Straszny

Pisemny: 25 październik 2017
Czas podróży: 29 wrzesień — 13 październik 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
29 wrześ nia szczę ś liwy i zadowolony odleciał em na najgorsze wakacje w moim ż yciu. Kł opoty zaczę ł y się od azurowego samolotu, kiedy nie trzy, ale pię ć osó b siedział o w jednym rzę dzie, choć o ile wiem, zgodnie z zasadami bezpieczeń stwa jest to zabronione, ponieważ są tylko cztery maski. Ale aneks. wycieczka cvoy najwyraź niej rzą dzi, a oni chcieli pluć na bezpieczeń stwo jednorocznych dzieci.
Co wię cej, zawieź li nas do tzw. pię ciogwiazdkowego hotelu Seher resort & spa hotel. I oczywiś cie jest ciemno. . Zdję cia w ogó le nie pasował y do ​ ​ rzeczywistoś ci. Jak towary z Chin oczekiwania/rzeczywistoś ć . Wszystko jest sfatygowane, farba z figurek miasteczka dzieci odeszł a od dawna, rę czniki są podarte i poplamione, nastawienie personelu przeraż a. Osiedlili się w pokoju z widokiem na ś cianę i poprosili o 50 USD za przeprowadzkę . Powiedział a, ż e ​ ​ bę dzie ł ó ż eczko, w koń cu dali ją po pię ciu dniach i podartą , aby unikną ć obraż eń , postanowił em nie stawiać tam dziecka i już się do tego przyzwyczaił em.
Tak zwana restauracja...Bardzo dobra obsł uga, ale tylko Niemcy, któ rych aktywnie przerzucili w zeszł ym roku i któ rzy zostawiają dobry napiwek. Kilka razy prosił em o pomoc w przyniesieniu fotelika dla dziecka, wyglą dali tak, ż e oczywiś cie przeszkadzam im w pracy. W „restauracji” na plaż y, bardziej przypominają cej bistro, postanowił am na nieszczę ś cie iś ć boso po sok i wyrwać sobie pię tę gwoź dziem wystają cym z podł ogi, ż eby lepiej nie opisać tego kolorami ...

Pokó j był szczerze kiepsko posprzą tany, wię c kurz zebrał się w kilka dni i musiał em sam wycierać podł ogę rę cznikiem. Kiedy zmieniali poś ciel, zapomnieli o rę czniku, a potem o wodzie, ale zapomnieli o tym, jakie mydł o lub ż el pod prysznic był za pierwszym razem.
A na dodatek zaż ą dali 20 dolaró w za plamę na prześ cieradle. Jak się pó ź niej okazał o na pró ż no, cieszył em się , ż e był przewodnikiem - Jusef Alijew, ale on tylko powiedział flegmatycznie: trzeba zapł acić , a ja pojechał em, mam interes. I zostawił mnie w towarzystwie kierownika.
Przedstawiciel organizatora wycieczki nie moż e w ż aden sposó b wpł ywać na decyzję administracji hotelu.

Jeś li chodzi o zdję cia, wszystkie treś ci (zdję cia, opisy itp. ) otrzymujemy wył ą cznie od touroperatoró w, a oni z kolei od hotelu, wię c nie mamy moż liwoś ci wprowadzania jakichkolwiek poprawek.

Na tym etapie moż emy pomó c w zł oż eniu pozwu przeciwko touroperatorowi Anex tour, w któ rym zapiszesz wszelkie nieprawidł owoś ci w ś wiadczonych usł ugach oraz uwagi dotyczą ce pracy przewodnika.

Przepraszamy za powstał e niedogodnoś ci i przepraszamy, ż e niektó re chwile mogą wpł yną ć na Pań stwa pobyt i wraż enia z naszej obsł ugi.

Generalnie kategorycznie nie radzę kupować wycieczek przez poziom podró ż y, a ane[, lepiej przez normalne biuro podró ż y, zgodnie z zaleceniami. A potem nikt nie jest za nic odpowiedzialny ...Dobrego wypoczynku!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał