Złe nastawienie do klientów

Pisemny: 11 sierpień 2020
Czas podróży: 29 lipiec — 9 sierpień 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 8.0
Naprawdę nie podobał a nam się postawa administratora Eleny. Przyjechaliś my rano, od razu stwierdził a z roszczeniem - dlaczego tak wcześ nie, zamiast się przywitać . Potem powiedział a, ż e ​ ​ ź le karmimy dziecko. Na począ tku mieszkaliś my w pokoju standardowym, potem przenieś liś my się do pokoju standard + na drugim pię trze. Pokó j standardowy jest lepszy, standard + znajduje się na drugim pię trze, wyró ż nia się obecnoś cią klimatyzatora, ale jest bardzo zatł oczony w przejś ciu. Aby iś ć do kuchni lub wyjś ć , trzeba przesuną ć są siadó w lub nie przejś ć .
Kiedy przenosiliś my się z pokoju do pokoju, podeszł a Elena i powiedział a, ż e ​ ​ nie pamię ta czy zapł aciliś my czy nie (zapł aciliś my za wszystkie dni naszego pobytu w dniu przyjazdu), dł ugo szukał a w zeszycie grają c na nerwy, nastę pnie znalazł i przeprosił . Po otrzymaniu numeru proponuję od razu sprawdzić iloś ć wszystkich dań aż do wszystkich ł yż ek itp. wraz z administratorem. Nie sprawdziliś my, Elena nie zgł osił a się , a przy wyjeź dzie przedstawił a nam brak dwó ch ł yż eczek. Domagał a się pienię dzy! Myś lę , ż e te ł yż ki zniknę ł y wcześ niej, a ona postanowił a nam je powiesić ! Po raz kolejny zrujnował em nastró j mojej ż onie aż do ł ez! Dlaczego takie wakacje?
Ogó lnie naprawdę nam się to nie podobał o. Gdy jest dobrze na morzu), po powrocie do Winlandii nastró j od razu się pogorszył i nie chciał em tam pł yną ć . Nie pojedziemy tam ponownie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał