Jak na hotel 3* wszystko jest na poziomie

Pisemny: 25 wrzesień 2020
Czas podróży: 13 — 20 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczynek w hotelu 3* w Turcji zdarzył mi się po raz pierwszy, wię c mogę poró wnać tylko z RECENZJAMI o hotelach tego poziomu.
1. Po wykupieniu niedrogiej wycieczki wyjechał em na wakacje z realistycznymi, nie zawyż onymi oczekiwaniami wobec hotelu. Wybraliś my ten konkretny hotel, ponieważ po przebudowie w 2019 roku nie był o jednak napł ywu turystó w w 2020 roku, ani opinii o hotelu. Ale na tle recenzji o 3 * z pluskwami ​ ​ i innymi problemami był a przynajmniej nadzieja : -)
2. Hotel jako cał oś ć jest cał kiem niezł y, wszystko jest skromne, ale zadbane i czyste. Nasz pokó j posiadał wygodne ł oż e mał ż eń skie, ł ó ż ko jednoosobowe, 2 szafki nocne, szafkę z telewizorem i lustrem, szafę na kilka sekcji, sejf (za dopł atą ), duż e lustro, balkon z stó ł i dwa krzesł a. Prysznic i toaleta oczywiś cie.

3. Jedzenie - smaczne, doś ć , okazjonalnie urozmaicone. Na ś niadanie - klasyka gatunku: warzywa, tureckie sał atki i duszone warzywa, jajka na twardo, jajecznica, dwa rodzaje sera (twardy/mię kki), kieł basa (nie jadano, bo nie jest to typowy produkt dla Turcji, wię c dziwne: -), smaż one kieł baski, arbuz/melon, jogurty, dż emy, ró ż ne rodzaje pieczywa i oliwki. Obiad: ró ż ne sał atki, warzywa, ś wież e i duszone warzywa, dodatki (bulgur lub ryż ), mię so z warzywami, zwykł e mię so, owoce, napoje. O godzinie 4 przy basenie poczę stunek - sł odycze. Kolacja - jak na obiad (tylko inne dania), plus zupa i deser. Czasami, jeś li przyjdziesz pó ź niej na obiad, mię so się skoń czył o, ale jeś li wpadniesz po 10-15 minutach, wyję li wię cej. Zostaliś my 1 raz bez mię sa, gdy przyjechaliś my już przed koń cem obiadu. Nigdy nie zł owiliś my ryby, chociaż bardzo chcieliś my.
4. Napoje - nielimitowana woda butelkowana w barze lub z lodó wek w lobby i przy basenie, kawa z ekspresu (pił em tylko americano z mlekiem, 1 raz cappuccino - ale był o wię cej kakao). Wino, piwo też przez cał y dzień , wino zamawialiś my tylko do obiadu. Nie podobał mi się biał y, czerwony jest pyszny.
5. Internet - mieszkaliś my na drugim pię trze, miał em dobre poł ą czenie, koleż anka w ogó le go nie miał a. Myś lę , ż e wiele zależ y od telefonu. Na dole w holu, przy basenie, w restauracji nie był o problemó w z internetem.
6. Sprzą tanie - pierwszego dnia zapomnieliś my zostawić dolara vana, ale pokó j był posprzą tany. Pó ź niej codziennie zostawialiś my vana, wię c sprzą tanie był o idealne - codziennie czyste rę czniki, czę sto zmieniano ró wnież poś ciel.

7. Plaż a, stare miasto i inne odległ oś ci - jasne jest, ż e jeś li hotel ma 3*, to morze nie jest blisko. Z hotelu codziennie kursował minibus na plaż ę , a takż e z powrotem. W autobusie na plaż ę pojechaliś my 2 razy, ponieważ . wyszedł po drugim „pó ź nym” ś niadaniu, a my nie chcieliś my przez cał y ten czas siedzieć w hotelu. Stan autobusó w jest "nie nowy", ale dojazd tam zajmuje 10 minut, wię c w oczekiwaniu na pię kne ciepł e turkusowe morze w ogó le nie zwracaliś my uwagi na autobus. Z opisu hotelu wynikał o, ż e do plaż y był o 1.5 km, ale to po czę ś ci prawda - jeś li mierzy się prosto, bez moż liwoś ci przejś cia. W rzeczywistoś ci nie da się tak chodzić , wię c dystans jest dł uż szy. Po kilku dniach zdecydowaliś my się na najkró tszą trasę i cią gle szliś my, ż eby all inclusive nie odkł adać w pasie : -))
8. Miasto i morze - wszystko jest w porzą dku, wystarczy zobaczyć i poczuć .
Dla tych, któ rzy rozumieją , ż e kupują c wycieczkę w 3* nie dostaną w ż aden sposó b 4-5*, zdecydowanie polecam hotel. Z niedogodnoś ci - trzeba iś ć.30 minut do starego miasta i plaż y lub wzią ć taksó wkę , inne problemy moż na ł atwo rozwią zać , po prostu przenoszą c się do innego punktu na terenie hotelu lub kontaktują c się z administratorem. Obsł uga hotelu jest przyjazna, szybko rozwią zuje pojawiają ce się problemy (kiedy zapomnieliś my poł oż yć.1 rę cznik ką pielowy podczas obiadu, wszystko był o już w pokoju), wł aś ciciel hotelu okresowo komunikuje się z goś ć mi. Jedyną rzeczą jest to, ż e personel sł abo zna ję zyk rosyjski, ale cał kiem moż liwe jest wytł umaczenie się w ś rednim angielsko-rosyjskim.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał