Wyrzucił pieniądze!

Pisemny: 5 sierpień 2019
Czas podróży: 5 sierpień 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zarezerwowaliś my urlop na tydzień przed przewidywanym terminem, wpł aciliś my zaliczkę . Na zewną trz wszystko był o normalne, nic nie zapowiadał o.
Nagle zmarł a nasza babcia. Takich rzeczy nie da się przewidzieć . Poprosiliś my o przesunię cie terminu o 5 dni. Mamy rezerwację od 10, dzisiaj jest 5. Oznacza to, ż e dzień wcześ niej nie aplikowaliś my. I mieliś my dobry powó d. Brutalnie odmó wiono nam przelewu i pienię dzy, jak powiedział administrator, „nie zwracają ”. Okazuje się , ż e wpadli na oszustó w, chociaż kompleks istnieje od dawna i wszystko powinno być u nich w miarę legalne. Ale od razu zaniepokoił o mnie, ż e mieli pł atnoś ć w formie ł atwej pł atnoś ci, a nie szczegó ł ó w. Wydawał o się to dziwne, teraz rozumiem dlaczego. Ale popeł nili bł ą d, ż e moż na kogoś tak rzucić , ale nie zostawimy tego tak. Wię c jeś li chcesz zostać bez odpoczynku i bez pienię dzy, skontaktuj się z Seagull-2!! ! ! Hań ba!! ! ! Usł uga 0*! ! ! Kidał owo! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał