Kierownictwo się zmieniło i można to poczuć :(

Pisemny: 20 może 2019
Czas podróży: 3 — 13 może 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Dzień dobry wszystkim! Zacznę od tego, ż e odpoczywaliś my w tym hotelu już trzeci (!! ! ) raz, wię c poró wnam go ze sobą np. w 2018 roku. Muszę od razu powiedzieć , ż e zmienił o się tam kierownictwo… i to jest odczuwalne?
Obsł uga: zauważ alnie gorsza niż w 2018 r. (np. w restauracji stoją puste tace, a pracownicy restauracji stoją obok nich i drapią się po ję zykach, albo gdy zamiast soku leje się niezrozumiał y pł yn (prawie woda) i mó wisz mu, ż e sok się skoń czył , a on odpowiada „co z tego”, a takich momentó w był o wiele). Przede wszystkim oburzył się stosunek do goś ci – teraz po prostu nie są doceniani (wszyscy, od recepcjonistki po kierownika hotelu, też do niego mó wili): „nie podoba ci się tu coś – nie przychodź ”. Zgadzam się , kiedy w sektorze usł ugowym odpowiadają w taki sposó b na rozsą dne proś by/uwagi – to duż o mó wi.
Internet: jeś li wcześ niej (dokł adnie o tej porze roku, rok temu) moż na był o nawet pracować , teraz nie moż na rozmawiać na WhatsApp.

Pokoje: Oczywiś cie duż o rozumiem, ale w pokoju 1332 jest jedna (!! ! ) szafka nocna z pó ł ek na ubrania! Dla trzech osó b! Tak, jest szafa, ale nie ma tam też pó ł ek, a np. kostiumó w ką pielowych nie wiesza się na wieszakach i nie ma reakcji. Przy okazji warto zwró cić uwagę na czyszczenie osobno – sprzą tają je codziennie, ale w tym samym czasie zwię ksza się warstwa kurzu!
Ogó lnie rzecz biorą c: Marmaris jest pię kne, cokolwiek by powiedzieć . Morze jest bardzo czyste, choć w maju chł odne. I dlatego przyjeż dż aliś my tu co roku, konkretnie do tego hotelu po raz trzeci, powtarzam…. Ale po sł owach „nie przyjeż dż aj” zdaliś my sobie sprawę , ż e klienci (nawet ci stali) nie są już tu doceniani, wię c NIE PRZYJDZIEMY!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał