Wymień usługę hostingową

Pisemny: 10 lipiec 2012
Czas podróży: 10 lipiec 2012
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 5.0
Usł ugi każ dego hotelu są ś wiadczone przez ludzi. Jeś li te usł ugi są tak zwane „z serca”, to przyjemniej jest mieszkać w takim miejscu. Zarzą dca w Reikartz wykonuje swoje obowią zki zgodnie z przysł owiem „zapiekał – i niech nie ś wita”. Pokojó wki są ponure. Sł yszalnoś ć : są siedzi z gó ry chodzą po gł owie, są siedzi naprzeciw na ogó ł praktycznie mieszkają w moim pokoju (drzwi trzaskają tak, ż e dzwoni mi w uszach). Jedna radoś ć - mam zatyczki do uszu. Mogę ocenić usł ugi w branż y hotelarskiej - pracował em w kompleksie hotelowym w Kisł owodzku przez ponad 10 lat. To oczywiś cie wymaga trochę pracy z personelem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (1) zostaw komentarz
аватар Reikartz_Hotels
Reikartz_Hotels

Dziękuję za recenzję i komentarz!

W Reikartz priorytet ma poziom usług. Pracownicy naszej firmy regularnie przechodzą specjalne szkolenia mające na celu podniesienie jakości obsługi gości, ponadto co miesiąc wszyscy pracownicy sieci hotelowej są sprawdzani pod kątem znajomości i wdrażania standardów. Dlatego nie możemy zignorować Twojego komentarza, a aby w pełni zrozumieć sytuację i poprawić błędy, prosimy o kontakt pod adresem irina.barabanova@reikartz.com.

Jeśli chodzi o izolację akustyczną w pokojach, ściśle monitorujemy zgodność z przepisami i normami państwowymi. W każdym razie przepraszamy za spowodowane niedogodności! Mam nadzieję, że ten incydent nie wpłynie na wybór hotelu podczas kolejnej wizyty w mieście!

Z poważaniem,
Irina Barabanowa
Dyrektor ds. Hotelarstwa
Grupa Hotelowa Reikartz

Fri, 13 Jul 2012, 11:45
аватар