Na ż ywnoś ć - codziennie ryby, mię so, dla dzieci frytki, sery, ciasta, owoce w zależ noś ci od pory roku. Jedzenie, choć monotonne, jest przepysznie przygotowane. Nawiasem mó wią c, napoje to takż e wybó r (baylis, martini, szampan itp. ) i jakoś ć.
Podobał o mi się , ż e w gł ó wnej restauracji był o cicho, był o wystarczają co duż o miejsc, nie był o kolejek.
Chciał bym wró cić do tego hotelu.
Mini bar jest okropny, jak hotel 2* w Iranie w lodó wce 2 wody gazowane, 2 mał e cappie i 2 wody bez alkoholu.
W barze tylko piwo Efez, jak raki, whisky, tequila to trzeba zapł acić . Brak opcji „ultra all inclusive”. Chciał em iś ć na koncert do innego hotelu, zadzwonił em z pokoju na mó j numer domowy, gdy hotel wyszedł , zabrali od nas 3 dolary za telefon.
Myś lę , ż e woda w basenie nie jest czyszczona aż do nocy pł ywał o 10-11 osó b.
w hotelach 5* poprosili o ż elazko, powiedzieli, ż e usł uga pł atna. W Dubaju hotel 3* poprosił o ż elazko za darmo i pozostał o w snach przez 20 dni.
Jest tam gruby facet rozdają cy lody, w porze lunchu przynió sł chleb, a rzucił robó tkę i wł oż ył horror na miejsce.
W dyskotece lub programie nie rozumiał em muzyki, tylko w tureckiej wiosce myś lano, ż e wszyscy goś cie hotelu to Turcy.
Zero show, zero disco, zero muzyki.
w cią gu 5 lat był em pią ty raz w Antalyi, tym razem moje wakacje był y bardzo zł e.
Przysię gam na Boga, ż e nie warto wydawać pienię dzy w tym hotelu.
Nasz rodzinny pokó j pię trowy znajdował się na parterze z widokiem na basen. Kiedy rezerwowaliś my w Zamó wieniu Specjalnym, powiedzieliś my "wolę pokó j z widokiem na morze". W pokoju NIE był o wina / szampana ani owocó w (uznawanych za ten typ pokoju), ale był o ciemno i wilgotno, pachniał o pleś nią , był y też zepsute meble. Odmó wiliś my zameldowania się w tym pokoju, ponieważ nie pasował . Ponownie musieliś my udać się do VONRESORT Golden Coast, ponieważ recepcja VONRESORT Elite nie zajmuje się kwestiami odprawy. Aby rozwią zać powyż szy problem, postanowiliś my skontaktować się z Relacją Goś cinną , poprosiliś my o pracownika obsł ugi klienta, ale ponownie zostaliś my skierowani do recepcji. W recepcji pracownica hotelu Alina nie był a w stanie odpowiedzieć na nasze pytania dotyczą ce tego pokoju, w szczegó lnoś ci jego niezgodnoś ci z podanymi, niegrzecznie powiedział a: „W hotelu VONRESORT Elite nie był o pokoju z widokiem na morze i nie! Owoc ? ? ? Owoc przyniesie do Ciebie pó ź niej! ” . Zaproponował a nam tań szy pokó j (chociaż pł atnoś ć został a już dokonana, patrz wyż ej), odnoszą c się do faktu, ż e nie był o już innych opcji zakwaterowania dla naszej rodziny, chociaż hotel VONRESORT Elite był w poł owie pusty. W rezultacie zamieszkaliś my w podobnym pokoju dwa pię tra wyż ej.
Bardzo sł aba renowacja w pokoju dla hotelu VONRESORT Elite. Pokó j w pokoju dawno nie widział generalnego sprzą tania, wiszą ce zasł ony i dywan na podł odze są ź ró dł em roztoczy i kurzu, meble są dalekie od nowych, a miejscami nawet poobijane i wyszczerbione. Lodó wka jest stara, ruszty zardzewiał e. Klimatyzacja nie dział ał a dobrze, w pokoju zawsze był o duszno, szczegó lnie rano zrobił o się gorą co jak w garderobie, z powodu braku tlenu nie dostaliś my w nocy wystarczają co duż o snu. Ł azienka nie był a idealnie czysta. Produkty pod prysznic został y rozdane goś ciom, takie jak szampon-ż el pod prysznic Dove, ale zawartoś ć jest daleka od Dove, ale zwykł ego pomarań czowego mydł a w pł ynie. To musiał o umyć gł owę i ciał o. Chociaż w hotelach deklarowanych 5 gwiazdek - powinien być osobny szampon, ż el pod prysznic, odż ywka do wł osó w, mydł o w pł ynie/stał e! Po normalnym prysznicu w ł azience zawsze był a kał uż a na podł odze, ponieważ wanna przeciekał a na brzegach. Z tego powodu zawsze musiał am chodzić do ł azienki w ł upkach. Sama ł azienka był a emaliowana, a w niektó rych miejscach ta emalia był a wyszczerbiona. Sprzą tanie pokoju odbywa się tylko wtedy, gdy masz napis „Proszę posprzą tać pokó j! ” Nie sprzą tają dobrze, nawet krzesł a nie ruszają się , ż eby odkurzać ! Niska prę dkoś ć internetu (nawet przy dobrym sygnale Wi-Fi).
Personel restauracji w VONRESORT Elite nie mó wi po angielsku ani rosyjsku. Jedną z gł ó wnych wad restauracji jest to, ż e nie otwiera się na czas (ś niadanie od 07-00), przyjechaliś my o 7 rano, nie był a gotowa i poł owa dań nie był a wyś wietlana . Po kilku uwagach zaczę li się okł adać w porę , ale w wyniku poś piechu obsł ugi kuchennej takie potrawy jak smaż one naleś niki, naleś niki i pą czki pogorszył y się , był y albo przypalone i rozgotowane, albo wrę cz przeciwnie, surowe i rozgotowane. Jedzenie w restauracji nie jest urozmaicone, nie ma osobnego menu dla dzieci, wybó r dań jest bardzo ubogi, przez co szybko się nudzi. Kilka razy natknę ł am się na surowy ryż , kiedy o nim mó wisz, kucharze go strzepują , jak: „jak ci się nie podoba, to nie jedz! ” I zawsze są smaż one frytki, jakoś też nie chciał am. Kilka razy widzieliś my, jak pracownicy restauracji pró bują jedzenia wł asnymi rę kami. Raz na jakiś czas lody podaje się w rę kawiczkach, a potem bez. Wszystkie restauracje A la Carte są pł atne po 10 euro od osoby, w ogó le nie widzieli ani jednego goś cia, któ ry zjadł by tam kolację , te restauracje był y zawsze zamknię te. Informacje o restauracjach A la Carte nie są widoczne na stronie. W cukierni „Fragaria” ciasta są generalnie dalekie od ś wież oś ci, pomieszczenie nie jest wentylowane. Na moich oczach pracownik cukierni ukrył ciastka pod ladą , a nastę pnie powoli je wyją ł .
PLAŻ A I PIERCE. Na plaż y nie ma prywatnej strefy, ani miejsc na plaż y dla goś ci hotelu VONRESORT Elite, któ re nie zgadzają się z reklamą na stronie BOOKING. COM. Jeś li przyjdziesz na plaż ę nieco pó ź niej niż o 8, wszystkie dobre leż aki pierwszej linii są już zaję te osobistymi rę cznikami i innymi rzeczami goś ci z VONRESORT GOLDEN BEACH. Na molo ta sama historia z leż akami. W zwią zku z tym, ż e wś ró d pobliskich hoteli VONRESORT ma pojedyncze molo nad brzegiem morza, czyli jest mnó stwo osó b, któ re chcą odwiedzić cudze molo! A straż nicy nie mają nad tym kontroli! Na naszych oczach wczasowicze z innego hotelu - dziewczyna i chł opak, po prostu odwró cili swoje niebieskie bransoletki, przeleż eli cał y dzień na naszym molo i zamó wili drinki z baru ! ! ! A byli tacy, któ rzy podpł ynę li do naszego molo, aby ominą ć straż nikó w, a bez bransolet po prostu weszli po schodach. Chciał em odpoczą ć i odpoczą ć na molo, ale cał y czas musiał em być w pogotowiu, musiał em się martwić o moje rzeczy pozostawione na molo, bo tam był o wielu oszustó w! Nie dogodny czas i miejsce na wymianę rę cznikó w plaż owych, musiał am wybrać się do SPA VONRESORT Golden Coast. Nawet jeś li przyjedziesz na czas, zawsze nie ma czystych rę cznikó w! Chociaż goś cie VONRESORT Elite mogli mieć wł asny ką cik do wymiany rę cznikó w plaż owych!
W barach, jak wszę dzie, obsł uga jest pojedyncza i nie ma ż adnych korzyś ci z faktu, ż e jesteś z VONRESORT Elite i masz fioletową bransoletkę . Barmani selektywnie obsł ugują klientó w, jeś li mó wisz po rosyjsku, to on obsł uż y Cię jako ostatni. Bar w parku wodnym ma tylko kanapki, co jest dla nas nie do przyję cia.
Park wodny to najbrudniejsze miejsce, gdzie po kamiennych schodach wszyscy wspinają się bosymi stopami, na zjeż dż alni unosił się zapach ż ywego inwentarza. Park wodny był czynny od 10:00 do 17:00 z przerwą na lunch (nie wpisano w arkusz informacyjny). Katastrofalny brak dmuchanych bajgli do jazdy na nartach, trzeba był o negocjować z tymi, któ rzy jeź dzili na bajglach i ustawiać się w kolejce. Pracownicy parku wodnego wycią gali je tylko w ograniczonych iloś ciach i udawali, ż e nie widzą tych kolejek.
Goś cie z VONRESORT Golden Coast i Golden Beach pł ywali w basenie w naszym hotelu VONRESORT Elite, a takż e pracownik Lifeguard, któ ry po skoń czonej zmianie ró wnież zaczą ł ką pać się w naszym basenie, mimo ż e byliś my ró wnież w basen.
Animacja zaró wno dla dzieci jak i dorosł ych jest bardzo sł aba. Spektakl jest wystawiany gł ó wnie przez wynaję te zespoł y. Program się powtarza. Mini klub dla dzieci jest bardzo daleko. Nasz hotel VONRESORT Elite nie posiada placu zabaw.
Najbardziej nieprzyjemna był a wizyta w centrum Spa z ł aź nią turecką , sauną . Już od progu nie podobał o mi się , ż e nie był o rę cznikó w (przepasek na biodra) dla goś ci do ł aź ni tureckiej i sauny (kto odpoczywał w Turcji wie co to jest). Takie rę czniki są wydawane tylko dla tych, któ rzy odwiedzają centrum Spa z ich usł ugami za opł atą . Sauna okazał a się bardzo mał a i ciemna o powierzchni okoł o 6 m2, jednym sł owem „spiż arnia”. Wychodzenie z sauny, prysznic tylko zimną wodą i przeź roczystą szybą dział ową . Prysznice w szatniach nie są wyposaż one w przybory toaletowe, ż el pod prysznic trzeba był o zabrać z pokoju. Hammam jest brudny, plamy po peelingach, masaż ach pianą i olejkami. Na tle wszystkiego spotkaliś my się z kolejną nieprzyjemną sytuacją , kiedy po przejś ciu z sauny do ł aź ni tureckiej okazał o się , ż e w kranie nie ma ciepł ej wody. Pracownik centrum Spa z uś miechem na twarzy odpowiedział sarkastycznie: „Problem techniczny! ” Rozczarowani ubraliś my się i wyszliś my. W tym czasie przybyli goś cie z Niemiec, któ rzy zamó wili pł atną usł ugę w hammamie. Mieliś my pytanie do pracownika centrum Spa: „Jak goś cie z Niemiec przygotowywali się do ł aź ni tureckiej bez ciepł ej wody? ” Na to pytanie zmienił twarz i ł amanym rosyjskim zaczą ł mó wić o jakimś rę czniku ką pielowym. Jeszcze raz zadają c pytanie o gorą cą wodę , zaczą ł gł oś no krzyczeć coś po turecku i zezwolił na repliki obscenicznego ję zyka po rosyjsku, wskazują c na wyjś cie! W tym czasie syn poszedł do ł aź ni tureckiej zobaczyć , jak goś cie z Niemiec otrzymują zabiegi spa, o dziwo, ale gorą ca woda pł ynę ł a jak rzeka! ! ! Trzech silnych pracownikó w centrum Spa, chwytają c się za rę ce, wyprowadza nas z centrum Spa. Nasze oburzenie nie miał o granic! Uwierz mi, w cią gu 10 lat podró ż owania z rodziną po raz pierwszy widzieliś my takie chamstwo na terenie hotelu! Skontaktowaliś my się z Goś ć mi - Ludmił ą , aby VONRESORT HOTELS podję ł o akcję lub zadzwonił o do Ż andarmerii. Okazał o się , ż e centrum Spa znajdują ce się w VONRESORT Zł ote Wybrzeż e został o wynaję te osobie prywatnej i nie miał o nic wspó lnego z hotelem. Dyrektor zarzą dzają cy VONRESORT HOTELS Osman umó wił się dla nas z najemcą Centrum Spa, chciał rozwią zać problem na swoim poziomie. Jednak pracownik (inicjator) centrum Spa nie przyznał się do winy i zaczą ł nas oczerniać . Dyrektor zarzą dzają cy VONRESORT HOTELS Osman i Guest Relations Ludmił a bezradnie wzruszyli ramionami. Byliś my oburzeni tą niesprawiedliwoś cią i bezkarnoś cią . W rezultacie trzeba był o wezwać ż andarmerię . Minę ł a godzina i już ich nie był o. Relacje z goś ć mi - Ludmił a powiedział a, ż e ż andarmeria to ludzie wojskowi i nie wiadomo, kiedy przybę dą . Wszyscy są zmę czeni czekaniem! Najemca Spa przeprosił za swojego pracownika i rozstaliś my się . W rezultacie zmarnował czas i zepsuł nastró j. Obiecano nam przenieś ć tego pracownika (podż egacza) do VONRESORT Golden Beach Spa, ale już nastę pnego dnia był w tym samym miejscu i nadal się do nas zł oś liwie uś miechał . Okazuje się , ż e to wszystko był o dla nas przedstawieniem i nikt nie nazywał się Ż andarmerią .
Po tym zdarzeniu do naszego pokoju trafił list z zaproszeniem do wzię cia udział u w losowaniu HOLIDAYCHECK, pod warunkiem pozostawienia na stronie pozytywnej opinii o hotelu VONRESORT. Zwycię zcą tej nagrody są kolejne wakacje w 2018 roku w hotelu VONRESORT Golden Coast na 1 tydzień w pokoju dwuosobowym dla 2 osó b dorosł ych! ! ! W ten sposó b zbierają pozytywne recenzje na stronach !! !
To jest mał a czę ś ć negatywu, któ rą chciał em podzielić się ze wszystkimi, któ rzy dokonają wyboru na korzyś ć VONRESORT HOTELS. Có ż , dokonaliś my wyboru dla siebie!
WNIOSEK: Ż ycie jest tak kró tkie, ż yj tylko szczę ś liwie. Upadek jest czę ś cią ż ycia, stanie na nogach to przeż ywanie go. Bycie ż ywym to dar, a bycie szczę ś liwym to twó j wybó r! ! !