Hotel dla 4-

Pisemny: 27 wrzesień 2020
Czas podróży: 11 — 20 wrzesień 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel poł oż ony jest w Side. Z informacji podanych o hotelu na stronie hotelu: Elegancko urzą dzone pokoje posiadają balkon i telewizor LCD z kanał ami telewizji satelitarnej, każ dy pokó j wyposaż ony jest w split klimatyzację i minibar.

Kiedy jednak osiedliliś my się pierwszego dnia po przyjeź dzie po 23:00 przybyciu do hotelu, mimo ż e zapł aciliś my za pokó j standardowy od 14:00 do 12:00 nastę pnego dnia, pró bowali osiedlić się w pokoju poniż ej pierwszego podł oga (podobna do pomieszczenia gospodarczego dla pokojó wek), gdzie posadzka jest z pł ytek ceramicznych, ś wiatł o - zmierzch, podarte zasł ony, brudne ś ciany w pokojach i ł azience, rozwalona szafa, wyrwany telewizor w jednym pokoju, pleś ń i paję czyny w pokojach, bary na balkonie. Odmó wiliś my i skoń czył o się na tym, ż e siedzieliś my w recepcji cał ą noc do 8:00 rano. I jest to 5-gwiazdkowy hotel z eleganckimi pokojami.


Powiedziano nam, ż e nie ma wolnych pokoi.
Zapł ać dodatkowo 20 USD za każ dą noc pobytu (jest to 20 x 10 dni = 200 USD), a zakwaterujemy Cię w pokoju z widokiem na morze.

Zadzwoniliś my do serwisu wsparcia Tez Tour o godzinie 00.05 (przybliż ony czas), nie był o pozytywnego wyniku, odpowiedzieli, poczekaj na kierownika o 9.00, rozwią ż e problem. Ze swojej strony zasugerowaliś my, abyś my nawet zamieszkali w innym hotelu, ró wnoważ nym z tym, lub pozwolili nam zwró cić pienią dze za opł acony dzień.

Kierownik przyjechał o 8.00, dostaliś my standardowy pokó j na 3 pię trze. Przeprosiny i ewentualne premie ze strony przedstawicieli hotelu nie nastą pił y przez cał y okres pobytu w hotelu, ró wnież zadoś ć uczynienie za szkody moralne, zgodnie z Regulaminem wykonywania zobowią zań …

Podczas pandemii COVID-19 hotel jest przeł adowany wczasowiczami, ż e nie ma wolnych pokoi, jak to moż liwe?

A wię c to, co napotkaliś my po przybyciu do hotelu Armas Regency 5*:
1) numer w rzeczywistoś ci nie zgadzał się z tym, co jest w opisie i na zdję ciach;
2) brzydki zapach i pleś ń w pokoju;
3) brak czajnika elektrycznego, herbaty i kawy w pokoju;
4) sł aba izolacja akustyczna, oś wietlenie;
5) nieuwagę i oboję tnoś ć personelu;
6) brak wolnych pokoi po przybyciu do hotelu.

Jedzenie urozmaicone, obsł uga stara się , ale kolejki.
Na plaż y i przy basenie - po ś niadaniu, obiedzie nie ma darmowych leż akó w.
Sprzą tanie - okresowo, czasami.
Wodę pitną trzeba był o zabrać w restauracji, nie przynieś li jej (przez cał y okres przynosili ją.3 razy).


Dla goś ci hotelu Armas Saray Regency animacje w cią gu dnia (jako takich w ogó le nie był o) i wieczorne programy pokazowe (tylko dla dzieci). Mł odzi ludzie nie mają tam nic do roboty, jest bardzo nudno lub co wieczó r autobusem o 23.00 jechać do Side na dyskotekę za 10 dolaró w.
Recenzja dla kierownictwa hotelu. Dzię kuję za resztę , któ ra został a przyć miona przez pierwszy dzień pobytu w Waszym kraju.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał