Oszustwo i niegrzeczność!

Pisemny: 5 wrzesień 2016
Czas podróży: 3 — 4 wrzesień 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Nie polecam kontaktowania się z Dacha-Failure. Nie osiedlili się w wcześ niej zarezerwowanym i opł aconym pokoju, chociaż dzień wcześ niej ponownie wybraliś my siatkę bezpieczeń stwa. Już na miejscu, po czterech godzinach drogi, zaproponowali kolejny numer, któ ry absolutnie nie odpowiadał oryginalnemu. Na zadawane pytania - dlaczego i dlaczego nie ostrzegli z gó ry, byli niegrzeczni z argumentami typu „wszyscy są w porzą dku, ale czy jesteś wyją tkowy, co ci nie odpowiada? ”, „jakie ceny są w Europie . . ” itp.
Praca z tą organizacją i dostawcami usł ug anty-usł ugowych to nic innego jak frustracja, strata czasu i nerwó w. Jednym sł owem trzymaj się z daleka.
Ż yczymy mił ego wypoczynku i odpowiedzialnych wł aś cicieli!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał