Moje rzeczy został y wyrzucone do kosza na ś mieci. Czy moż esz sobie wyobrazić ? Wszystko zaczę ł o się dobrze do ostatniego dnia pobytu w hotelu. Zastanawiam się , czy kiedykolwiek spotkał eś się z tym, ż e sł uż ą ca wyrzuca twoje rzeczy osobiste? Oto przykł ad, z któ rym się spotkał em.
… Już ▾
Moje rzeczy został y wyrzucone do kosza na ś mieci. Czy moż esz sobie wyobrazić ? Wszystko zaczę ł o się dobrze do ostatniego dnia pobytu w hotelu. Zastanawiam się , czy kiedykolwiek spotkał eś się z tym, ż e sł uż ą ca wyrzuca twoje rzeczy osobiste? Oto przykł ad, z któ rym się spotkał em. Moje nowe rzeczy został y wyrzucone do worka, któ ry leż ał na podł odze. Wczoraj rano był a proś ba o posprzą tanie pokoju: wymień rę czniki, wyrzuć worek na ś mieci w Ł AZIENCE. Wieczorem odkrył em, ż e nie ma paczki, w któ rej leż ał y moje rzeczy. Ktoś mi odpowie na pytanie - czy sł uż ą ca ma prawo wyrzucać bez zgody jakieś rzeczy z pokoju?
Konkluzja: nikt nie zezwolił na dostę p do kamery, pytanie „Dlaczego? ! ” ich odpowiedź brzmi: „Nic nie jest widoczne – ciemny korytarz”. Niestety nie był o czasu na wezwanie policji, bo trzeba był o wyjś ć z domu. Kierownictwo hotelu sprawił o, ż e wyglą daliś my jak gł upcy. Nikt nie otrzymał ludzkich przeprosin. Nie był o ż adnej wzmianki o odszkodowaniu. Zaoferował bon podarunkowy na nastę pną wizytę . Myś lę , ż e to zabawne, a nawet bardzo.
PS Myś lę , ż e jest mał o prawdopodobne, aby taka sytuacja dotarł a do wł aś ciciela hotelu. Ale dla każ dego jest na mnie osobisty przykł ad, z jaką sytuacją każ dy moż e się zmierzyć . Och, i prawie zapomniał em. W kawiarni / restauracji w hotelu polecił bym kelnerce (nie znam jej imienia), aby był a bardziej przyjazna. Taka usł uga nie jest warta nawet 10%, co jest napisane w menu.
Konkluzja: nikt nie zezwolił na dostę p do kamery, pytanie „Dlaczego? ! ” ich odpowiedź brzmi: „Nic nie jest widoczne – ciemny korytarz”. Niestety nie był o czasu na wezwanie policji, bo trzeba był o wyjś ć z domu. Kierownictwo hotelu sprawił o, ż e wyglą daliś my jak gł upcy. Nikt nie otrzymał ludzkich przeprosin. Nie był o ż adnej wzmianki o odszkodowaniu. Zaoferował bon podarunkowy na nastę pną wizytę . Myś lę , ż e to zabawne, a nawet bardzo.
PS Myś lę , ż e jest mał o prawdopodobne, aby taka sytuacja dotarł a do wł aś ciciela hotelu. Ale dla każ dego jest na mnie osobisty przykł ad, z jaką sytuacją każ dy moż e się zmierzyć . Och, i prawie zapomniał em. W kawiarni / restauracji w hotelu polecił bym kelnerce (nie znam jej imienia), aby był a bardziej przyjazna. Taka usł uga nie jest warta nawet 10%, co jest napisane w menu.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Przyjazny uś miechnię ty personel. Dogodna lokalizacja. Pokoje jak na zdję ciu. Wi-Fi ł apie wszę dzie i dobrą prę dkoś ć . Okna wychodzą na ciche podwó rze. Spał em w ciszy przy otwartych oknach.
… Już ▾
Przyjazny uś miechnię ty personel. Dogodna lokalizacja. Pokoje jak na zdję ciu. Wi-Fi ł apie wszę dzie i dobrą prę dkoś ć . Okna wychodzą na ciche podwó rze. Spał em w ciszy przy otwartych oknach.
Tak jak
Lubisz