Cena-jakość, ale są niuanse

Pisemny: 4 lipiec 2021
Czas podróży: 23 — 30 czerwiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 2.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 1.0
Wł aś nie wró cił em z tego hotelu.
Plusy:
1) jeś li mieszkasz w Emre Beach, to z restauracji na plaż ę.30 sekund w spokojnym tempie. Widok jest fajny, nasyp;
2) personel hotelu naprawdę stara się i sprzą ta od 6 rano do 1 w nocy (widział em to osobiś cie);
3) personel jest przyjazny, nie szczę dzi jedzenia i alkoholu oraz stale oferuje suplementy;
4) są programy wieczorne. Ś piewają gł ó wnie miejscowi ś piewacy, ale zupeł nie inne piosenki. Dzień pó ź niej karaoke (moż esz zamó wić absolutnie każ dą piosenkę - znajdą ją ).
5) jedzenie urozmaicone, nie bę dziesz gł odny, są przeką ski na pizzy i hamburgery, są lody (naprawdę smaczne). Ale za tydzień owoce morza był y kiedyś . Ryba codziennie (lokalny pstrą g).
6) pokoje są czyste, nie zabite i też sprzą tają .

Gdyby nie wady (o nich poniż ej), cena i jakoś ć są doskonał e. Dobra czwó rka, chociaż kupiono je jako 5 gwiazdek.
Minusy.
1) kupiliś my i zapł aciliś my za pokó j z widokiem na morze na pierwszej linii - to plaż a Emre, droż ej kosztuje, jej "brat" to wł aś nie Emre, któ re znajduje się po drugiej stronie 2 jezdni (a ruch w Turcji jest utrudniony) i nie ma basenu Emre, gł ó wnego baru ani cał ego terytorium. Ale po przyjeź dzie pró bują wepchną ć wszystkich w Emre, opowiadają ró ż ne bajki, ż e biuro podró ż y oszukał o, a kupon nie jest tak peł ny i ż e to wszystko jest jeden hotel (nie dwa) i mają prawo osiedlić się , gdzie chcą . I ż e morze nie ma standardó w, jak napisano w voucherze
To wszystko kł amstwa. Po prostu trzeba się wyhodować lub jest tu taka polityka, aby najpierw zapeł nić hotel, co jest gorsze. My lecieliś my z Anex i przewodniczka aktywnie pró bował a nam narzucić to kł amstwo), czyli nie był a po stronie turysty.

2) punkt drugi jest ró wnież zwią zany z Aneksem. Nie wiem, czy mieliś my tyle szczę ś cia, czy to polityka Anex, ale przewodnik od razu nam powiedział , ż e chce zarobić , wię c powinniś my (! ) Kupować od niej wycieczki turystyczne (choć są droż sze, ale to jest Anex ), jeś li nie kupimy, to nas nie pozna, wie i nie zamierza pomagać w ż adnych sprawach (cytat! ). Potem dał a 2 godziny na zastanowienie się nad wyborem wycieczek, jeś li nie wybierzemy jej oferty, to się wypali lub cena bę dzie wyż sza. Jak ci się podoba takie podejś cie do klienta? Wspaniał y? Mieliś my nieprzyjemną sytuację i poprosiliś my o pomoc (i kogo jeszcze? ), ale nie chcieli wykupić wycieczki w cenie wyż szej o 50% od zwykł ej. Tak wię c ta pię kna uduchowiona Sł owianka praktycznie nas szantaż ował a, ż e ​ ​ nasz problem moż na rozwią zać tylko wtedy, gdy wykupimy u niej wycieczkę … Uratował em korespondencję i czy wycieczka Anex był aby zainteresowana (a to jeszcze ż art przewodnika, nie polityki Anex ), wtedy mogę szczegó ł owo opowiedzieć o sytuacji i udzielić korespondencji. Sytuacja był a naprawdę nieprzyjemna i mogł a zdecydować o dniu przyjazdu, ale zwlekał a do naszego wyjazdu (! ), a my nadal mogliś my wykupić jej wycieczkę i nie rozwią zaliś my tego! Poliujemy z zasady i nie kupujemy wycieczki. Mimo to na dzień przed wyjazdem zdecydował a o sprawie. Czy te nerwy, a nawet za moje pienią dze, są warte reszty z Anex? Pytanie. . .
Oceniał em hotel i obsł ugę , a nie Aneks i nie recepcję , gdzie pró bowali nas oszukać .
Powtarzam, bez tych wad hotel odpowiada stosunkowi ceny do jakoś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał