Najbardziej negatywne wrażenia z reszty w tym hotelu?

Pisemny: 21 lipiec 2018
Czas podróży: 8 — 21 lipiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Zamiast dwó ch standardowych pokoi dwuosobowych zamó wionych przez biuro podró ż y Pegas, dali jeden czteroosobowy pokó j rodzinny, któ ry w rzeczywistoś ci jest tym samym standardem, tylko ł ó ż ka są pię trowe. Taki hostel dla pracownikó w goś cinnych. Ku mojemu oburzeniu pracownik hotelu, uś miechają c się mi w oczy, powiedział , ż e nie ma wolnych pokoi i nie obchodzi go, ż e wykupił em wycieczkę pó ł roku temu. Przede mną ten sam pracownik „niezauważ alnie” wzią ł.50 euro zainwestowane w litewskie paszporty tych, któ rzy się osiedlili i obiecali umieś cić je w najlepszym pokoju.
Biuro podró ż y Pegas delikatnie wycofał o się z rozwią zania problemu, obiecują c napisać skargę do dział u kontroli jakoś ci, ale nie czuł em z ich strony ż adnej pomocy. Ponadto w tym hotelu nie ma kontaktó w z przewodnikiem hotelowym Pegas, sam musiał em rozwią zać problem.
Po negocjacjach z kierownictwem hotelu obiecano mi drugi pokó j, ale dopiero nastę pnego dnia (w rzeczywistoś ci pokó j został oddany dopiero po poł udniu nastę pnego dnia), a jako rekompensatę obiecano mi pó ź ne wymeldowanie. Tutaj po raz drugi został em oszukany. Zgodził em się na pó ź ne wymeldowanie, ponieważ był em z dwó jką mał ych dzieci, a samolot odlatywał w nocy. W rzeczywistoś ci został em eksmitowany już o 15-00, chociaż pó ź ne wymeldowanie wszę dzie jest 2.00. Pracownik hotelu, uś miechnię ty, powiedział mi, ż e to „prezent” pó ź ne wymeldowanie i był o to tylko do 15-00. Wcześ niej, obiecują c pó ź ne wymeldowanie jako rekompensatę , ż aden z nich nie powiedział , ż e ten wadliwy prezent był dostę pny tylko do 15-00. Gdybym wiedział o takim oszustwie ze strony hotelu, rozwią zał bym problem z pó ź nym wymeldowaniem z wyprzedzeniem, ale został em postawiony przed faktem.

W rzeczywistoś ci reszta w samym hotelu: już od 7-30 wszystkie leż aki są zaję te rę cznikami i wię kszoś ć leż akó w jest „zarezerwowana” przez cał y dzień , chociaż nikogo na nich nie ma. Pracownicy hotelu, gdy zwracasz się do nich z tym pytaniem, nagle przestają rozumieć nie tylko rosyjski, ale takż e angielski.
Kafelki w cał ym hotelu są strasznie ś liskie, wszyscy turyś ci są boso iw klapkach cią gle spadają . Szedł em mał ymi kroczkami trzymają c dzieci za rę ce, ponieważ cią gle się ś lizgał y.
Jest tylko jeden punkt wydawania i wymiany rę cznikó w, bardzo kró tka przerwa rano i kró tka wieczorem. Faktycznie podchodził em kilka razy o wskazanej godzinie, ale stoisko był o puste, w efekcie mieszkaliś my 2 tygodnie z rę cznikami otrzymanymi na samym począ tku.
Bar z przeką skami jest bardzo kiepski, ekspresy do kawy są wypeł nione tanią rozpuszczalną kawą , ale z jakiegoś powodu bardzo czę sto zamiast kawy napę dzają czystą wodę lub lekko zabarwioną brą zową . Lody wydawane są tylko w jednym miejscu, na czas okreś lony, trzeba stać w kolejce, a miejscowy lodziarz jest BARDZO ską py - ma 2 gał ki lodó w znacznie mniej niż w zwykł ej kawiarni.
Restauracja, w któ rej odbywał y się ś niadania, obiady i kolacje, nieustannie spł ywał a z sufitu (mię dzy stolikami leż ał y wiadra i brudne szmaty na wodę ), a raz trzeba był o czekać ponad godzinę na naprawienie przecieku przez pracownikó w, gdyż w rezultacie restauracja był a zatł oczona wczasowiczami, któ rych kierownictwo hotelu nawet nie pró bował o zniszczyć . O ile zrozumiał em, klimatyzacja przeciekał a, bo klimatyzacja w pokoju też nie dział ał a i był o strasznie duszno.

W ł azience fugi pł ytek był y pokryte czarną pleś nią , dozownik mydł a był pusty (skontaktował em się ze sprzą taczką , ale powiedział a, ż e ​ ​ jest zepsuta, wię c nie napeł nił a), woda w toalecie cią gle pł ynę ł a. Sam pokó j był ciemny i wilgotny. Kilka razy poszedł em do recepcji, aby przeprogramować klucz do karty, ponieważ nagle przestali otwierać drzwi do pokoi (2 pokoje jednocześ nie).
Kilka razy odpoczywał em w Side w innych hotelach, są o wiele lepsze hotele za takie lub nawet mniejsze pienią dze, gdzie jakoś ć i obsł uga są znacznie lepsze!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał