Poziom kwalifikacji zawodowych personelu hotelu jest niski

Pisemny: 4 lipiec 2024
Czas podróży: 8 — 19 czerwiec 2024
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 6.0
Chcę od razu napisać , ż e ogó lnie hotel mi się podobał . Jedzenie, lokalizacja, terytorium, wszystko był o w porzą dku. Już pierwszego dnia pobytu w hotelu zepsuł nam się wypoczynek. Do hotelu dotarliś my o godzinie 11:00. Ponieważ zameldowanie odbywał o się o godzinie 14:00, zaproponowano nam przebranie się i pozostawienie rzeczy obok recepcji. Paczkę z rzeczami, w któ rych przyjechaliś my z mę ż em, umieś ciliś my obok naszej walizki i plecaka. O godzinie 14.00 nie znaleź liś my paczki. Trzy dni naszego namawiania na obejrzenie kamer CCTV nie dał y ż adnego rezultatu. Przewodnik z Pegasusa został wpuszczony do kamery i pokazał nam fragmenty tego, jak wchodzimy do hotelu. I to wszystko!! ! Inny ką t, chociaż kamera wisi tam, gdzie są walizki turystó w. Nie chciał patrzeć dalej. Rozwią zanie pytania moż e zają ć.5 minut, oglą dają c fragmenty filmu do godziny 14.00. Albo ich aparat nie dział a, albo po prostu ich to nie obchodzi. Nie chodzi tu o skradzione rzeczy, ale o kompletną oboję tnoś ć i niekompetencję obsł ugi hotelu.
Powszechnie uznawano nas za winnych, powoł ują c się na to, ż e mogliś my się przebrać na lotnisku i zapomnieć o paczce. Zgadzam się , ż e hotel nie odpowiada za bezpieczeń stwo rzeczy, ale w takim razie dlaczego polecacie zostawiać rzeczy w recepcji?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał