Hotel o europejskiej jakości usług, ale są niuanse

Pisemny: 1 czerwiec 2014
Czas podróży: 16 — 25 może 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Przyjechaliś my po godzinie 14.00, wię c osada był a bł yskawiczna i przyjazna. Byliś my zadowoleni z liczby. Kró tko mó wią c, dzię ki sumiennej pracy opiekunó w wszystko jest idealne: terytorium; czystoś ć w pokoju; uzupeł nienie mini baru. Recepcjonistce, animatorom, kucharzom, sprzą taczkom terenu - wielkie dzię ki! ALE w tej beczce miodu jest mucha w maś ci. To są kelnerzy. Jeś li mó wisz po rosyjsku, przygotuj się na to, ż e każ dy posił ek zepsuje Ci nastró j. Wcześ niej czytał em w recenzjach o tym problemie w hotelu, ale zdecydował em, ż e zostawili je turyś ci, któ rzy duż o piją i są niegrzeczni wobec personelu. Ale sprawa jest zupeł nie inna: jeś li mó wisz po rosyjsku, bę dziesz musiał dł ugo czekać na zamó wiony napó j (nie powinieneś go sam brać ) lub na zmywanie brudnych naczyń , podczas gdy Niemcy przy są siednim stoliku pomagają ś wieca. I tylko wskazó wka rozwią zuje ten problem: na tarasie nie ma muzyki. Szum naczyń i brzę k zdejmowanych sztuć có w ze stoł ó w, jak w publicznej jadalni. Przyjemnoś ć posił ku, nawet w obecnoś ci wykwintnych dań , raczej nie dostaniesz. To jedyny minus, któ ry wpł yną ł na jakoś ć wypoczynku w tym hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał