Nie możesz sobie wyobrazić lepszych wakacji!

Pisemny: 29 lipiec 2021
Czas podróży: 9 — 16 lipiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Odpoczywaliś my w tym hotelu na począ tku lipca z przyjació ł mi i jeszcze nigdy nie był o tak obrzydliwego hotelu, obsł ugi i wypoczynku.
ZAKWATEROWANIE I HOTEL. Zacznijmy od tego, ż e touroperatorzy przez swoją ignorancję lub z uwagi na fakt, ż e dyrekcja lub personel HOTELU CASA BLANKA BEACH nie wskazali, ż e hotel jest pozycjonowany jako hotel dla nowoż eń có w, wię c hotel nie zapewnia noclegó w dla 3 osó b w jednym pokoju, ponieważ pokoje są mał e i bardzo trudno jest nawet jakoś zaaranż ować „ł ó ż ko skł adane euro”. Kiedy trzy osoby osiedlił y się , dostaliś my mał y pokó j z podwó jnym ł ó ż kiem i ł ó ż eczkiem, któ re był o ś ciś le przymocowane do ł ó ż ka i do drzwi balkonowych, tak bardzo, ż e nie moż na był o wyjś ć na balkon, chyba ż e to ł ó ż eczko był o wyprowadził się . Ł ó ż ko skł adane wyglą dał o jak stare sowieckie sprę ż yste ł ó ż ko, materac był peł en wybojó w. Nie da się na nim nawet usią ś ć.
W recepcji (gdzie mó wią po angielsku na poziomie 5 klasy) wzruszyli ramionami i zdziwili się , ż e nie chcemy spę dzić nocy na takim skł adanym ł ó ż ku i zapytali „co jest takiego niewygodnego? ”. Przewodnik innego biura podró ż y przetł umaczył nam z tureckiego i „angielskiego”. Nastę pnie do rozmowy wł ą czono kierownika hotelu, któ ry zasugerował , abyś my osiedlili się w innym hotelu CLUB MUNAMAR BEACH RESORT niż szej klasy (4 gwiazdki, choć jest to 3 gwiazdki w wyglą dzie i obsł udze) na 2 linii ich sieci, gdzie znajduje się są pokoje z 3 peł nymi ł ó ż kami. Ten hotel jest 2 razy tań szy niż CASA BLANKA BEACH HOTEL. Pokazali nam ten pokó j w wersji nieoczyszczonej, gdy tylko ktoś się wymeldował . Ponieważ powiedziano nam, ż e nie ma wię cej opcji, postanowiono się przenieś ć i przynajmniej spać w peł ni na ł ó ż kach w CLUB MUNAMAR BEACH RESORT. Marynowali nas tak do godziny 15.00, mimo ż e o 14.00 mieliś my się osiedlić . Dostaliś my 2 bransoletki i powiedziano nam, ż e moż emy skorzystać z usł ug dwó ch hoteli.

Nasz pokó j w CLUB MUNAMAR BEACH RESORT był sprzą tany tylko raz na 7 dni, rę czniki w ogó le nie był y zmieniane, nie był o ż adnych znakó w proszą cych o nie przeszkadzanie, klimatyzator znajduje się bardzo nisko i naprzeciwko ł ó ż ek, wię c sami musieliś my przestawić ż eby nie wysadzić.

Kolejny niuans, bą dź przygotowany, ż e jeś li kupił eś wycieczkę w CASA BLANKA BEACH HOTEL, nie zostaniesz natychmiast zakwaterowany w tym hotelu, ale otrzymasz ofertę CLUB MUNAMAR BEACH RESORT na 1-2 noce, ponieważ hotel nie dystrybuuje kompetentnie numeru goś ci, zatrudnionych i wolnych numeró w. Takie przypadki obserwowaliś my na co dzień podczas reszty.

PLAŻ A. Na zdję ciu hotelu i plaż y widzimy pię kną i szeroką pierwszą linię z wystarczają cą iloś cią leż akó w i parasoli. Dzię ki temu dla mieszkań có w hotelu w samym rogu znajduje się pas 4 rzę dó w leż akó w z widokiem na punkt z bananami, katamaranami i ł ó dkami oraz stoisko do takiej rozrywki.

Ponieważ mieliś my 2 bransoletki i mogliś my iś ć na plaż e 2 hoteli, naturalnie pojechaliś my do HOTELU CASA BLANKA BEACH, ponieważ nie ma tam dzieci, ponieważ hotel i plaż a do hotelu są tylko dla dorosł ych (tak myś leliś my! ! ), co był o waż nym kryterium przy wyborze hotelu. W rezultacie te 4 rzę dy leż akó w dla HOTELU CASA BLANKA BEACH są oddzielone kilkoma doniczkami od czę ś ci plaż y, w któ rej moż na wynają ć bar dla wszystkich pł acą cych. W efekcie jest duż o dzieci, a cał a plaż a jest zatł oczona. Ró wnież na plaż y pracownicy mieli pytania, gdy nie był o wystarczają cej liczby leż akó w dla goś ci baru, podeszli do nas i chcieli nas wykopać z leż akó w w HOTELU CASA BLANKA BEACH, ponieważ był o duż o ludzi i widzimy z bransoletki 2 hoteli i dlatego proszę udać się do CLUB MUNAMAR BEACH RESORT. Straszna bezczelnoś ć , bo widać był o, ż e personel plaż y/hotelu chce zarabiać . Jedyną odpowiednią osobą na plaż y był pracownik o imieniu Santiago.

JEDZENIE. Wszystko jest albo bardzo kwaś ne, albo sł one.
Nie ma ró ż norodnoś ci, w niektó re dni był tylko makaron, kieł baski smakował y jak plastik, tylko arbuzy, jabł ka i czasem pomarań cze był y owocami. Duż o sał atek, co widać , ż e są robione z wszystkiego, co został o z minionych dni. Wszystko, co przeszkadzał o, co w rezultacie nie był o jadalne. Jedyne, co był o smaczne, to baklava, któ ra był a raz na 2 dni. Niektó re dania nie są sygnowane, trzeba zgadywać jakie danie, bo na pytanie po angielsku „co to jest? ' nie mogą ci odpowiedzieć.

SERWIS W RESTAURACJI. Nigdy nie widział em tak niekompetentnego personelu. Kelnerzy podeszli, jakbyś my byli im coś winni. Wię c niechę tnie przynoszono wodę lub napoje alkoholowe. A ż eby przynieś ć chociaż wodę , trzeba był o ich zwabić niemal tań czą c z tamburynami. Kelnerzy bez rę kawiczek. Talerze odebrano nam, gdy jeszcze nie zdą ż yli skoń czyć jedzenia, po prostu wycią gali je z naszych rą k.

Ale kiedy wł aś ciciel hotelu lub kierownik przyszedł zjeś ć , wszyscy kelnerzy natychmiast zaczę li się mieszać i zakł adać rę kawiczki i sami zaczę li podchodzić , nalewać wodę , czę stować drinkami. Jedynym odpowiednim personelem w restauracji był o 2 chł opcó w i dziewczyna w niebieskich koszulkach (mł odszy personel) serwują cy jedzenie. Chcę ró wnież zauważ yć , ż e był a jedna obsesyjna postać (najprawdopodobniej kucharz lub pomocnik kucharza, któ ry czę sto zgł aszał się na ochotnika do podawania jedzenia), któ ra wspinał a się , aby się zapoznać , drę czył a pytania i przebierał a się w imponują ce jedzenie. Wkł ada jeden makaron lub jedną oliwkę , patrzy na ciebie z uś miechem i pyta: „Doś ć ? ”, lub mó wisz, ż e nie chcesz tego dania, a on „Dlaczego tego nie chcesz? ”.

Na 2 dni przed wymeldowaniem z hotelu CLUB MUNAMAR BEACH RESORT, ostatniego dnia podeszliś my do recepcji z pytaniem o przedł uż enie pokoju o kilka godzin. Powiedziano nam, ż e cena za przedł uż enie pokoju od 12.00 do 17.00.
00 bę dzie kosztować.80 liró w i pokazał tabelę , w któ rej jest to wskazane, ale powiedzieli, ż e trzeba zapł acić w dniu eksmisji. W dniu wymeldowania przychodzimy zapł acić , jest już inna recepcjonistka i podaje nam cenę.150 liró w od 12.00 do 16.00. Arytmetyka jest niezrozumiał a, prawda? W rezultacie na wzmiankę o stole, któ ry został nam pokazany dzień wcześ niej, wydał genialne zdanie, ż e te ceny był y istotne 2 lata temu. Dopiero po zderzeniu z naszej strony odebrał nam te 80 liró w z parsknię ciem.
Rozmawiam z kierownictwem hotelu! Wyszkol swó j personel !! ! Przyjechaliś my odpoczą ć i nie nawią zywać znajomoś ci z personelem hotelu, a nie po to, aby personel mę czył nas pytaniami i wspinał się , aby zapoznać się i poprosić o wizytę . Ucz ludzi angielskiego! Naucz je, aby nie okazywał y niezadowolenia naszą obecnoś cią! ! Zapł aciliś my pienią dze za obsł ugę.5*gwiazdkowego hotelu, a to po prostu najgorsze 3*!!!
W recepcji jeden z pracownikó w, znają c nasze dane paszportowe, zaczą ł narzucać się na portalach społ ecznoś ciowych jako przyjaciele, pisać wiadomoś ci.
W sumie NIE POLECAM TEGO HOTELU! Obrzydliwy hotel, obsł uga, konserwacja iw zasadzie nikt z nas nie pamię ta niczego od zawodowcó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał