Mieszkaliś my w pokoju standardowym (widok na morze) w budynku 1. Ś wietne wakacje dla rodziny. Do morza niedaleko, cisza, spokó j. Bezpiecznie. Sam pokó j jest schludny, bez dodatkó w. Jest telewizor plazmowy, klimatyzacja, lodó wka. Czajnik i naczynia. Duż y balkon. Dobra ł azienka.
… Już ▾
Mieszkaliś my w pokoju standardowym (widok na morze) w budynku 1. Ś wietne wakacje dla rodziny. Do morza niedaleko, cisza, spokó j. Bezpiecznie. Sam pokó j jest schludny, bez dodatkó w. Jest telewizor plazmowy, klimatyzacja, lodó wka. Czajnik i naczynia. Duż y balkon. Dobra ł azienka.
Jedzenie nam smakował o, obsł uga był a na najwyż szym poziomie. Wystarczy usią ś ć na tarasie, zobaczyć morze i napić się kawy. Basen jest bardzo czysty. Moż e dlatego, ż e to nowoś ć , ale tak czystych basenó w dawno nie widzieliś my.
Z minusó w: meduzy, komary, brak sklepu w pobliż u.
Jedzenie nam smakował o, obsł uga był a na najwyż szym poziomie. Wystarczy usią ś ć na tarasie, zobaczyć morze i napić się kawy. Basen jest bardzo czysty. Moż e dlatego, ż e to nowoś ć , ale tak czystych basenó w dawno nie widzieliś my.
Z minusó w: meduzy, komary, brak sklepu w pobliż u.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Odpoczywaliś my w tym hotelu w sierpniu 2019 r. Wynaję liś my dwa pokoje w dwó ch ró ż nych budynkach, w jednym z budynkó w nie ma absolutnie ż adnego Wi-Fi, zapł acili za pobyt do 17:00, bo cię ż ko wę drować w sł oń cu przez cał y dzień z dzieckiem w wieku 8 lat.
… Już ▾
Odpoczywaliś my w tym hotelu w sierpniu 2019 r. Wynaję liś my dwa pokoje w dwó ch ró ż nych budynkach, w jednym z budynkó w nie ma absolutnie ż adnego Wi-Fi, zapł acili za pobyt do 17:00, bo cię ż ko wę drować w sł oń cu przez cał y dzień z dzieckiem w wieku 8 lat. ALE o 12:00 przyszł a administratorka i powiedział a, ż e nie pamię ta, ż e zapł aciliś my do wieczora i zaczę ł a nalegać na wyjazd, bo inni musieli dzwonić , pobiegł a 2 razy, pobiegł a sprzą taczka, mó wią c, ż e jesteś wychodzę , muszę posprzą tać , obudził em mał e dziecko, po czym znó w pobiegł a i mó wi, ż e pamię tał a pó ź ne wymeldowanie i zasugerował a, abyś my my i kolejne mał ż eń stwo przeprowadzili się do jednego pokoju na pię ć godzin, 5 osó b do jednego pokoju, pomimo fakt, ż e zapł aciliś my, dzwonił em nie raz ostrzegał em o pó ź nym wymeldowaniu i przypominał em mi na miejscu. . .
Dziecko nie spał o, cał y czas pł akał a, nastró j był zepsuty, nie był o ochoty na powró t.
Odpł yw pod prysznicem nie dział a dobrze, a skoro nie ma kabiny prysznicowej, tylko dziura w podł odze, cał y prysznic i toaleta są cią gle mokre, nie ma też dywanika przy wyjś ciu z ł azienki i cał a ta woda się skoń czył a pokó j.
Ponieważ w pobliż u znajduje się ujś cie rzeki, jest tam szalona iloś ć komaró w.
Z korzyś ci - dobrze odż ywione, duż e porcje, codziennie nowe menu. Ś niadanie serwowane jest bardzo dł ugo, na jajecznicę trzeba czekać.40 minut. Wieczorem zamó wiliś my grillowane skrzydeł ka i ziemniaki, czekaliś my pó ł torej godziny.
To prawda, ż e kiedyś był o okropnie, zamó wili kotlety parowe i makaron z menu dla dzieci. Makaron był cał kowicie rozgotowany i sklejony.
Dziecko nie spał o, cał y czas pł akał a, nastró j był zepsuty, nie był o ochoty na powró t.
Odpł yw pod prysznicem nie dział a dobrze, a skoro nie ma kabiny prysznicowej, tylko dziura w podł odze, cał y prysznic i toaleta są cią gle mokre, nie ma też dywanika przy wyjś ciu z ł azienki i cał a ta woda się skoń czył a pokó j.
Ponieważ w pobliż u znajduje się ujś cie rzeki, jest tam szalona iloś ć komaró w.
Z korzyś ci - dobrze odż ywione, duż e porcje, codziennie nowe menu. Ś niadanie serwowane jest bardzo dł ugo, na jajecznicę trzeba czekać.40 minut. Wieczorem zamó wiliś my grillowane skrzydeł ka i ziemniaki, czekaliś my pó ł torej godziny.
To prawda, ż e kiedyś był o okropnie, zamó wili kotlety parowe i makaron z menu dla dzieci. Makaron był cał kowicie rozgotowany i sklejony.
Tak jak
Lubisz
• 3
Byliś my w 2017 roku i bardzo mi się podobał o. W 2019 przyjechali ponownie. Mile zaskoczony. Poprawił a się baza. Zarezerwowaliś my pokó j online, wpł aciliś my zaliczkę i od razu otrzymaliś my potwierdzenie mailem. Ze wzglę du na sytuację rodzinną wyjazd musiał em przeł oż yć o 2 tygodnie.
… Już ▾
Byliś my w 2017 roku i bardzo mi się podobał o. W 2019 przyjechali ponownie.
Mile zaskoczony. Poprawił a się baza.
Zarezerwowaliś my pokó j online, wpł aciliś my zaliczkę i od razu otrzymaliś my potwierdzenie mailem. Ze wzglę du na sytuację rodzinną wyjazd musiał em przeł oż yć o 2 tygodnie. Wszystko został o ustalone przez telefon, dzień przed wyjazdem oddzwonili, aby ustalić godzinę przyjazdu. Zameldowaliś my się wcześ nie o 11, chociaż zameldowaliś my się o 14.
Nie moż na sobie wyobrazić bliż ej morza : ) W 2017 roku nie był o plaż y, teraz tuż za restauracją jest 30-metrowa plaż a. Na plaż y leż aki i parasole za dodatkową opł atą .
W okolicy nie ma obcych. Ochrona dział a dobrze i nie wpuszcza obcych z morza ani z lą du.
Jedzenie pyszne, porcje duż e, obsł uga szybka.
W przypadku sił y wyż szej - bardzo mocno padał o - zorganizowano room service - ś niadanie przyniesiono do pokoju z takim samym wyborem dań .
Są place zabaw, animacja (nie co wieczó r) dla dzieci i animacja.
Podobał o nam się wszystko, przyjedziemy ponownie.
Mile zaskoczony. Poprawił a się baza.
Zarezerwowaliś my pokó j online, wpł aciliś my zaliczkę i od razu otrzymaliś my potwierdzenie mailem. Ze wzglę du na sytuację rodzinną wyjazd musiał em przeł oż yć o 2 tygodnie. Wszystko został o ustalone przez telefon, dzień przed wyjazdem oddzwonili, aby ustalić godzinę przyjazdu. Zameldowaliś my się wcześ nie o 11, chociaż zameldowaliś my się o 14.
Nie moż na sobie wyobrazić bliż ej morza : ) W 2017 roku nie był o plaż y, teraz tuż za restauracją jest 30-metrowa plaż a. Na plaż y leż aki i parasole za dodatkową opł atą .
W okolicy nie ma obcych. Ochrona dział a dobrze i nie wpuszcza obcych z morza ani z lą du.
Jedzenie pyszne, porcje duż e, obsł uga szybka.
W przypadku sił y wyż szej - bardzo mocno padał o - zorganizowano room service - ś niadanie przyniesiono do pokoju z takim samym wyborem dań .
Są place zabaw, animacja (nie co wieczó r) dla dzieci i animacja.
Podobał o nam się wszystko, przyjedziemy ponownie.
Tak jak
Lubisz
• 1
Chciał abym podzielić się moim doś wiadczeniem wspó ł pracy z oś rodkiem rekreacyjnym „Lazurnaya 2”. Podró ż ował em z mę ż em w sierpniu 2018 roku. Zaplanowaliś my wakacje z wyprzedzeniem, znają c już tę bazę , zanim byliś my tu w 2016 roku.
… Już ▾
Chciał abym podzielić się moim doś wiadczeniem wspó ł pracy z oś rodkiem rekreacyjnym „Lazurnaya 2”. Podró ż ował em z mę ż em w sierpniu 2018 roku. Zaplanowaliś my wakacje z wyprzedzeniem, znają c już tę bazę , zanim byliś my tu w 2016 roku. I tak faktycznie wakacje dobiegł y koń ca i zaczę liś my analizować , co się z nami stał o. . . Doszliś my do wniosku, ż e minę ł y dwa lata. . . PRZESZŁ OŚ Ć!! ! ! Poró wnują c rok 2016 i 2018, oczekiwania NIE BYŁ Y SPODZIEWANE. Teraz postaram się po kolei rozł oż yć wszystko w kolejnoś ci.
1. POKOJE są mniej lub bardziej czyste (na lekką pleś ń pod prysznicem i zaschnię te krople wody na wewnę trznej stronie drzwi w ł azience zamknij oczy). Czysta poś ciel, czyste wyprasowane rę czniki.
2. WYŻ YWIENIE. . . wprowadzone wyż ywienie niepeł ne, ś niadania i obiady są wliczone w koszty utrzymania. Porcje duż e, nie bę dziesz gł odny, menu na cztery dni odpoczynku nie powtó rzył o się , jak zwykle domowa kuchnia, coraz bardziej przypominał o to jadalnię na ś wież ym powietrzu niż restaurację , jak to stwierdzono. Kelnerzy wydawali się za mał o, czekali 10-20 minut na swoje, jak darmowe jedzenie.
3. KONSERWACJA I SERWIS. Zacznę od rezerwacji. Wygodny moduł rezerwacji online na oficjalnej stronie internetowej, ALE po zamó wieniu pokoju zgodnie z obietnicą list na maila i sms do naszego pokoju po lewej z potwierdzeniem rezerwacji i szczegó ł ami do wpł aty zaliczki NIE PRZYSZŁ O. Czekaliś my 2 dni - NIC, tak bardzo chcieliś my jechać na Lazurnaya 2, martwiliś my się - zaczę liś my do siebie dzwonić . Witryna posiada 2 numery administracyjne - pierwszy to ogó lnie automatyczna sekretarka, drugi to numer administratora, któ ry odpowiada za każ dym razem. Ogó lnie rzecz biorą c, potwierdziliś my rezerwację wszystkimi telefonami na cztery dni. Odrzuciliś my zaliczkę za pierwszy dzień , 1440 UAH, dzwonimy nastę pnego dnia, aby sprawdzić , czy pł atnoś ć się powiodł a (ró wnież się martwiliś my, bo bez zaliczki rezerwacja zostanie anulowana, a w rezerwacji online na stronie kwota naszej przedpł aty zawisł a przez dł ugi czas 0 UAH). W efekcie sami dostali do administratora telefon z pytaniem o potwierdzenie przedpł aty na dwa dni. Podczas zameldowania powiedziano, ż e pokoje są codziennie sprzą tane na mokro, a poś ciel zmieniana jest co trzy dni. W rzeczywistoś ci - sprzą tanie - NA Ż Ą DANIE. Jeś li nie zapomniał eś zawiesić na drzwiach znaku z proś bą o jego usunię cie, usuną go, ale nie ma procesu, jak mó wią .
A teraz ogó lnie o wszystkim. Pierwszego dnia po wyjś ciu na plaż ę wró ciliś my do pokoju i poszliś my pod prysznic. Okazał o się , ż e odpł yw był zatkany pod prysznicem. Woda po prostu nie spł ywa, po mnie mó j mą ż musiał czekać , aby się umyć . Natychmiast postanowiliś my poinformować o tym administrację , aby w takim przypadku nie był o ż adnych roszczeń przeciwko nam, ale nie znaleź liś my w budynku NIE administratora, NIE sprzą taczy, był a godzina 19.00. W recepcji nie ma nikogo, ale jest biurko z numerem administratora (nie numer telefonu na stronie), któ ry w tym momencie nie odebrał . Zatkany odpł yw zgł oszono drugiego dnia rano, obiecali naprawić wszystko w jeden dzień , robią c jednocześ nie zdziwioną minę , mó wią c, o dziwo, ż e to nie powinno się wydarzyć.... I znowu, ALE cud się nie zdarzył się nic dla nas nie posprzą tał o. . . na drugi dzień zdaliś my sobie ró wnież sprawę , ż e w ł azience nie ma przyjemnego zapachu stoją cej wody. Zimna woda - wszystko w porzą dku, ale przeł ą czasz się na gorą cą - jest cuchną cy zapach. Doszliś my do wniosku, ż e podgrzewacz wody w ś rodku był spleś niał y. Nie mamy poję cia, jak należ ał o to skorygować , ale sam fakt nie był przyjemny, niezbyt wygodne był o mycie twarzy rano ciepł ą wodą i mycie zę bó w. A potem - najbardziej nieprzyjemny. Tak się zł oż ył o, ż e mieliś my sił ę wyż szą i musieliś my przerwać wakacje na morzu i wyjechać po 4 dniach do domu, ale baza był a zarezerwowana na 7 dni. Pojawił o się pytanie o zwrot pienię dzy za 3 dni NIEWYKORZYSTYWANE przez nas usł ugi. Powiedzmy, ż e wyszliś my i zostawiliś my im nasze niewykorzystane 4300 UAH. Nie duż o, duż o, ale przyzwoita iloś ć . I tu zaczę ł o się najciekawsze. Oczywiś cie zrozumieliś my, ż e zgł osiliś my wcześ niejszy wyjazd w niecał y dzień , czyli rano w dniu wyjazdu, a wyjechaliś my wieczorem i nikt nam nie zwró cił cał ej kwoty. I tak się stał o, dzię ki Bogu nie był o ż adnych negatywnych atakó w emocjonalnych w naszym kierunku. Najpierw przez kilka godzin administrator koordynował telefonicznie nasze pytanie, czy zwró cić pienią dze, czy nie, z kim – nie wiemy. Nie dali nam pienię dzy w gotó wce, chociaż przez cał y okres rezerwacji dał am 7200 UAH w gotó wce przy zameldowaniu (+ 1440 UAH to zaliczka na kartę Privatbank). O godzinie 17.00 w dniu wyjazdu zabrali numer karty i powiedzieli, ż e zwró cą pienią dze za 2 dni, 2880 UAH, bo. zatrzymują dzienną kwotę za to, ż e ostatnio informowaliś my o wczesnym imporcie. Có ż , w zasadzie tego się spodziewano. Termin zwrotu był niejasny, albo stanie się to, jeś li nasz pokó j zostanie sprzedany wcześ niej, albo kiedy minie ostateczna data naszej podstawowej rezerwacji. W efekcie pozostał o nam jeszcze tylko czekać i mieć nadzieję , ż adnych pokwitowań z ich strony, ż adnych wnioskó w o zwrot z naszej strony, wymagana był a administracja. Pewnie tak to robią , albo byliś my pierwszym przypadkiem takiej sił y wyż szej, w co bardzo wą tpię . Konkluzja: pienią dze został y zwró cone.... tydzień po naszym wyjeź dzie, po wielu telefonach, na któ re nie odbieraliś my, notabene 1990 UAH (zamiast 2880 UAH), po czym zadzwonił do nas administrator MIG SAMA z wyjaś nieniami, ż e zwró ciliś my Ci 2000 UAH (prowizja 10 UAH okazał a się podobno nasza), chociaż NIE POWINNIŚ MY tego robić , poszliś my się z Tobą spotkać , zwykle NIE ZWRACAMY nikomu pienię dzy! . .
Oto taka historia z Lazurną.2 w Berdiań sku. Sytuacja nie jest zbyt przyjemna, pierwsze co sobie wyobraziliś my to to, ż e jedziemy w sumie na tydzień , a pienią dze musieliś my zwró cić w cią gu zaledwie 2 dni. ALE sytuacje są ró ż ne, ludzie sami wyjeż dż ają na wakacje i zabierają swoje dzieci na przykł ad na 2-3 tygodnie, na miesią c, a to są zupeł nie inne liczby w hrywnach....
Zakochaliś my się w Lazurnej 2 w 2016 roku, ale oni postanowili nie rozwijać się , a degradować . Kiedy pierwszego dnia przyszli na obiad do tak zwanej restauracji, byli rozczarowani. Menu został o zredukowane do niemoż liwoś ci, jakoś ć zaró wno jedzenia, jak i obsł ugi spadł a kilkakrotnie, ale ceny pozostał y jak za przecię tny czek w przyzwoitej restauracji.
PS Odpł yw prysznica nie był czyszczony przez 4 dni.
1. POKOJE są mniej lub bardziej czyste (na lekką pleś ń pod prysznicem i zaschnię te krople wody na wewnę trznej stronie drzwi w ł azience zamknij oczy). Czysta poś ciel, czyste wyprasowane rę czniki.
2. WYŻ YWIENIE. . . wprowadzone wyż ywienie niepeł ne, ś niadania i obiady są wliczone w koszty utrzymania. Porcje duż e, nie bę dziesz gł odny, menu na cztery dni odpoczynku nie powtó rzył o się , jak zwykle domowa kuchnia, coraz bardziej przypominał o to jadalnię na ś wież ym powietrzu niż restaurację , jak to stwierdzono. Kelnerzy wydawali się za mał o, czekali 10-20 minut na swoje, jak darmowe jedzenie.
3. KONSERWACJA I SERWIS. Zacznę od rezerwacji. Wygodny moduł rezerwacji online na oficjalnej stronie internetowej, ALE po zamó wieniu pokoju zgodnie z obietnicą list na maila i sms do naszego pokoju po lewej z potwierdzeniem rezerwacji i szczegó ł ami do wpł aty zaliczki NIE PRZYSZŁ O. Czekaliś my 2 dni - NIC, tak bardzo chcieliś my jechać na Lazurnaya 2, martwiliś my się - zaczę liś my do siebie dzwonić . Witryna posiada 2 numery administracyjne - pierwszy to ogó lnie automatyczna sekretarka, drugi to numer administratora, któ ry odpowiada za każ dym razem. Ogó lnie rzecz biorą c, potwierdziliś my rezerwację wszystkimi telefonami na cztery dni. Odrzuciliś my zaliczkę za pierwszy dzień , 1440 UAH, dzwonimy nastę pnego dnia, aby sprawdzić , czy pł atnoś ć się powiodł a (ró wnież się martwiliś my, bo bez zaliczki rezerwacja zostanie anulowana, a w rezerwacji online na stronie kwota naszej przedpł aty zawisł a przez dł ugi czas 0 UAH). W efekcie sami dostali do administratora telefon z pytaniem o potwierdzenie przedpł aty na dwa dni. Podczas zameldowania powiedziano, ż e pokoje są codziennie sprzą tane na mokro, a poś ciel zmieniana jest co trzy dni. W rzeczywistoś ci - sprzą tanie - NA Ż Ą DANIE. Jeś li nie zapomniał eś zawiesić na drzwiach znaku z proś bą o jego usunię cie, usuną go, ale nie ma procesu, jak mó wią .
A teraz ogó lnie o wszystkim. Pierwszego dnia po wyjś ciu na plaż ę wró ciliś my do pokoju i poszliś my pod prysznic. Okazał o się , ż e odpł yw był zatkany pod prysznicem. Woda po prostu nie spł ywa, po mnie mó j mą ż musiał czekać , aby się umyć . Natychmiast postanowiliś my poinformować o tym administrację , aby w takim przypadku nie był o ż adnych roszczeń przeciwko nam, ale nie znaleź liś my w budynku NIE administratora, NIE sprzą taczy, był a godzina 19.00. W recepcji nie ma nikogo, ale jest biurko z numerem administratora (nie numer telefonu na stronie), któ ry w tym momencie nie odebrał . Zatkany odpł yw zgł oszono drugiego dnia rano, obiecali naprawić wszystko w jeden dzień , robią c jednocześ nie zdziwioną minę , mó wią c, o dziwo, ż e to nie powinno się wydarzyć.... I znowu, ALE cud się nie zdarzył się nic dla nas nie posprzą tał o. . . na drugi dzień zdaliś my sobie ró wnież sprawę , ż e w ł azience nie ma przyjemnego zapachu stoją cej wody. Zimna woda - wszystko w porzą dku, ale przeł ą czasz się na gorą cą - jest cuchną cy zapach. Doszliś my do wniosku, ż e podgrzewacz wody w ś rodku był spleś niał y. Nie mamy poję cia, jak należ ał o to skorygować , ale sam fakt nie był przyjemny, niezbyt wygodne był o mycie twarzy rano ciepł ą wodą i mycie zę bó w. A potem - najbardziej nieprzyjemny. Tak się zł oż ył o, ż e mieliś my sił ę wyż szą i musieliś my przerwać wakacje na morzu i wyjechać po 4 dniach do domu, ale baza był a zarezerwowana na 7 dni. Pojawił o się pytanie o zwrot pienię dzy za 3 dni NIEWYKORZYSTYWANE przez nas usł ugi. Powiedzmy, ż e wyszliś my i zostawiliś my im nasze niewykorzystane 4300 UAH. Nie duż o, duż o, ale przyzwoita iloś ć . I tu zaczę ł o się najciekawsze. Oczywiś cie zrozumieliś my, ż e zgł osiliś my wcześ niejszy wyjazd w niecał y dzień , czyli rano w dniu wyjazdu, a wyjechaliś my wieczorem i nikt nam nie zwró cił cał ej kwoty. I tak się stał o, dzię ki Bogu nie był o ż adnych negatywnych atakó w emocjonalnych w naszym kierunku. Najpierw przez kilka godzin administrator koordynował telefonicznie nasze pytanie, czy zwró cić pienią dze, czy nie, z kim – nie wiemy. Nie dali nam pienię dzy w gotó wce, chociaż przez cał y okres rezerwacji dał am 7200 UAH w gotó wce przy zameldowaniu (+ 1440 UAH to zaliczka na kartę Privatbank). O godzinie 17.00 w dniu wyjazdu zabrali numer karty i powiedzieli, ż e zwró cą pienią dze za 2 dni, 2880 UAH, bo. zatrzymują dzienną kwotę za to, ż e ostatnio informowaliś my o wczesnym imporcie. Có ż , w zasadzie tego się spodziewano. Termin zwrotu był niejasny, albo stanie się to, jeś li nasz pokó j zostanie sprzedany wcześ niej, albo kiedy minie ostateczna data naszej podstawowej rezerwacji. W efekcie pozostał o nam jeszcze tylko czekać i mieć nadzieję , ż adnych pokwitowań z ich strony, ż adnych wnioskó w o zwrot z naszej strony, wymagana był a administracja. Pewnie tak to robią , albo byliś my pierwszym przypadkiem takiej sił y wyż szej, w co bardzo wą tpię . Konkluzja: pienią dze został y zwró cone.... tydzień po naszym wyjeź dzie, po wielu telefonach, na któ re nie odbieraliś my, notabene 1990 UAH (zamiast 2880 UAH), po czym zadzwonił do nas administrator MIG SAMA z wyjaś nieniami, ż e zwró ciliś my Ci 2000 UAH (prowizja 10 UAH okazał a się podobno nasza), chociaż NIE POWINNIŚ MY tego robić , poszliś my się z Tobą spotkać , zwykle NIE ZWRACAMY nikomu pienię dzy! . .
Oto taka historia z Lazurną.2 w Berdiań sku. Sytuacja nie jest zbyt przyjemna, pierwsze co sobie wyobraziliś my to to, ż e jedziemy w sumie na tydzień , a pienią dze musieliś my zwró cić w cią gu zaledwie 2 dni. ALE sytuacje są ró ż ne, ludzie sami wyjeż dż ają na wakacje i zabierają swoje dzieci na przykł ad na 2-3 tygodnie, na miesią c, a to są zupeł nie inne liczby w hrywnach....
Zakochaliś my się w Lazurnej 2 w 2016 roku, ale oni postanowili nie rozwijać się , a degradować . Kiedy pierwszego dnia przyszli na obiad do tak zwanej restauracji, byli rozczarowani. Menu został o zredukowane do niemoż liwoś ci, jakoś ć zaró wno jedzenia, jak i obsł ugi spadł a kilkakrotnie, ale ceny pozostał y jak za przecię tny czek w przyzwoitej restauracji.
PS Odpł yw prysznica nie był czyszczony przez 4 dni.
Tak jak
Lubisz
• 9
• podróżował 6 lat wstecz
Dobry rodzinny hotel nad samym brzegiem Morza Azowskiego. Wybraliś my hotel na podstawie opinii na temat rezerwacji i obecnoś ci morza. Wyszukiwanie pokazał o Lazurnaya 2. Potwierdził y się wysokie oceny opinii na mapach Google i na stronie bookingcom. Zarezerwowaliś my online, na stronie hotelu, wszystko poszł o w minutę , od razu otrzymaliś my potwierdzenie.
… Już ▾
Dobry rodzinny hotel nad samym brzegiem Morza Azowskiego. Wybraliś my hotel na podstawie opinii na temat rezerwacji i obecnoś ci morza. Wyszukiwanie pokazał o Lazurnaya 2. Potwierdził y się wysokie oceny opinii na mapach Google i na stronie bookingcom. Zarezerwowaliś my online, na stronie hotelu, wszystko poszł o w minutę , od razu otrzymaliś my potwierdzenie. Po przyjeź dzie administratorzy pracowali dobrze, a procedura odprawy zajmował a minimum czasu. Lazurnaya 2 to 3 budynki na duż ym obszarze w pobliż u morza. Teren jest dobrze oczyszczony, wszystko wyglą da na zadbane. Pokoje są inne, mieszkaliś my w pię knym, doś ć duż ym pokoju z balkonem i widokiem na morze. Bardzo podobał mi się pokó j, sprzą tany codziennie. Jaskó ł ki cią gle srał y na balkonie, ale po to jest chroniony obszar. Cena biletu zawiera ś niadanie i obiad. Ż ywnoś ci starczył o zaró wno dla dorosł ego mę ż czyzny, jak i dla kobiety. Doś ć urozmaicone menu. Dobre menu w kawiarni na miejscu. Mangal-Bó g. Na pewno jeszcze wró cimy, gorą co polecam.
Tak jak
Lubisz
• 7
• podróżował 6 lat wstecz
Odpoczywał em ze znajomymi od 27 czerwca do 30 czerwca, pokó j standardowy (nr 11 i nr 6) wprawdzie rezerwacja był a przed 1, ale potem okazał o się , ż e podobno mają coś z komputerem i dlatego musiał em się przeprowadzić dzień wcześ niej (chociaż oferowali pokó j za 2500 UAH dziennie, droż ej niż ja), butelkę szampana w formie przeprosin! Coś w tym stylu.
… Już ▾
Odpoczywał em ze znajomymi od 27 czerwca do 30 czerwca, pokó j standardowy (nr 11 i nr 6) wprawdzie rezerwacja był a przed 1, ale potem okazał o się , ż e podobno mają coś z komputerem i dlatego musiał em się przeprowadzić dzień wcześ niej (chociaż oferowali pokó j za 2500 UAH dziennie, droż ej niż ja), butelkę szampana w formie przeprosin! Coś w tym stylu. . . !! ! Obsł uga w "kawiarni". . . ł atwiej powiedzieć...stoł ó wce. . . niezbyt. . . !!! ! dzwonisz do obsł ugi z bajki "Morozko"...czekasz.... 30-40 minut, a potem zamó wienie...przynoszą...zimne jedzenie...nawet nie podgrzali...!! ! Z kim się kontaktować...nie jest jasne. . . kto jest administratorem i gdzie jest....nie jest też jasne. . . !! ! Sprawy organizacyjne na 0, chociaż ceny powiem....nie mał e. . . !! ! Plaż a jest wą ska i rozmyta....!! ! Kró tko mó wią c, to do Ciebie należ y decyzja, czy jechać tutaj, czy nie. . . !! ! I ż yczę kierownictwu rekrutowania mą drych pracownikó w, wię cej kucharzy (jeś li ci nie radzą sobie) i dobrego administratora !! ! W koń cu to jest klucz do Twojego sukcesu!
Tak jak
Lubisz
• 8
Baza jest jedną z najlepszych w Berdiań sku pod wzglę dem lokalizacji i warunkó w. Odpoczywamy tu już trzeci rok. Przestronne jasne pokoje, animacje i restauracja nad brzegiem morza. W tym sezonie niepeł ne wyż ywienie - ś niadanie i obiad. Posił ki (niepeł ne wyż ywienie) był y wię cej niż zadowoleni.
… Już ▾
Baza jest jedną z najlepszych w Berdiań sku pod wzglę dem lokalizacji i warunkó w. Odpoczywamy tu już trzeci rok. Przestronne jasne pokoje, animacje i restauracja nad brzegiem morza. W tym sezonie niepeł ne wyż ywienie - ś niadanie i obiad. Posił ki (niepeł ne wyż ywienie) był y wię cej niż zadowoleni. Wszystko super, porcje normalne, menu urozmaicone. Ale byli trochę zdenerwowani obiadem, nie doś ć , ż e ceny są wysokie (kebab wieprzowy kosztuje 70 UAH za 100 g, sał atki od 100 UAH), to porcje są mał e i nie odpowiadają wadze podanej w menu. Za 400 gramó w skrzydeł ek kurczaka przynieś li nam 5 sztuk, ale policzyli to jako 400 gramó w. I tak ze wszystkimi daniami na wagę . Jeś li autem - ł atwiej pojechać i zjeś ć obiad w mieś cie.
Tak jak
Lubisz
Latem 18 roku udał o nam się dostać (mieliś my mini wakacje 4 noce, 5 dni) do tego pseudo-hotelu azure-2, zaliczkę za 1 dzień za pokó j o nazwie coś w stylu deluxe (wg. na zdję ciu przestronny pokó j ze ś wież ym remontem, nowoczesnym sprzę tem i meblami).
… Już ▾
Latem 18 roku udał o nam się dostać (mieliś my mini wakacje 4 noce, 5 dni) do tego pseudo-hotelu azure-2, zaliczkę za 1 dzień za pokó j o nazwie coś w stylu deluxe (wg. na zdję ciu przestronny pokó j ze ś wież ym remontem, nowoczesnym sprzę tem i meblami).
Aby nie malować cał ego tego horroru, któ ry cał kowicie zepsuł nasz pokó j, opiszę najważ niejsze.
Gdy przyjechaliś my, administratorka poprosił a nas o zapł atę , co zrobiliś my, po czym zaprowadził a nas do pokoju i delikatnie mó wią c zaniemó wiliś my z tego, co widzieliś my (oczekiwanie - rzeczywistoś ć ), szkoda, ż e nie ma mowy aby wstawić zdję cie. Drewniane ł ó ż ko, skrzypią ce szafki, telewizor starszy od nas obu razem wzię tych i oczywiś cie brudny pokó j, balkon i nastró j.
W tym dniu nie udał o się znaleź ć administratora, poinformowano nas, ż e jej dzień pracy się skoń czył i zalecono przyjś cie jutro rano.
Ró wnież po poł udniu udał o nam się zjeś ć obiad w tym okropnym amatorskim niepeł nym wyż ywieniu (jedzenie przypominał o drugorzę dne stoł ó wki z mojego dzieciń stwa) i odwiedzić plaż ę , na któ rej praktycznie nie był o wolnego miejsca. Wieczó r ró wnież zakoń czył się w ich cudownej kawiarni „Wiatr wieje, wszystko leci” z niezrozumiał ymi cenami.
Rano obją ł em stanowisko przy recepcji administratora, jak się wczoraj okazał o admin. nie pojawił się w pracy i miał em szczę ś cie komunikować się z kierownikiem. Rozmowa był a dł uga i niezbyt przyjemna, bo musiał em bardzo dł ugo i wielokrotnie tł umaczyć starszej ode mnie osobie jaka jest ró ż nica mię dzy nowoczesną technologią a technologią z czasó w ZSRR, czym jest szafa, ś wież oś ć remont, wygodne ł ó ż ko itp. itp. . W efekcie po 2 godzinach komunikacji z poró wnaniami zdję ć (oczekiwanie – rzeczywistoś ć ), widokami pokoi gorszymi od klasy, udał o mi się jeszcze rozważ yć moż liwoś ć nas wyliczenia, ale trzeba był o to uzgodnić z osobą , któ ra robi decyzji, po rozmowie telefonicznej z nim kierownik subtelnie pró bował mi podpowiedzieć , ż e istnieje moż liwoś ć , ż e zostaniemy pozbawieni kwoty noclegu na 1 dzień wcześ niej, ż e tak powiem, za niedogodnoś ci dla hotelu) ))
Ogó lnie historia zakoń czył a się tym, ż e o godzinie 15:00 dostał em pienią dze na pozostał e 3 noce i pojechaliś my w szczycie sezonu szukać miejsca, do któ rego warto się udać ))) (kwestia został a rozwią zana w duż ej mierze dzię ki wsparcie techniczne booking. com, przy okazji, gdy otworzył em dialog, administracja hotelu usunę ł a tę kategorię pokoju ze strony, a nastę pnie cał kowicie anulował a moją rezerwację , abym nie mogł a wystawić opinii),
przepraszam nie moge tu dodac zdjecia tego deluxa)))
Nie polecam, straszny stosunek jakoś ci do ceny!
Aby nie malować cał ego tego horroru, któ ry cał kowicie zepsuł nasz pokó j, opiszę najważ niejsze.
Gdy przyjechaliś my, administratorka poprosił a nas o zapł atę , co zrobiliś my, po czym zaprowadził a nas do pokoju i delikatnie mó wią c zaniemó wiliś my z tego, co widzieliś my (oczekiwanie - rzeczywistoś ć ), szkoda, ż e nie ma mowy aby wstawić zdję cie. Drewniane ł ó ż ko, skrzypią ce szafki, telewizor starszy od nas obu razem wzię tych i oczywiś cie brudny pokó j, balkon i nastró j.
W tym dniu nie udał o się znaleź ć administratora, poinformowano nas, ż e jej dzień pracy się skoń czył i zalecono przyjś cie jutro rano.
Ró wnież po poł udniu udał o nam się zjeś ć obiad w tym okropnym amatorskim niepeł nym wyż ywieniu (jedzenie przypominał o drugorzę dne stoł ó wki z mojego dzieciń stwa) i odwiedzić plaż ę , na któ rej praktycznie nie był o wolnego miejsca. Wieczó r ró wnież zakoń czył się w ich cudownej kawiarni „Wiatr wieje, wszystko leci” z niezrozumiał ymi cenami.
Rano obją ł em stanowisko przy recepcji administratora, jak się wczoraj okazał o admin. nie pojawił się w pracy i miał em szczę ś cie komunikować się z kierownikiem. Rozmowa był a dł uga i niezbyt przyjemna, bo musiał em bardzo dł ugo i wielokrotnie tł umaczyć starszej ode mnie osobie jaka jest ró ż nica mię dzy nowoczesną technologią a technologią z czasó w ZSRR, czym jest szafa, ś wież oś ć remont, wygodne ł ó ż ko itp. itp. . W efekcie po 2 godzinach komunikacji z poró wnaniami zdję ć (oczekiwanie – rzeczywistoś ć ), widokami pokoi gorszymi od klasy, udał o mi się jeszcze rozważ yć moż liwoś ć nas wyliczenia, ale trzeba był o to uzgodnić z osobą , któ ra robi decyzji, po rozmowie telefonicznej z nim kierownik subtelnie pró bował mi podpowiedzieć , ż e istnieje moż liwoś ć , ż e zostaniemy pozbawieni kwoty noclegu na 1 dzień wcześ niej, ż e tak powiem, za niedogodnoś ci dla hotelu) ))
Ogó lnie historia zakoń czył a się tym, ż e o godzinie 15:00 dostał em pienią dze na pozostał e 3 noce i pojechaliś my w szczycie sezonu szukać miejsca, do któ rego warto się udać ))) (kwestia został a rozwią zana w duż ej mierze dzię ki wsparcie techniczne booking. com, przy okazji, gdy otworzył em dialog, administracja hotelu usunę ł a tę kategorię pokoju ze strony, a nastę pnie cał kowicie anulował a moją rezerwację , abym nie mogł a wystawić opinii),
przepraszam nie moge tu dodac zdjecia tego deluxa)))
Nie polecam, straszny stosunek jakoś ci do ceny!
Tak jak
Lubisz
• podróżował 7 lat wstecz
Odpoczywaliś my z naszą rodziną zeszł ego lata w Lazurnaya - 2 od poł owy sierpnia przez 2 tygodnie. Podobał o mi się to bardzo. Odpoczą ł em po raz pierwszy. Kiedy przyjedziemy do Berdiań ska, już wiemy, gdzie się osiedlimy. Powiem ci, co mi się podobał o: 1.
… Już ▾
Odpoczywaliś my z naszą rodziną zeszł ego lata w Lazurnaya - 2 od poł owy sierpnia przez 2 tygodnie. Podobał o mi się to bardzo. Odpoczą ł em po raz pierwszy. Kiedy przyjedziemy do Berdiań ska, już wiemy, gdzie się osiedlimy.
Powiem ci, co mi się podobał o:
1. Duż e podwó rko w Lazurnej - 2: jest miejsce do parkowania samochodu i jest miejsce do biegania dla dzieci.
2. Dobre, przestronne pokoje z nowymi, wygodnymi meblami i wszystkimi niezbę dnymi przedmiotami do komfortowego pobytu.
3. Duż y balkon! Jeś li pogoda nie jest „plaż owa” - jest burza lub pada deszcz, nikt nie odwoł ał spaceró w na ś wież ym morskim powietrzu! Dzieci bawił y się na balkonie, piliś my pachną cą herbatę , wdychają c wspaniał y zapach morza peł nego ś wież oś ci, soli, jodu. Po to przyszli.
4. Posił ki na terenie oś rodka rekreacyjnego. Pyszny. Nie musiał em oszukiwać gł owy, co gotować i jak wyż ywić rodzinę . Zadbają o to nasi cudowni kucharze. Podzię kuj im! Zró b sobie przerwę od garnkó w, patelni, toreb na zakupy!
5. Plaż a znajduje się tuż za ogrodzeniem bazy Lazurnaya - 2. Wszystkie liczne, bardzo potrzebne na plaż y rzeczy do noszenia dla dzieci nie są dł ugie i nie daleko. A jeś li zapomniał eś iś ć do toalety czy coś , ucieczka za kilka minut nie stanowi ż adnego problemu.
6. Animatorzy! To jest ogó lnie klasa! Dzieci dobrze się bawią , mama i tata – moż liwoś ć „rebootu”.
7. Administratorzy, kelnerzy - bardzo mili, sympatyczni ludzie.
Dzię ki temu reszta okazał a się godna.
Powiem ci, co mi się podobał o:
1. Duż e podwó rko w Lazurnej - 2: jest miejsce do parkowania samochodu i jest miejsce do biegania dla dzieci.
2. Dobre, przestronne pokoje z nowymi, wygodnymi meblami i wszystkimi niezbę dnymi przedmiotami do komfortowego pobytu.
3. Duż y balkon! Jeś li pogoda nie jest „plaż owa” - jest burza lub pada deszcz, nikt nie odwoł ał spaceró w na ś wież ym morskim powietrzu! Dzieci bawił y się na balkonie, piliś my pachną cą herbatę , wdychają c wspaniał y zapach morza peł nego ś wież oś ci, soli, jodu. Po to przyszli.
4. Posił ki na terenie oś rodka rekreacyjnego. Pyszny. Nie musiał em oszukiwać gł owy, co gotować i jak wyż ywić rodzinę . Zadbają o to nasi cudowni kucharze. Podzię kuj im! Zró b sobie przerwę od garnkó w, patelni, toreb na zakupy!
5. Plaż a znajduje się tuż za ogrodzeniem bazy Lazurnaya - 2. Wszystkie liczne, bardzo potrzebne na plaż y rzeczy do noszenia dla dzieci nie są dł ugie i nie daleko. A jeś li zapomniał eś iś ć do toalety czy coś , ucieczka za kilka minut nie stanowi ż adnego problemu.
6. Animatorzy! To jest ogó lnie klasa! Dzieci dobrze się bawią , mama i tata – moż liwoś ć „rebootu”.
7. Administratorzy, kelnerzy - bardzo mili, sympatyczni ludzie.
Dzię ki temu reszta okazał a się godna.
Tak jak
Lubisz
• 2
Wszystko zaczę ł o się dobrze. Zarezerwował em pokó j na stronie i otrzymał em mailem potwierdzenie oraz numer rezerwacji. Na tym koń czył y się wszystkie dobre rzeczy. Dzwonili, przedstawiali się jak z bazy, ale nie podali nazwiska. Zostaliś my poinformowani, ż e w wybranych terminach nie ma takiej kategorii pokoju.
… Już ▾
Wszystko zaczę ł o się dobrze. Zarezerwował em pokó j na stronie i otrzymał em mailem potwierdzenie oraz numer rezerwacji. Na tym koń czył y się wszystkie dobre rzeczy. Dzwonili, przedstawiali się jak z bazy, ale nie podali nazwiska. Zostaliś my poinformowani, ż e w wybranych terminach nie ma takiej kategorii pokoju. Oferowany za prawie te same pienią dze, ale standard. Aby wyjaś nić pytania dotyczą ce stanu pokoju, odpowiedź brzmi, ż e dozwolone są wszelkiego rodzaju problemy, ponieważ jest to najtań szy pokó j. Zaczą ł em wyjaś niać sytuację numerem, na któ ry przyszł o potwierdzenie rezerwacji - usł yszał em masę bzdur, chamstwa itp. Odł oż yli sł uchawkę , po rozmowie odmó wili przedstawienia się , „kim jesteś ”, „zapł ać za jeden dzień , wtedy wszystko ci powiemy” i tak dalej. Chę ć wyjazdu zniknę ł a nawet w apartamencie. Jeś li taki personel, ale dla zwykł ego bydł a, chce iś ć do nich i nosić pienią dze, to zdecydowanie nie dla mnie. Ty wybierasz.
Tak jak
Lubisz
• 14
Pokaż więcej »