Niegrzeczność i oszustwo

Pisemny: 17 luty 2021
Czas podróży: 12 — 15 luty 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Pracuję w turystyce od bardzo dawna i nigdy nie widział em tak okropnego stosunku do klientó w, kiedy przyjechał em do hotelu wieczorem, kazali mi zapł acić , co zrobił em, gdy tylko zapł acił em, powiedzieli ż e nie ma pokoi i mogą mnie wsadzić w pluskwę , kiedy zaczę ł am się nienawidzić i powiedział a, ż e ​ ​ nie bę dę mieszkać w innym hotelu, powiedzieli mi, ż e mogą zwró cić pienią dze i mogę jechać we wszystkich czterech kierunkach. Administrator był bardzo niegrzeczny, powiedział , ż e odsprzedają pokoje i mogę mieszkać albo tam, gdzie mi znaleź li pokó j, albo iś ć tam, gdzie chcę . Godzina jest 23.00, ale nikt nie chciał rozwią zać tego problemu, wię c zdecydowanie nie polecam tego hotelu, ponieważ moż esz zostać zakwaterowany nie w hotelu, ale w szopie. Napisał em do hotelu kilka dni przed przyjazdem, ż e bę dę tam po 22.00, hotel napisał w liś cie, ż e czekają , ale jak się okazał o nikt nie czekał . Nigdy wię cej nie polecę tego hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар