Niespodziewana forma relaksu

Pisemny: 17 sierpień 2020
Czas podróży: 17 — 24 sierpień 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Wszystko był oby dobrze, gdyby nie nowy, nie do koń ca przyjemny dla goś ci catering w restauracji. Nasze oczekiwania co do zwykł ego wygodnego tureckiego bufetu został y zburzone przez surową prawdę o innowacji. Goś ć wchodzą cy do restauracji bę dzie bardzo zaskoczony, ż e zamiast zwykł ego darmowego dostę pu do obfitoś ci tureckiego jedzenia, czeka na niego dozowana dystrybucja jedzenia. Wyglą da to tak: wszystkie gabloty z naczyniami są ogrodzone czerwonymi wstą ż kami, za któ rymi maski i biał e czapki, bardzo surowo wyglą dają ce, spotkają Was kelnerzy, któ rzy swoją niezbyt hojną rę ką dadzą wam niezbyt duż ą kwotę ż ywnoś ci, podobno po ś cisł ych instrukcjach administracji. Po negocjacjach z kelnerem moż esz zwię kszyć wielkoś ć „racji”, ale bez wię kszej przyjemnoś ci.
Wś ró d kelneró w spotkaliś my jednego szczegó lnie uzdolnionego, któ ry jakby ż artobliwie ukł adał ozdoby na talerzu, chytrze podą ż ają c za reakcją wczasowicza.
Co wię cej, naturalne niezadowolenie goś cia w tej sytuacji wywoł uje w nim prawdziwą radoś ć . Jeś li chcesz ć wiczyć swoje ego w temacie pokory, zdecydowanie polecamy odwiedzenie tego hotelu i rozpoczę cie znajomoś ci od restauracji. Uważ am za konieczne, aby ostrzec turystę o takich innowacjach, nie staliś my w kolejkach do dystrybucji ż ywnoś ci i znosiliś my niedogodnoś ci. Aby wypić podstawową herbatę lub kawę , musisz stać w kolejce, dzię ki czemu otrzymasz napó j, któ ry nie speł ni twoich preferencji.

Gdyby nie ten fakt obsł ugi i ż yczliwoś ć personelu, hotelowi mogł oby się spodobać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał