I confess that I had a bitter experience with the treatment of this hotel. I had booked 2 nights for me and my mother. However, due to my mother's health problems and we saw that it was impossible to travel, I called to cancel the reservation and at the time I had been told that it was not possible to return the 1st night, but that they would refund the 2nd night (which I thought it was thoughtful on the part of the hotel).
2 weeks later, they informed me that they would not refund me anything after all. I think there could have been more consideration and attention from the hotel and not just an easy monetary gain.
The hotel experience is not just about the comfort they offer to the customer, but also about the consideration and attention that the hotel has for the customer throughout the process. Very bad customer service I must say.
Przyznaję , ż e miał em gorzkie doś wiadczenia z leczeniem tego hotelu. Zarezerwował em 2 noce dla siebie i mojej mamy. Jednak ze wzglę du na problemy zdrowotne mojej mamy i widzieliś my, ż e nie moż na podró ż ować , zadzwonił em, aby anulować rezerwację i wtedy powiedziano mi, ż e nie ma moż liwoś ci zwrotu pierwszej nocy, ale ż e zwró cą drugą noc noc (co uważ ał em, ż e był o to przemyś lane ze strony hotelu).
2 tygodnie pó ź niej poinformowali mnie, ż e mimo wszystko nic mi nie zwró cą . Myś lę , ż e hotel mó gł poś wię cić wię cej uwagi i uwagi, a nie tylko ł atwy zysk pienię ż ny.
Doś wiadczenie hotelowe to nie tylko komfort, jaki oferują klientowi, ale takż e troska i uwaga, jaką hotel ma dla klienta podczas cał ego procesu. Muszę powiedzieć , ż e bardzo zł a obsł uga klienta.