Okropny hotel i personel?

Pisemny: 29 sierpień 2019
Czas podróży: 13 — 20 sierpień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
OGÓ LNA HISTORIA TEGO, CO SIĘ STAŁ O.

Reszta powinna się dobrze uł oż yć , skoro miesią c temu był am w Turunc, ale w innym hotelu. Postanowił em polecieć tam ponownie, ale z przyjació ł mi, czego pó ź niej bardzo ż ał ował em. Był o 3 studentó w studió w licencjackich, któ rzy zdecydowali się wzią ć.1 pokó j z 3 ł ó ż kami, odbył a się dyskusja zaró wno z hotelem, jak i firmą turystyczną , ż e trzech facetó w się zatrzyma. Po przybyciu na lotnisko nie powiedziano nam, czego się spodziewać , po przybyciu do hotelu WSZYSTKIM kazano czekać na recepcji, upał był w szczycie, a w recepcji jedyny klimatyzator w hotelu (nie liczą c pokoi) i nie dział ał o, drzwi był y otwarte, wszyscy turyś ci byli workami, mokrzy od upał u, nie dali wody, kazali czekać na obiad. A oni z kolei zaczę li dzwonić na recepcję i sprawdzać vouchery, pierwsza para został a zał atwiona, a na nas i resztę czekał a niespodzianka. Wszystkim powiedziano, ż e nie ma wolnych pokoi i bę dą musieli poczekać.


Czekał em godzinę (jesteś my 3 facetami, rodzina 3 i 2 pary).
Co wię cej, odcią gają od siebie turystó w i po cichu opowiadają wszystkim swoją wersję , dlaczego nie ma pokoi. Zostaliś my zabrani jako ostatni i powiedzieli, ż e wł aś ciciel nie chce nas zakwaterować . Byliś my w szoku, bo 3 facetó w. Argumentowaliś my, ż e był a dyskusja zaró wno z hotelem, jak i z biurem podró ż y, ż e jest korespondencja na temat tego, co potwierdzili, a w każ dym razie sam potwierdził eś naszą rezerwację w hotelu, co wskazywał o, ż e był o 3 facetó w. W efekcie po 2 godzinach oczekiwania powiedziano nam, ż e zamieszkają w są siednim budynku na 1 noc, a jutro Zuhra (dziewczyna na recepcji wydawał a się bardzo mił a, ale w koń cu po prostu bawi się emocjami, udaje, ż e bą dź nieszkodliwy i zawsze to, co nam powiedział a, nie pokrywa się z tym, co powiedział przewodnik) porozmawia z wł aś cicielem i zostaniemy osiedleni w tym hotelu. Zgodziliś my się (NIGDY NIE ZGADZAJ SIĘ NA TO, KRZYCZ, SKANDAL, POWIEDZ Ż E DZWONIJ NA POLICJĘ , A BĘ DZIESZ NATYCHMIAST ZLOKALIZOWANY) i ż ał owaliś my.
Przywieź li nas samochodem i innych ludzi do hotelu 5 minut (HAN MOTEL) (5 minut samochodem, czyli jeszcze wię cej pieszo). To nie był nawet hotel, to był MOTEL BEZ GWIAZD. Pokó j miał dosł ownie 3 na 2 metry, 2 ł ó ż ka, prysznic był peł en grzybó w, nie był o suszarki do wł osó w, tylko 1 szampon na 3 i 2 rę czniki bez klapek. Balkon zalany wodą z klimatyzacji, parapety dosł ownie NIGDY nie był y odkurzone, jedyny plus to wi-fi, któ re jest duż o lepsze niż w samej Meryl. Po jedzenie musiał em iś ć pod gó rę do Meril, ponieważ w tym budynku nawet woda jest pł atna. Przybywszy do Meril na kolację , Zuhra powiedział a, ż e ​ ​ teraz bę dziemy musieli spę dzić noc na 2 noce (przyjechaliś my na 7 nocy). Byliś my oburzeni i nie zgodziliś my się , powiedzieli, ż e rano przyjedziemy z walizkami.

Rano spotkaliś my naszego przewodnika Omara (Anex-Tour), któ ry powiedział , ż e osobiś cie rozmawiał z Wł aś cicielem i jutro (dzień.3) osiedlimy się w Meril i dostaniemy darmowe rę czniki, sejf, ł aź nię turecką ( nie do koń ca, a tylko masaż ) i wycieczka - W WYNIKU TO WSZYSTKO BYŁ O ZWIEDZENIEM I TYLKO PRÓ BĄ PRZYCZYNIENIA NAS. Zgodziliś my się jednak, darmowa wycieczka przekonał a nas, znó w spę dziliś my noc w tym okropnym motelu.
Rano obiecali odebrać nas o 9 rano i zawieź ć do Meryl, czekaliś my od 9 do 12 i nikt nie przyszedł , poprosiliś my wł aś cicielkę motelu, aby zadzwonił a do Meryl i dowiedział a się , co się dzieje (my nie chce iś ć pod gó rę w upale z naszymi walizkami) Zukhra odebrał a telefon i poprosił a nas, abyś my powiedzieli, ż e Wł aś ciciel powiedział , co jeszcze myś li, wię c trzeba bę dzie spę dzić noc na 3 noce, byliś my wś ciekli i poszli do Meryl, nikt do nas nie podszedł , wszyscy patrzyli z boku i dyskutowali, nawet hotelowi turyś ci wiedzieli o naszej sytuacji i byli zdziwieni, ż e nie zał atwili się już od 3 dni (ci, któ rzy czekali z nami w recepcji, byli rozliczone na 2 dni lub 2 dni pó ź niej). Ponownie zaaranż owaliś my dyskusję w recepcji, poł ą czyliś my wycieczkę Anex i naszego przewodnika, w wyniku czego o 15-00 zadomowiliś my się w pokoju 101 (najgorszy pokó j).

Jak wspomniał em powyż ej, nie dali darmowych rę cznikó w plaż owych, mó wią c, ż e się skoń czył y. Sejf okazał się podobno zepsuty, postanowili nie chodzić do ł aź ni tureckiej, a był o tak gorą co, a tym bardziej, ż e zaproponowali tylko masaż , a nie klasyczną ł aź nię turecką.
Zukhra jak zwykle uś miechnę ł a się , powiedział a, ż e ​ ​ to zrobi, a w koń cu nic nie przynieś li ani tego dnia, ani nastę pnego, ani trzeciego dnia, kiedy w koń cu zaczę ł o się sprzą tanie w pokojach (sprzą tali tylko 1 czas w nasze 4 dni!!! ) i sprzą taczka nic nie dodał a do pokoju.

JEDZENIE I BAR


Ś niadanie, obiad i kolacja są bezpł atne. Ś niadanie to tylko koszmar, sery, pomidory, najtań sza kieł basa sojowa i jajecznica (jeś li wstaniesz i przyjdziesz przed wszystkimi innymi, dostaniesz to).

Kolacja. Dania okoł o 25 z czego co najmniej 15 to jedna zielenina oraz sał atki, w któ rych zmienia się tylko kolor kapusty. Pozostał e dania to zupa z soczewicy, jakieś ciastka, rozgotowane i smaż one wermiszel. Mię so był o jednorazowo a nastę pnie w postaci klopsikó w lub kotletó w, podawane z ziemniakami.

Kolacja, podobnie jak obiad, na obiad nie był o mię sa.

Bar. Nie znajdziesz wody butelkowanej. I nie moż esz nosić zakupionego, zostaniesz zaatakowany przez cał y personel hotelu.
Woda jest albo tylko przy barze w szklance, albo z samochodu, w któ rym moż na znaleź ć soki (okropny smak, skoncentrowany do granic moż liwoś ci) A na cał y hotel są tylko 2 takie automaty. Jeden to ś niadanie i kolacja, a drugi to lunch (obiad jest zawsze serwowany osobno, w innym miejscu) I co wię cej, jeden z automató w jest zawsze wył ą czony. Alkohol jest nieprzyzwoicie rozcień czany, chociaż braliś my tam tylko piwo i rum colę lub rumową whisky, nie moż na był o pić , wię c kupowaliś my go w sklepach i piliś my na plaż y. Plaż a zawsze był a wylewana do plastikowych kieliszkó w, któ re zawsze są poplamione i namaszczone. Nawiasem mó wią c, wł aś ciciele NIE piją wody z hotelu, dostają osobny kawał ek wody i inne butelki!

A wł aś ciciel zawsze czoł ga się dookoł a patrzą c, kto co wzią ł i ile zjadł , wypijesz duż o alkoholu, po cichu powie barmanowi, ż eby ci mniej nalewał i bardziej rozcień czał.

Nawet jeden mę ż czyzna chciał zabrać na plaż ę.3 szklanki piwa, odmó wiono mu, mó wią c, ż e dozwolony jest tylko 1 szklanka (plastik) na raz. To straszne, bo moż esz umrzeć chodzą c tam iz powrotem z plaż y.

Jedzenie w hotelu jest trudne, nie tylko dlatego, ż e nie jest zbyt smaczne, ale takż e dlatego, ż e W OGÓ LE nie ma klimatyzatoró w i wentylatoró w! Upał na zewną trz jest okropny, jedzenie jest gorą ce, a ty siedzisz na zewną trz pocą c się i pró bują c dokoń czyć posił ek i przynajmniej jeden wentylator!

LOKALIZACJA I PLAŻ A

Hotel poł oż ony jest na samym koń cu Turunc, blisko klifu, zieleni, wielu krzyczą cych cykad. Tutaj już pomyś l za siebie, plus lub minus. Turunc to bardzo spokojna wioska, jeś li chcesz spę dzać czas, imprezować , to nie jesteś w Turunc, maksymalnie w Marmaris. Hotel posiada transfer na ulicę baró w w Marmaris, wyjazd o 10, o 2-30 w nocy powró t do hotelu (nie wiem za opł atą czy nie) Zdecydowaliś my się popł yną ć do Marmaris taksó wką wodną , ​ ​.15 -20 lir na osobę , w zależ noś ci od pory roku, pł ywanie 50-60 minut, ale bardzo pię kne.
Jeś li weź miesz dolmush (lokalny minibus) przez 30 minut, ale wzdł uż serpentyny, 7.5 lira na osobę.


Plaż a. Jest bardzo mał o leż akó w, a parasole są malutkie i wykonane z gał ę zi drzew, co nie daje cienia, ponieważ parasol ma solidne dziury, plaż a jest maleń ka, leż aki jeden na drugim są po prostu i zawsze zaję te, czasem rę czniki leż ą tam cał ymi dniami, ż eby nie wzię ł y leż aka, rzadko udaje mi się znaleź ć miejsca na 3. Plaż a jest niewygodna dla wielu turystó w, wejś cie do wody jest na ogromnych ś liskich brukach (o ile od razu zaczą ł em pł ywać , nie zależ ał o mi na tych brukach), ale wszyscy turyś ci narzekali na kamienie, wejś cie do wody jest bardzo niewygodne i bolesne i czę sto wpada się do wody.

EKSMISJA

Fajnie też był o, samolot był o 6 rano, ż eby dostać się na lotnisko o 1-40 i trzeba tam być za 2 godziny, najlepiej. Oznacza to, ż e musimy zostać eksmitowani okoł o 2 nocy i odebrać po 2 nocach. Ale go tam nie był o, wszyscy zostali eksmitowani o 23:00, bar był zamknię ty, nie był o jedzenia, nie moż na był o iś ć na basen, a wszyscy czekali na tym przyję ciu.
A przebiegł y Zukhra po prostu zmieniał godzinę na kartce papieru co pó ł godziny. Czyli był wyjazd z hotelu o 11, potem był o o 12, potem o 12-30, potem o 1, potem o 1-30 i w koń cu przyjechali po nas aż.2 godziny. Siedzieliś my w recepcji z torbami od 11 rano do 2 w nocy, bez dział ają cego klimatyzatora i nawet nie dali nam wody, powiedzieli, ż e w tym czasie nie jest dostę pna. W zwią zku z tym, ż e ci, któ rzy przylecieli w nocy (niektó rzy zostali zabrani do tego okropnego motelu w ś rodku nocy, a ci, któ rzy byli skorzy i krzyczeli osiedlili się w NASZYCH POKOJACH), eksmitowano nas celowo o 11, mó wią c, ż e samolot został przeniesiony wcześ niej! (napisali, ż e samolot był o 6 rano, a okazał o się , ż e jest o 7-10 rano! ), ż eby tylko zdą ż yli posprzą tać pokoje i zał atwić ludzi, chociaż nadal sł usznie moglibyś my być w pokoje do 12 w poł udnie.

WSKAZÓ WKI DLA TURYSTÓ W

Po pierwsze, w przypadku overbookingu musisz zostać wcześ niej ostrzeż ony. Overbooking ma miejsce wtedy, gdy nie ma wolnych pokoi, ale przyczyną tego jest zwykle awaria lub zalanie pokoi, czyli AWARYJNE.

To, ż e w hotelu bę dziecie obmacywać , ż e ludzi jest po prostu duż o, to po czę ś ci prawda, ale ponieważ FIRMY HOTELOWE i TOUROWE w tym wspó ł pracują , począ tkowo zapeł niają hotel ludź mi, nawet jeś li nie ma miejsc, dostają ogromne zyski z tego, a zakwaterujesz się w hotelu taniej (CZEGO NIE MAJĄ ROBIĆ ). Masz prawo do zamieszkania w hotelu TEJ SAMEJ JAKOŚ CI LUB LEPSZYM! Ale nie dlatego, ż e osiedliliś my się w wiejskim motelu.

Nadal moż esz sprawdzić przed wyjazdem lub zarezerwować hotel. Zdecydowanie musisz wejś ć na STRONĘ HOTELU, A NIE FIRMĘ TURYSTYCZNĄ , ALE HOTEL. Jeś li na stronie nie ma numeró w, a firma turystyczna oferuje je tobie, jesteś NAE. KOMFORT i bardzo bezczelnie, czyli oczekuj overbookingu. Ż ą daj od nich ugody, nie bó j się.
Jeś li i tak cię nie odprawią , wyś lij cię do hotelu, któ rego nie lubisz, zaż ą daj zmiany, aż wyskoczą ci oczy, lub powiedz przewodnikowi, ż e idziesz do są du (UWIERZ, ż e to dział a, tyle wycieczek statki firmowe przegrywają lub nie trafiają do są du, pł acą peł ne odszkodowanie za wycieczkę. ) Moż esz ł atwo zaż ą dać ró ż nicy w cenie i odszkodowania moralnego po przybyciu.

Jak sprawdził em, ż e Meryl celowo przepeł nia rezerwację . W motelu, w któ rym się zameldowaliś my, chciał em sprawdzić , ile kosztuje pokó j. Ku mojemu zaskoczeniu miejsc w tym motelu nie był o aż do samego stycznia (dalej nie sprawdzał am, bo to nie sezon), jak się okazał o, ten motel nie wynajmuje pokoi, przez co wyglą da na to, ż e Meryl wspó ł pracuje z nim i zapeł nia go swoimi turystami, któ rzy mają overbooking, i pł aci im za to skromną kwotę . Oznacza to, ż e mają umowę i specjalnie tam osiedlają ludzi.

Zadbaj o siebie, swoje pienią dze, NERWY I CZAS.
Dowiedz się dobrze o hotelu, zanim tam pojedziesz.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał