Hotel ze świetną atmosferą?

Pisemny: 3 luty 2021
Czas podróży: 5 — 19 styczeń 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Dzień dobry wszystkim.
Chcę podzielić się wraż eniami z pobytu w Zanoceanique Apartment Hotel 3* na Zanzibarze, któ re znajdują się w miejscowoś ci Matemwe.
Trafiliś my do tego hotelu przypadkiem. Przybywają c na Zanzibar, spotkał nas przedstawiciel firmy Compass i powiedział , ż e w zarezerwowanym przez nas hotelu są problemy z wodą i zostaniemy zakwaterowani w innym hotelu, tak naprawdę nie dowiedzieliś my się , jaki to hotel, po prostu pytany przez cał y czas byliś my zakwaterowani, czy nie? Mó wiono nam to cał y czas i jechaliś my transferem w nieznane.
Po przybyciu do hotelu zostaliś my przywitani ś wież ym sokiem z mango i od razu umieszczeni w pokoju.

Po spę dzeniu kilku dni w hotelu i dowiedzeniu się , ż e jest nowy (2020 rok), postanowił em zajrzeć do jego opisu w Internecie. Ponieważ wszę dzie wskazane są suche fakty touroperatoró w, zostawię opis recenzji.
Odpoczywaliś my jako para od 1.05. 2021 do 19.01. 2021. Faktyczna data otwarcia hotelu to 25.12. 2020, prawie 2021.
1. Terytorium.
Hotel znajduje się w drugiej linii, ale przed hotelem nie ma ż adnych zabudowań , tylko gaj palmowy, moż na powiedzieć , ż e jest to cał kiem pierwsza linia, tak naprawdę.70-80 metró w do oceanu, minuta spacerkiem .
Terytorium jest mał e, zadbane.
Na terenie do dyspozycji goś ci trzy stoł y ogrodowe z krzesł ami z naturalnego rattanu pod parasolem z gał ą zek palmowych, gdzie w towarzystwie przyjació ł moż na napić się piwa i odpoczą ć w upalny dzień . Jest też sporych rozmiaró w basen skł adają cy się z dwó ch stref, dla dorosł ych maksymalna gł ę bokoś ć to dwa metry (co jest rzadkoś cią w hotelach) i cieszy swoim chł odem oraz strefa dla mał ych dzieci max 40 cm Basen jest sprzą tany codziennie wcześ niej rankiem. Wieczorem bez problemu moż na urzą dzić imprezę przy basenie. Mnie też mile zaskoczył a fontanna, w któ rej za dnia pł ywał y miejscowe wrony, uciekają c przed upał em. Teren jest strzeż ony, goś cie hotelowi są wpuszczani na teren bez ograniczeń czasowych.
2. Liczby.
Hotel skł ada się z jednego pię ciopię trowego budynku. Na parterze znajduje się recepcja z wygodnymi skó rzanymi kanapami, po ś niadaniu wygodnie usią ś ć i porozmawiać z obsł ugą . Ró wnież na parterze znajduje się restauracja, w któ rej serwowane są ś niadania dla goś ci. I jest też pokó j, najprawdopodobniej sala konferencyjna.

Na drugim, trzecim i czwartym pię trze (o numerach A, B, C) pokoje goś cinne. Na pią tym pię trze znajduje się otwarta restauracja z przepię knym widokiem panoramicznym ze wszystkich czterech stron, lada barowa i taras ze stolikami. W czasie naszego pobytu był jeszcze zamknię ty, na etapie dostawy mebli, to zrozumiał e (hotel czynny tylko 10 dni).
A wię c liczby.
Pokó j 101 skł ada się ze wspó lnego salonu o powierzchni 40 metró w, balkonu z miejscami do siedzenia oraz trzech sypialni. W salonie TV, kuchnia ze zlewozmywakiem, szafki kuchenne, wygodna sofa z poduszkami, stolik kawowy. W każ dej sypialni znajduje się telewizor, lodó wka, wentylator, klimatyzacja, ł azienka z WC i prysznicem.
Pokó j 102 skł ada się ró wnież z przedpokoju o powierzchni 16 metró w (telewizor, zlew, szafki kuchenne, sofa, wentylator sufitowy, panoramiczne okna z widokiem na ocean) oraz sypialni o powierzchni 18 metró w kwadratowych. metró w. Tutaj ł ó ż ko dwa na dwa metry jest nierealistycznie duż e, dwie szafki nocne, lodó wka, wentylator sufitowy, klimatyzacja. W sypialni są dwa okna, jedno panoramiczne z widokiem na ocean, drugie z widokiem na basen. Z sypialni jest wejś cie do ł azienki z umywalką i prysznicem, jest też bojler, ciepł a woda przez cał ą dobę (czy jest potrzebna na szerokoś ci 6^ poniż ej ró wnika to inna kwestia).
Numer 103 jest podobny do numeru 102, tylko w lustrzanym odbiciu. Pokó j 104 skł ada się ró wnież z przedpokoju (kuchnia, TV, kanapa, balkon itp. ) oraz dwó ch sypialni. W sypialniach znajduje się jedno duż e ł ó ż ko lub dwa pojedyncze ł ó ż ka. Myś lę , ż e jeś li odpoczywasz z dzieckiem, bez problemu dostaniesz dodatkowe ł ó ż eczko. Mieszkaliś my w pokoju B102 (trzecie pię tro).

Sprzą tanie pokoju i zmiana poś cieli codziennie. Codziennie w pokoju pozostają dwie butelki po 0.5 litra wody pitnej. Rę czniki w pokoju: dwa do rą k, dwa do twarzy, dwa do ką pieli, jeden do stó p (biał y, wyprodukowany w Pakistanie), mydł o, szampon, ż el pod prysznic ró wnież są codziennie zgł aszane. W pokojach znajdują się meble, drzwi drewniane, blaty kamienne. Zasł ony w pokojach są podwó jne, absolutnie nie przepuszczają promieni sł onecznych. Po zachodzie sł oń ca wszystkie pokoje i pokoje są zabezpieczane przed komarami. Podczas naszego pobytu w hotelu zainstalowano windę .
3. Restauracja.
Ś niadanie kontynentalne od 7.00 do 10.00. Szklanka ś wież ego soku: z arbuza, mango, ananasa lub mix. Talerze czterech rodzajó w owocó w (banan, arbuz, ananas, mango, papaja). Nastę pnie kelner okreś li, co chcesz dzisiaj na ś niadanie: jajecznica, jajka sadzone, jajka na twardo lub na mię kko, kieł baski drobiowe lub woł owe, duszona fasola, naleś niki. Na ż yczenie przyniosą mleko, masł o, dż em, herbatę (czarną , do wyboru, zieloną , masala), kawę .
Po ś niadaniu moż na wybrać się na wycieczkę , plaż ę , zrelaksować się w ogrodzie lub popł ywać w basenie (moż na pł ywać przez cał ą dobę ). W pobliż u basenu znajdują się kozł y z rę cznikami plaż owymi, któ re bez problemu moż na zabrać na plaż ę .
4. Odż ywianie.
W zwią zku z tym restauracja nie posiada menu.
Codziennie na obiad i kolację szef kuchni proponuje kilka dań do wyboru (zasada kart Al), dania są duż e i obfite. Ś rednia cena to 8-12 USD. To niewiele droż sze niż „restauracja” na plaż y z plastikowymi naczyniami. Jest doskonał a porcja, naczynia, serwowanie, dekoracja. Brzmi dobra muzyka, do kolacji zapalają się ś wiece.
5. Personel.

W każ dym miejscu, gdziekolwiek jesteś , otaczają Cię ludzie, a ich stosunek do Ciebie sprawia wraż enie miejsca. Od pierwszej minuty do ostatniej chwili mieliś my wraż enie, ż e przyszliś my odwiedzić znajomych (znajomych, krewnych) lub byliś my w domu. Opcja „biegun” nie dotyczy tych ludzi. Każ de Twoje pytanie zostanie rozwią zane od razu, od wymiany pienię dzy (stawka to 1$ = 2300 na lotnisku) po indywidualne zamó wienie dań w restauracji (kucharz ugotuje co tylko zechcesz). Personel doskonale mó wi po angielsku, jeś li nie znasz ję zyka, pomoż e tł umacz Google, ponieważ na cał ym terytorium jest doskonał y Internet.
Odwiedzają c Zanzibar po raz kolejny odniosł em wraż enie, ż e Ocean Indyjski pojawił się w Europie lub Europa został a przeniesiona na wybrzeż e Oceanu Indyjskiego (obsł uga, obsł uga, atmosfera, czystoś ć i wygoda).
Był em bardzo zaskoczony, ż e wł aś ciciel hotelu Zanzibar był w stanie stworzyć europejskie warunki i europejski poziom obsł ugi.
Komunikują c się z innymi goś ć mi hotelu, wszyscy byli zaskoczeni, dlaczego hotel ma 3*, jest solidna czwó rka, a stosunek personelu do goś ci to 5*.
Moim zdaniem ten hotel jest ś wietny dla par, nowoż eń có w, rodzin z dzieć mi i duż ej firmy.
Kiedy wymeldowaliś my się z hotelu, nie pobraliś my opł aty klimatycznej. Jeś li chcesz, moż esz zostawić napiwek.
PS
Drogi wł aś cicielu hotelu.
Ż yczymy pomyś lnoś ci Twojemu biznesowi, abyś zawsze miał wielu goś ci.
Zadbaj o swó j personel, zadział ał o idealnie!
Jeś li ktoś jest zainteresowany poznaniem innych momentó w wakacji: plaż a, przypł ywy, sklepy, owoce, pamią tki, wycieczki, safari w Tanzanii, napisz na pp, chę tnie odpowiem. Postaram się dodać moje zdję cia. Zdję cia "Kompasu" są w 100% prawdziwe.
Ż yczę wszystkim dobrego wypoczynku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (3) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар