Nigdy nie przychodź do tego hotelu i unikaj go. Uważać

Pisemny: 29 wrzesień 2020
Czas podróży: 3 — 12 lipiec 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Miejsc był o duż o i jest z czym poró wnywać , ale tego nie był o w ż adnym hotelu. Dł ugo nie bę dę pisał , to moja pierwsza recenzja i mam nadzieję , ż e ostatnia, a wraż enia są w wię kszoś ci negatywne (chcę tylko, ż eby ludzie nie wpadali w takie warunki!
Dokł adnie minutę po wejś ciu do gł ó wnego budynku chcieliś my już wracać do domu (brud, smró d, muchy), obrusy był y brudne, koty był y gł odne i odrapane w paczkach.
Jedzenie jest obrzydliwe, bez smaku, ten sam rodzaj, kwaś ne sał atki, gumowe kieł baski, brak owocó w, nawet nieszczę sne arbuzy i melony, ostatnie dni odpoczynku nie dał o się już jeś ć , ż oł ą dek zaczą ł boleć , talerze był y brudne. Alkohol jest rozcień czony, barman jest wstrę tny, zawsze niezadowolony, jakby wyś wiadczał nam przysł ugę , liczą i monitorują , ile alkoholu bierzesz.

Kró tko mó wią c, w ż adnym wypadku nie radzimy jechać do hotelu Belkon, są.3 * i nie pachnie, marnuj nerwy i pienią dze, znajdź inny hotel, są tam cudowne tró jki!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał