O pokojach: zdję cia pokoi na stronie hotelu są cał kowicie prawdziwe, ś wież e kwiaty w styczniu, list powitalny od dyrektora generalnego z osobistym telefonem na stole, wygodne ł ó ż ka, ciepł e mię kkie koce, w pokojach są lekkie koce. szafa w opakowaniu, ś nież nobiał a poś ciel był a wymieniana, wydaje się , ż e codziennie podł ogi są ciepł e drewniane, są dywaniki nocne, kapcie, szlafroki, kosmetyki są uzupeł niane, czajnik, 2 butelki wody, herbata, kawa, wazon z Turkish Delight gratis, minibar pł atny, 3 pojemne szafy, TV, internet gratis; widok z okna jest szczę ś liwy, my i nasi znajomi mieliś my widok na dziedziniec, to nam odpowiadał o, wię c planowaliś my spę dzić tylko noc w hotelu. Ale w tym hotelu moż na w peł ni odpoczą ć . Sił ownia z instruktorem, kryty basen, w któ rym co wieczó r pł ywaliś my ł agodzą c zmę czenie po wycieczkach, mał a sauna, hammam, ró ż nego rodzaju masaż e. W centrum fitness w szatni i ró ż ne rę czniki i kapcie, otwarte do 22.00. Bardzo wygodne.
Hotel oferuje swoim goś ciom ró ż ne nietypowe wycieczki, mistrzowską klasę szefa kuchni, degustację lokalnych win i seró w, informacje o nich w mał ej gazecie na stole w restauracji. Nawiasem mó wią c, przy drzwiach wejś ciowych hotelu znajduje się duż y kosz z parasolami, bardzo ceniony.
Ś niadanie jest imponują ce: ś wież e wypieki, sery 7-8 rodzajó w, domowe masł o, wę dliny, pł atki ś niadaniowe, ró ż ne orzechy, bakalie, jogurty, kompoty, oliwki, warzywa, sał atki owocowe, owoce, ró ż ne herbaty, kawa naturalna, gorą ce , zimne mleko, soki jabł kowe, brzoskwiniowe, pomidorowe, pomarań czowe - ś wież o wyciskane, omlety, duszone warzywa, kieł baski, kieł baski z warzywami.
Wokó ł hotelu jest wiele kawiarni i restauracji, wszę dzie moż na bezpiecznie zjeś ć , ale restauracja hotelowa smakuje najlepiej ze wszystkich dań kuchni osmań skiej.
Do hotelu dojechaliś my z lotniska Sabiha za 105 lir taksó wką , transfer z hotelu minibusem na lotnisko 120 lir, rezerwacja z wyprzedzeniem, starajcie się nie korzystać z taksó wki chyba, ż e jest to absolutnie konieczne. sir bierze 5 liró w, daje kolejny rachunek za 50. Taksó wkarz szybko odjeż dż a, dopiero wtedy orientujemy się , ż e nas oszukano.
Najprzyjemniejsze wraż enie robi praca personelu hotelu: wszyscy są profesjonalni i przyjaź ni. Poza nami w hotelu nie był o Rosjan, obsł uga nie mó wi po rosyjsku, ale w restauracji (menu w ję zyku angielskim) i na recepcji oraz w centrum fitness wystarczył nasz skromny angielski.