Hotel nie jest zły, ale są niedociągnięcia, których nie można zauważyć.

Pisemny: 26 sierpień 2018
Czas podróży: 18 — 28 sierpień 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Hotel został wybrany za poś rednictwem strony internetowej Coral Travel i recenzji na wszystkich stronach, na któ rych moż na go znaleź ć . Przyjrzeliś my się wielu hotelom, gł ó wne wymagania to: pierwsza linia, dostę pne Wi-fi i wystarczają ca iloś ć rozrywki na terenie.
Zalety są dobre, ale wady opiszę . Pierwszą wadą są ję zyki komunikacji personelu - turecki i niemiecki. Myś lę , ż e jeś li hotel zdecydował się przyją ć osoby z innych krajó w, poza Niemcami i Turcją , muszą mó wić w ję zykach tych krajó w (lub przynajmniej angielskim, któ ry jest mię dzynarodowy).
Kolejną i chyba najwię kszą wadą jest animacja i animatorzy. Jest rozrywka: rzutki, bucha, fitness, siatkó wka, pił ka wodna i wieczorne wystę py (powtarzam, tylko po niemiecku i turecku). ALE zachowanie animatoró w pozostawia wiele do ż yczenia. Jestem osobą , któ ra nie dzieli ludzi ze wzglę du na zawó d, status społ eczny czy iloś ć banknotó w w portfelu, ale to towarzystwo chł opakó w to coś z czymś . Być moż e menedż erowie hotelu na to pozwalają , ale myś lę , ż e prostacki, obsesyjny i beztroski stosunek do urlopowiczó w to już za duż o. Kiedy widzisz to codziennie - denerwują ce. Z niecierpliwoś cią czekam na dzień wyjazdu do domu....Nie wró cę do tego hotelu (tylko dzię ki animatorom). . .

PS Ż yczenie dla manageró w hoteli: przy wyborze personelu proszę bardziej skrupulatnie sprawdzać poziom profesjonalizmu, komunikacji i rozwoju umysł owego osó b, któ re zatrudniacie. . . W koń cu rozrywka podczas wakacji odgrywa bardzo waż ną rolę...I masz to obszar na podwó jnym....
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU

ZOBACZ TEŻ