili te usł ugi i dali nam „prezent”, ż ebyś my za nie nie pł acili) Polecam podpisanie umowy i przepisują c wszystkie niuanse, aby unikną ć zepsutego wraż enia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał