Pokój nie jest czysty, ale personel nie jest obserwowany?

Pisemny: 8 czerwiec 2018
Czas podróży: 3 — 8 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
Pokó j jednoosobowy za 480 UAH - jest klimatyzacja, wszystko inne w standardzie. W tej cenie jest bardzo dobry.
Aby wł ą czyć prą d w pokoju, musisz wł oż yć kartę do specjalnej jednostki. W recepcji nie ostrzegają o tym, na bloku jakikolwiek napis. Jedynym sposobem na uspokojenie się jest ponowne udanie się do recepcji.
Cią gł e nieporozumienia z wliczonym ś niadaniem. Począ tkowo w menu był y ś niadania, czas oczekiwania 20-40 minut, a robił o się coraz zimniej. Potem poszliś my do bufetu i znowu jajecznica jest zimna.
Osiadł y w kiepsko wyczyszczonym pokoju, w pokoju mró wki zobaczył y karalucha. Za 5 dni, raz normalnie usunię ty po zł oż eniu skargi. W pozostał e dni, w tym po reklamacji i normalnym czyszczeniu, nie odkurzali ani nie dezynfekowali.

Skarga był a nastę pują ca: skarż ył em się dwukrotnie w recepcji, za każ dym razem, gdy przychodził a zirytowana pokojó wka i mó wił a mi, ż e robi wszystko dobrze i nadal bę dzie to robić.
Nigdy nie widział em pokojó wki przychodzą cej, ż eby coś powiedzieć goś ciowi, bo są narzekania na jej pracę . Narzekał em już na to pod ich adresem kontaktowym - odpowiedział robot, któ ry się ze mną komunikuje i to wszystko.
Mam wraż enie, ż e przestał em interesować się hotelem w momencie, gdy zapł acił em za nocleg
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał