Odpoczynek jest świetny! Żadnych skarg na hotel i personel.

Pisemny: 22 wrzesień 2020
Czas podróży: 7 — 14 wrzesień 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 10.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Zacznę od przybycia na lotnisko Dalaman. Poszliś my od operatora TUI, ponieważ ten hotel jest ich wył ą cznym. Wsiedliś my do autobusu, przewodnik Anastasia rozdał wszystkim standardowe broszury reklamowe, ale skupił a się na nas dwó ch i dał a broszurę z kontaktami przewodnika Ivana (wię cej o nim pó ź niej). W Marmaris prawie wszystkich zabrano do hoteli, a ja i moją ż onę przewieziono taksó wką do naszego hotelu. Godzina i trochę wzdł uż gó rskiej serpentyny - i jesteś my na miejscu!

Recepcja na wybrzeż u w postaci stodoł y - to jest mocne)) prawie zepsuł o wraż enie cał ego hotelu ...ale potem - ARKA przy wejś ciu i znajdujesz się w tym samym turecko-seldż uckim miasteczku z jego ulicami, dziedziń cami i niepowtarzalna architektura. Nasze walizki został y wywiezione na specjalnej taczce i odwiezione do pokoju 6. Na terenie naszego pokoju podzielono 50/50 - sypialnię i ł azienkę z prysznicem. W obecnoś ci przydatnych - klimatyzacja i telewizja (są.2 rosyjskie kanał y - jeden jest religijny)))


Morze.
Jest ciepł o i serdecznie))) plaż a jest mał ą skał ą muszlową z ciemnym piaskiem, stopy utknę ł y na krawę dzi fal. Podwodny ś wiat jest rzadki. nie moż na poró wnać z Egiptem. ALE! są zł e ryby, któ re ugryzą twoje nogi, jeś li się nie poruszysz))) Szczerze mó wią c, boli, a co najważ niejsze, niespodziewanie. Woda jest czysta na metry dofiga, wię c od razu widać zł ą rybę ))))
Personel. Przeważ nie mł odzi ludzie, chł opaki starają się w peł ni wykorzystać swó j potencjał . Problem w tym, ż e nie znają nawet prymitywnego angielskiego, ale nikt nie skasował ję zyka migowego))) Szczerze mó wią c, zrujnowaliś my oś rodek, bo po naszym wyjeź dzie WSZYSCY barmani wiedzieli, czym jest ROM-COLA (i nie obchodzi mnie to mają tam Pepsi).
Ż ywnoś ć i COVID. Co zaskakują ce, hotel miał zwykł e wszystko - bierzesz to sam i zgarniasz))). ALE! Przy wejś ciu do restauracji zawsze był a „dziewczyna z termometrem”, któ ra zawsze wszystkich prześ wietlał a, a poza tym wszyscy zakł adali rę kawiczki i spokojnie zgarniali wł asne jedzenie)))
NEGATYWNY - poprowadź Ivana z TUI.

Napisał do mnie na viberze, ż e wszystko ok, nie bę dzie spotkania z przewodnikiem, wię c moż emy porozumieć się online. Nie ma problemu, jedziemy daleko od pierwszego razu, wię c obecnoś ć przewodnika hotelowego nie jest konieczna. Zadaliś my pytanie dotyczą ce wycieczki po Wyspach Egejskich. Z odpowiedzi zobaczyliś my ś wiatł o… najpierw Ivan zapytał ilu z nas (wow, czy w HOTEL GUIDE naprawdę nie ma informacji o wczasowiczach? ), potem po kilku godzinach napisał , ż e wycieczka we dwoje bę dzie kosztować ...RAZEM 170 DOLARÓ W ! ! ! natomiast sama wycieczka kosztuje 70 dolcó w, no có ż , 100 dolaró w za transfer, bo nasz hotel jest daleko od Marmaris. Przepraszam, czy musimy zapł acić za PRZELEW? A to od TUI, czyli jak operator klasy premium… Jednocześ nie sami TUI mó wią – wykonujemy BEZPŁ ATNY transfer z Twojego hotelu o każ dej porze i w dowolnej iloś ci na zakupy w Marmaris… Wię c my dostaliś my negatyw, bo spodziewaliś my się po 50 dolcó w, ale 170 - przepraszam, ale nie.
Pó ź niej w restauracji usł yszeliś my od ludzi takich jak my, ż e musimy zrekrutować ludzi, aby podzielić się transferem dla wszystkich. TUI - Nie KURWA z tym ustawieniem? To wakacje lub gra „znajdź wię cej osó b, abyś mó gł mieć wycieczkę taniej”.
Có ż , „wiś nia” to wyjazd w nocy (do ostatniej chwili nie wierzył am, ż e dadzą taksó wkę na transfer powrotny), ale potrzebujemy lunchboxó w… A tego samego wieczoru spotykamy faceta i dziewczyna w T-shirtach z logo TUI. Biegniemy do nich, na odznace widzimy IVANA ! ! ! HURRA! ! ! OTO NASZ PRZEWODNIK! ! ! uiii...jesteś na spotkaniu? "NIE!! ! ! Wyjechalibyś my normalnie… Zainteresowanie Iwana nami osł abł o, co jest logiczne… W rezultacie sami zamó wili lunch boxy na recepcji ł amaną angielszczyzną , a takż e okreś lili godzinę naszego transferu.
Kró tkie podsumowanie. Hotel jest ś wietny! Personel jest nie do pochwał y, wsparcie TUI wynosi ZERO ...a raczej dzię kuję , przynajmniej zorganizowali transfer tam iz powrotem.
PS Wcześ niej czę sto wychodziliś my z Anex. Ponieważ TUI jest drogie. Przekonany, ż e Anex jest lepszy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał