Oczekiwano więcej

Pisemny: 29 październik 2021
Czas podróży: 1 — 19 październik 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Wró ciliś my do domu z poczuciem niezadowolenia. Liczyliś my na znacznie wię cej. W szczegó lnoś ci na ró ż nych owocach. A był y tylko jabł ka, pomarań cze, winogrona, arbuzy i melony i to nie najwyż szej jakoś ci. Podczas gdy hotele obok miał y figi, ś liwki, brzoskwinie, nektarynki. Personel twierdził , ż e jest poza sezonem. Ale na rynku wszystko to był o w duż ych iloś ciach. Musiał em kupić osobno. Linie w restauracjach. Jeś li coś się skoń czył o, nie zgł aszali się . Dania był y sł abo przetworzone. Musiał em iś ć do toalety i umyć dla siebie szklankę lub kubek. Animacja jest sł aba. Nigdy nie tań czył em ani nic takiego. Musiał em się specjalnie zapisać i wyjechać gdzieś daleko. Soki też był y duż ym rozczarowaniem. Został y mocno rozcień czone wodą . Restauracja jest mniejsza, ale w innych miejscach jest po prostu okropna. Ryba jest najprostsza. Przez 19 dni pobytu pstrą gi dali tylko dwa razy. Duż o posiekanych warzyw, co daje wraż enie ró ż norodnoś ci, ale tak nie jest. Korytarze i pokoje są brudne i zakurzone. Obrzydliwe jest wchodzenie do toalety w gł ó wnym holu. Poprosiliś my recepcję o szmatę i sami posprzą taliś my nasze pokoje. . Wydaje się , ż e terytorium jest duż e, ale nie ma doką d iś ć . Gdziekolwiek pó jdziesz, trafisz do bungalowu. W sumie nawet nie blisko pię ciu gwiazdek. Maksymalnie trzy. Nie polecamy nikomu jechać do tego hotelu i nigdy wię cej.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał