Priorytetem są pijani mieszkańcy, a nie goście

Pisemny: 1 kwiecień 2018
Czas podróży: 27 — 31 marta 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Wakacje zrujnowane. Wyjechaliś my wcześ niej niż planowaliś my. To nie jest hotel ekologiczny! Priorytetem są pijani mieszkań cy, a nie goś cie.
Przede wszystkim oburzają ce był o to, ż e kiedy dzieci i ja pł ywaliś my w basenie, weszł o czterech pijanych mę ż czyzn. Bardzo pijany, nikt nie pomyś lał . W zwykł ych szortach ż aden z nich nie wszedł wcześ niej pod prysznic. Jeden wskoczył do basenu i zaczą ł pł ywać stylem klasycznym, nie zdą ż yliś my nawet odskoczyć , bo powalił moją có rkę cał ym swoim narkotykiem. Jestem oburzony na administratora: „Co pijani ludzie robią w basenie? ”. Poprosił a ich tylko o „zachowanie się ”, a mnie o „poczekanie pó ł godziny, niedł ugo znikną ”. W tym samym czasie dziewczyna z ich firmy przyniosł a do strefy SPA cztery dwulitrowe butelki piwa i to też został o zignorowane (nastę pnego dnia dyrektor powiedział , ż e rzekomo je wywieziono; de facto wywieziono je do strefa saun). Sama administratorka powiedział a, ż e ​ ​ to miejscowi straż acy przyszli odpoczą ć , a ona nie pachniał a alkoholem. To kł amstwo, bo nawet gdy dowiedział a się , ż e są pijani, nie zrobił a nic, by opuś cili teren rekreacyjny. Dlaczego pijani mieszkań cy, a nie goś cie, okazali się priorytetem - nigdy mi nie wyjaś nili.
Myś lał em, ż e to ostatnia kropla, bo cał a reszta wyszł a najpierw jedno, potem drugie, bardzo chcieliś my odpoczą ć , a na wiele rzeczy już przymykaliś my oczy. W nocy dziecko zaczę ł o wymiotować . Poprosił em w recepcji o wezwanie karetki pogotowia (na stronie internetowej jest to wskazane jako usł uga w jednym z pakietó w). Ale nie został a wezwana. Kiedy sam zadzwonił em do karetki, powiedzieli mi, ż e tak, dzwonili, ale nie dzwonili. W efekcie o drugiej nad ranem znowu dzwonię na recepcję (aby bramy się otworzył y i sami poszliś my do szpitala) – dł ugo nikt nie wychodził . Nikt nie zaoferował pomocy. Przyczyną wymiotó w jest nieś wież a ż ywnoś ć . Został o to potwierdzone w klinice w Kijowie. Jedliś my tylko w ich restauracji. Reż yser zamiast wyjaś niać w kuchni, zaczą ł mnie przekonywać , ż e nie mogą dać nam czegoś nieś wież ego, „to dziecko przesadził o sł odycze, czy coś ”. Do dzisiejszego wieczoru dziecko zjadł o tę pieczeń już dwa razy i nie był o na nią zł ej reakcji. Dopiero ostatniego dnia (wię c jestem pewien, ż e dopiero trzeciego dnia zostaliś my rozpieszczeni). Nie jedliś my nigdzie poza ich restauracją . Przywieź liś my ze sobą tylko wodę i owoce.

A na drobiazgi: pokó j był zarezerwowany z wyprzedzeniem na 5 nocy. Przyjechał , zapł acił.5. Administrator coś pomieszał . Dzień pó ź niej jesteś my proszeni o przeprowadzkę do gorszych pokoi ostatniego dnia, podczas gdy oni dadzą.5% rabatu na resztę "nastę pnym razem" (jaka bzdura? ). Nie chciał em, zapytał em dlaczego jesteś my, odpowiedź brzmiał a: „No to są stali klienci, odwiedzają nas od kilku lat”. Jakie jest nastawienie? W rezultacie znaleź liś my ten sam pokó j, za któ ry zapł aciliś my, i zgodziliś my się .
Restauracja. Przez pierwsze dwa dni porcja był a dla mnie dziwna: naleś niki z jabł kami, po 10 minutach placki ziemniaczane, kolejne 10 minut - zupa. Postanowiliś my zamó wić z wyprzedzeniem, aby wszyscy jedli w tym samym czasie i przynieś li dania w odpowiedniej kolejnoś ci. W efekcie gł odne dzieci czekał y na swoje dania 40 minut, dla mam porcja był a prawie na począ tku (przynieś li do niego kotlet, a 20 minut pó ź niej kaszę gryczaną ). Po rozmowie z administratorem wszyscy zaczę li normalnie znosić plus lub minus. Czasami przy są siednim stoliku ktoś pił wó dkę . Podzielił bym sale: dla tych, któ rzy tylko jedzą , i dla „picia”. Strona mó wi, ż e zwierzę ta są zabronione, ale w basenie dziewczyny relaksował y się z dwoma uroczymi psami (nawet w pokoju, ale we wspó lnym obszarze). Przez terytorium przebiega linia przesył owa wysokiego napię cia: z jednej strony pod nią znajduje się plac zabaw, z drugiej hotel. Myś lę , ż e powinien być wymieniony na stronie. Nie zatrzymał bym się w takim miejscu, gdybym wiedział z gó ry.
Z dobrego: pokoje są czyste i przestronne; wygodne ł ó ż ka. Restauracja, pokoje, basen znajdują się w tym samym pomieszczeniu - to jest plus. Basen jest wykafelkowany, podł oga podgrzewana, leż aki drewniane. Zwykle był o mał o osó b, wygodnie był o odpoczywać . Kiedy wyszliś my przed terminem, pienią dze został y natychmiast zwró cone za nieprzeż yty dzień .
Myś lał em, ż e jedziemy do spa, aby odpoczą ć z dzieć mi na ś wię ta, mylił em się . Szczerze mó wią c, są dził em, ż e reż yser nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dziwny jest personel. Ale już w rozmowie zdał a sobie sprawę , ż e wie wszystko i pró bował a albo „zakryć ich”, albo „nał oż yć grzywnę na administratora”. Czę sto odpoczywamy w hotelach o ró ż nym poziomie, ale to pierwszy raz, kiedy spotykam się z taką postawą . Nie wierzę , ż e to wszystko przypadek. Zaniedbanie i oboję tnoś ć personelu są niesamowite.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał