Źle wychowany i niewykwalifikowany pracownik psuje wizerunek hotelu!

Pisemny: 21 luty 2020
Czas podróży: 14 — 20 luty 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Był am w tym hotelu z có rką . Wraż enie hotelu cał kowicie zepsuł recepcjonista Murad Karaca - typ ź le wychowany i bezczelny! Pł acą c za hotel „nie miał reszty” i sł owami „nie martw się , wieczorem oddam” bezczelnie nas oszukał ! Wieczorem powiedział jutro, potem znowu jutro… po czym powiedział , ż e nie moż e go oddać , bo to nieodwoł alna kaucja… Wł aś nie za co i dlaczego odmó wił wyjaś nienia.
Przed lotem poprosił em o wydrukowanie kart pokł adowych, na co inny pracownik hotelu odpowiedział pozytywnie, ale Murad wtrą cił się w rozmowę i powiedział kategorycznie, ż e z zasady tego nie wydrukuje! Poczucie, ż e trafił em do jego domu i mieszkam tam za darmo!
Skandaliczny!! ! ! Zł odziej i cham!! ! ! Jak tylko kierownictwo hotelu przymknie na to oko? Albo o tym nie wiedzą , albo nie dbają o klientó w. . .
Ale zwracam uwagę na bardzo dobrze wychowanego i wykwalifikowanego Eldyza! Dzię kuję za wspaniał ą postawę i pomoc!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Źle wychowany i niewykwalifikowany pracownik psuje wizerunek hotelu!

ZOBACZ TEŻ