Świetne miejsce na rodzinne wakacje?

Pisemny: 3 listopad 2021
Czas podróży: 19 — 30 wrzesień 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Recenzji nie dał o się napisać od razu, od wakacji w Turcji miną ł miesią c. Ale kiedy odpoczywał em, zdecydował em, ż e na pewno napiszę , chociaż rzadko to robię.

Hotel Pinebay na dł ugo zapadł w duszę i pamię ć , pewnie tego nie zapomnisz. Poza tym był to pierwszy odpoczynek w Turcji, teraz są tylko dobre wraż enia o Turcji.

Odpoczywaliś my we wrześ niu 2021 roku, temperatura powietrza wynosił a 28-31 stopni. Tak naprawdę poczuliś my aksamitną porę – temperatura jest wysoka, ale nie „piecze”, sł owo „aksamitne” sł oń ce najlepiej mó wi o komfortowym klimacie o tej porze.

Hotel ma wiele plusó w, wszystko jest tak dobre, ż e obawiam się , ż e czegoś nie zapomnę.


1. Ogromne terytorium ponad 40 hektaró w, gó rzysty teren, wszę dzie ró ż ne krzewy i drzewa, wszystko kwitnie. Duż o oliwek, któ re zbierano bezpoś rednio specjalnymi urzą dzeniami, drzewa granató w z granatami, wszę dzie palmy. Dzię ki tak bogatej roś linnoś ci widoki są wszę dzie niesamowite.
Aby zrobić zdję cie, nie musisz szukać i wybierać miejsca, gdziekolwiek jesteś , wszę dzie jest pię knie.

2. Temperatura wody w morzu to 24-25 stopni, na pierwszy rzut oka niewiele, ale nie „trzę sie się ” i kiedy wychodzisz nie musisz pilnie owijać się w rę cznik, ciepł y wiaterek a sł oń ce sprawia, ż e ​ ​ pł ywanie jest wygodne. Wiele basenó w ma mniej wię cej taką samą wodę , moż e trochę cieplejszą . Najzimniejsza woda był a chyba w krytym basenie 23-24 stopnie, ale nie był a potrzebna, bo chciał em być na sł oń cu.

3. Internet na cał ym terytorium jest bezpł atny i dobry!!!
W ogó le się nie napinali, wszystko bardzo dobrze pobierał o i przesył ał o zaró wno w pokojach, jak i nad morzem i na cał ym terytorium, gdziekolwiek.

4. Jedzenie bardzo urozmaicone i bardzo smaczne, jest wszystko i wszystkiego jest pod dostatkiem. Dali grillowane mię so, kurczaka, pomysł na grilla, nawet grillowanego tuń czyka, mnó stwo ró ż nych ciast i ciastek, sery i oliwki - po prostu pod dostatkiem, dania gł ó wne, sał atki i warzywa, nie mieliś my czasu na spró bowanie wszystkiego.
Co szczegó lnie ucieszył a szeroka gama owocó w i orientalnych sł odyczy.

5. Osobno chcę podkreś lić , ż e jedzenie jest zawsze dostę pne. Myś lał em, ż e bę dę musiał biegać do kawiarni zgodnie z harmonogramem, ale wszystko był o bardzo wygodne. Nie poszliś my do gł ó wnej kawiarni na lunch, jedliś my gł ó wnie w kawiarni przy gł ó wnym basenie i gł ó wnie Grillowany Ł osoś z warzywami (duż e porcje).

Moż e ktoś bę dzie potrzebował harmonogramu kawiarni.

Gł ó wna kawiarnia:
7.00-11.00 - ś niadanie
12.30-14.30 - obiad
19.00-21.30 - kolacja
23.00-01.00 - pó ź na kolacja

12.00-16.00 - bary z przeką skami
Panorama (na skale) - wł oskie makarony, pizza, skrzydeł ka, burgery.
Na plaż y (do 17.00) - ró ż ne tureckie grille i sał atki
Przy gł ó wnym basenie - grillowany ł osoś i grillowana woł owina, sał atki
Bar Marina - owoce morza?
Burger House - 10.00-18.00

Inne bary z lodami, napojami, herbatą i kawą są otwarte gł ó wnie do 00.00
Jest jeden bar otwarty 24 godziny.

6. Najfajniejszą rzeczą w wygodzie jedzenia jest to, ż e moż esz zabrać je do swojego pokoju! Jest to bardzo przydatne podczas podró ż y z mał ymi dzieć mi.
Oznacza to, ż e w ogó le nie ma napię cia, tylko jedzenie, przeką ski, zwł aszcza owoce - wszystko moż na wnieś ć do pokoi. Moż e się wydawać , ż e po prostu nie mó wią ci, ż e nie moż esz, ale tak nie jest. Na podł ogach hotelu, w postaci domkó w, znajdują się specjalne skrzynki na brudne naczynia. Zjadł em w pokoju, na balkonie, a potem umieś cił em na korytarzu w tych pudł ach. Te same boksy są na ulicy dla tych, któ rzy są zakwaterowani w domach, a nie w hotelu.

7. Park wodny - 5 zjeż dż alni, wszystkie naprawdę ciekawe, otwarte do godziny 17.00 Dla najmł odszych jest kilka zjeż dż alni.

8. Baseny wydają się być.10 otwartych i jeden zamknię ty, wszystkie czyste, wyczyszczone.


9. Morze jest spokojne, chociaż są miejsca z falami, jak lubisz. Codziennie w tej czę ś ci zatoki, w któ rej znajduje się Hotel i molo, dochodził y fale, tam notabene dno jest bardziej kamieniste. A od strony aquaparku prawie nie ma fal, a wejś cie tam jest piaszczyste, ale tutaj pł ywaliś my w maskach i patrzyliś my na ryby, jest ich duż o.
Jak komuś się to podoba, to moż na go nakarmić , tam podobno jest do tego przyzwyczajony.

10. Wszę dzie jest duż o leż akó w, zaró wno nad morzem jak i przy basenach, zawsze jest duż o wolnych miejsc. Nigdy nie widzieliś my, ż eby ktoś zają ł miejsce, jak to się dzieje, piszą w recenzjach. Byli nawet zaskoczeni, myś leli, ż e za mał o ludzi. Ale jak się okazał o, hotel był prawie peł ny, okoł o 2 tys. osó b. Ale dzię ki pozornie ogromnemu terytorium hotelu prawie nie zauważ asz ludzi, to znaczy wydaje się , ż e jest ich niewielu. W stoł ó wkach zresztą nie ma też mocnych kolejek, wszystko dzieje się szybko dzię ki dobrze skoordynowanej pracy personelu.

11. Na plaż e są windy, jeś li ktoś nie chce chodzić , zwł aszcza z powrotem do pokoju.

12. Mieszkaliś my w hotelu, podobał y nam się pokoje, szczegó lnie te z widokiem na morze. Co prawda byliś my z ż oną na gó rze, ale też nie był o ź le, drzewa rozjaś niał y widoki i moż na był o posiedzieć na balkonie w cieniu iw ciszy. Opró cz hotelu znajdują się tam domki dla 2-4 osó b, moż e wię cej.
Na terenie prywatnym znajdują się wille.

13. Sprzą tanie codziennie, czyszczenie dobrze. W barze codziennie stawiają colę , fantę , sprite'a, tylko wodę , to wszystko gratis, bo ultra all inclusive. Klimatyzatory naprawdę nie są nowe, ale nadal dział ają , jeś li się zmienią , bę dzie lepiej, ale w zasadzie wcale się nie przecią ż aliś my, najpierw ustawiliś my tak, jak potrzebowaliś my, a potem zapomnieliś my.


14. Na począ tku, kiedy się zatrzymaliś my, sprawdzili wszystko, poprosili pracownikó w o rozwią zanie problemu z nieprzyjemnym zapachem z wentylacji i wyciekiem szyby w ł azience, wszystkie problemy został y natychmiast rozwią zane i byliś my już się niczym nie martwię . Powiedzieli, ż e jeś li nie zostaną skorygowani, zostaną przeniesieni do innych pomieszczeń . Ale do tego nie doszł o.

15. Osobno chciał bym podzię kować personelowi hotelu za szybką reakcję , szybką informację zwrotną i pomoc we wszystkich kwestiach. Wszyscy pracują z wysoką jakoś cią , starają się.
Po przyjeź dzie nie wolno nam był o wnosić naszych walizek do pokoju, zabrał je specjalny pracownik i nie wzią ł za to napiwku, sprzą tacze starannie sprzą tają , kelnerzy i kucharze są bardzo uważ ni (czasem ktoś moż e się zmę czyć i nie zauważ am cię ), ale w zasadzie wszyscy są bardzo responsywni.

16. Osobno wyró ż nię pracownikó w w recepcji. Trzeba tylko zrozumieć , ż e na recepcji są dwa dział y, jeden z nich zał atwia i organizuje, a drugi zajmuje się bież ą cymi sprawami. Inni są ci bardziej potrzebni i przydatni, ich stolik znajduje się obok lady, po prawej stronie, patrzą c od wejś cia do hotelu. Szczegó lnie dzię kuję dziewczynie, któ ra przedstawił a się jako Ilke, rozwią zał a wszystkie pytania i problemy, któ re się pojawił y w cią gu kilku minut. Wielkie dzię ki.

17. Jest tylko jedna trudnoś ć - w tym hotelu personel prawie nie mó wi po rosyjsku, najwyraź niej nie ma wielu rosyjskich urlopowiczó w. Dlatego trzeba zwró cić się do tł umacza Google i dobrze, ż e wszę dzie jest internet.

osiemnaś cie.
Nie przepadamy za animacją , ale tutaj nam się podobał o. Wystarczy zaró wno dorosł ym, jak i dzieciom, codziennie nowy program.


19. Jedyne, do czego nie udał o nam się wejś ć , to restauracja Ala Carte. Pomyś leliś my, ż e pojedziemy na koniec, a kiedy przyjechaliś my, powiedziano nam, ż e wszystko jest zaplanowane na 2 dni wcześ niej. Dlatego radzimy zapisywać się z wyprzedzeniem, co najmniej 3 dni wcześ niej.
20. Wielkie podzię kowania dla Kemrana, przewodnika hotelowego z Pegasus, bardzo szybko pomó gł rozwią zać wszystkie org. pytania, pomó gł tł umaczyć i komunikować się z lokalnym personelem, któ rych chyba nawet nie musi rozwią zywać.

Jeś li pojedziemy do Turcji, to oczywiś cie uznamy ten hotel za wizytę i relaks. A jeś li chcemy zobaczyć coś nowego, to przynajmniej poprosimy touroperatora o wybranie czegoś podobnego pod wzglę dem poziomu i jakoś ci obsł ugi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał