Nie oczekuj pomocy od personelu

Pisemny: 2 sierpień 2018
Czas podróży: 31 lipiec — 10 sierpień 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Teraz odpoczywamy. Natkną ł em się na taki problem: do pokoi z „pł ywają cymi funduszami” nie moż na iś ć , dlatego zostają one (nie ja pierwszy) na pierwszym pię trze przy recepcji, po dwó ch godzinach znalazł em tam zepsuty materac. Nie był tam jedyny, ale najwyraź niej ktoś go lubił lub odwrotnie. Skontaktował em się z kierownikiem recepcji. Mają kamerę monitorują cą , poproszeni o obejrzenie nagrania w celu znalezienia ł obuza. Począ tkowo dziewczyna dł ugo mó wił a, ż e ​ ​ droż noś ć jest wysoka i nic nie zobaczymy. Po tym jak nalegał em na oglą danie okazał o się , ż e jest to moż liwe tylko z szefem ochrony, któ rego teraz nie ma w „bazie” i któ ry nie wie, kiedy tam bę dzie, a administrator (!! ! ) nie ma numer telefonu szefa ochrony. Generalnie, są dzą c po rozmowach i nastroju: „Ciesz się , ż e jest tylko materac”.
I nie tyle szkoda materaca, choć szkoda dla niego, bo rozumiecie, ż e obsł uga tych pienię dzy nie jest warta nawet poł owy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał