Od plusów morza i plaży?

Pisemny: 29 wrzesień 2020
Czas podróży: 19 — 27 wrzesień 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Już po przybyciu na lotnisko poinformowano nas, ż e zmienili hotel bez naszej wiedzy. Nie zgodziliś my się . Szliś my przez godzinę razem z przewodnikiem spotkania z autobusu na lotnisko, dowiedzieliś my się , co się dzieje, w koń cu pozwolono nas zabrać do Sural. Przyjechaliś my do hotelu po godzinie 20:00, zostaliś my wysł ani na obiad i powiedzieliś my, ż e zameldują się pó ź niej. Ale ani po obiedzie, ani po godzinie, ani po pó ł torej godzinie nie usadowiliś my się , chociaż inne osoby, któ re przybył y pó ź niej niż my, zasiedlił y się natychmiast, w mojej obecnoś ci. I tak dalej spę dzaliś my czas na przyję ciu. Gruby koleś przy ladzie mó wił „Awaria systemu, czekaj”. Trwał o to, dopó ki nie skontaktowaliś my się z organizatorem wycieczek i zadzwonili do hotelu. W rezultacie osiedliliś my się dwie godziny pó ź niej.
Pokó j był ł adny, ś wież o odnowiony i czysty. Z zalet hotelu: pokoje, terytorium, plaż a i morze. Z minusó w: ten gruby koleś w recepcji i jedzeniu. Pierwszego dnia wydawał o się , ż e z jedzeniem wszystko jest w porzą dku, ale drugiego dnia zdajesz sobie sprawę , ż e w ogó le nie ma mię sa ze sł owa, jakieś podroby, pó ł produkty. Jest ryba, ale nie moż na jej jeś ć codziennie na obiad i kolację . Siostra został a otruta czymś przy obiedzie trzeciego dnia pobytu i spę dził a ten dzień w zupeł nie strasznym stanie. Po raz pierwszy od wielu lat wypoczywamy w ró ż nych krajach i hotelach. W tym hotelu najprawdopodobniej trzeba pić od rana do nocy i dezynfekować ciał o od ś rodka, ż e ​ ​ tak powiem. Podobnie jak wielu urlopowiczó w. Alkoholu nie pijemy, chyba tam nie wolno))) Sł odycze też są mizerne, nigdy nie widział am kaszy manny z syropem w ró ż nych kolorach i odmianach pod przykrywką sł odyczy.
W zwią zku z koronawirusem personel stawia jedzenie dla wszystkich, a to tworzy kolejki i zwię ksza obcią ż enie personelu. Có ż , nasi ludzie, a w hotelu 95% goś ci to Rosjanie i Ukraiń cy, lubią stać w kolejce) 19:00 startuje)) có ż , jest pię knie, po prostu pozwó l nam stać w kolejce)) Szkoda był o patrzeć po personelu w jadalni i barach kelnerzy biegają tam bez odpoczynku, z czarnymi krę gami pod oczami. Tam jeden pracownik moż e być kelnerem, sprzą taczem i barmanem, rano w jadalni, po poł udniu w kawiarni na plaż y i tak dalej w kó ł ko. Smutna historia. Oszczę dzają w hotelu zaró wno pracownikó w, jak i urlopowiczó w.

Ogó lnie hotel nie jest polecany. Plaż a i morze są niesamowite. Nie robił am masaż u w hotelu, bo nie podobał a mi się bardzo nachalna i duszna Violetta w spa. Wcale nie rozumiem, po co miał abym komuś opowiadać o sobie, kiedy przyjechał am i na ile dni, skoro przyszł am tylko po rę cznik plaż owy. Po prostu daj mi rę cznik i pó jdę na plaż ę . Wię c nie, Violetta powinna ś wiadczyć mi usł ugi spa i masaż e, dowiedzieć się , z kim się relaksuję i tak dalej. Gł upi schemat. W razie potrzeby sam podejdę i znajdę wszystkie interesują ce mnie pytania dotyczą ce usł ug centrum spa. Nie trzeba się narzucać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał