Zamiast obsługi solidne nerwy

Pisemny: 10 luty 2023
Czas podróży: 2 — 11 listopad 2022
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Jeś li masz pienią dze i duż o, wybierz inne miejsce. Tutaj spę dzisz je po prostu w pustce. Tak, widoki są tutaj niesamowite, ale nie bę dziesz miał ich doś ć i nie posprzą tają twojego pokoju.

Naprawdę chcę zrozumieć , kto wpadł na pomysł wykonania wykoń czenia z ciemnego drewna. Kiedy weszliś my do pokoju, na wszystkich powierzchniach był a warstwa kurzu, a po ś cianach moż na był o po prostu pisać ! Ponadto w obszarze ł ó ż ka znaleź liś my kilka niezrozumiał ych plam na ś cianach, ale to się nie zdarza na drzewie.

W ż adnym wypadku nie chodź po pokoju boso i nie stawaj na dywanikach. Nie są czyszczone ani wybijane. A to pię ciogwiazdkowy hotel dla najbogatszych goś ci!


Moż e po prostu czekają tutaj na takich ludzi, a resztę czasu oszczę dzają . Poprosili o przyniesienie obiadu do pokoju, wskazali na co dokł adnie mamy ochotę i jakie wino wybieramy. Na obiad czekaliś my pó ł torej godziny, a kiedy go przyniesiono, okazał o się , ż e zamó wionego wina nie był o już od tygodnia. A dowiedzieliś my się o tym dopiero przy odbiorze naszego wó zka!
Zauważ ył em też , ż e pracownicy nie zawsze biorą poranny prysznic. Kelner, któ ry ś mierdzi potem, to najgorsza rzecz, jaką moż na zjeś ć na ś niadaniu, nawet jeś li tylko tam stoi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał