Ścieki do morza, okropna obsługa, poszarpane pokoje

Pisemny: 28 lipiec 2018
Czas podróży: 3 — 13 lipiec 2018
witam, wszystko, co negatywne w hotelu, to czysta prawda. Odpoczywał a z mę ż em i dzieckiem 6 lat 3-13 lipca. Poszliś my popł ywać w morzu - to był gł ó wny cel. ALE: woda był a brudna, szczegó lnie po poł udniu: zawiera czarną zawiesinę , a takż e pianę o gę stej konsystencji, wię c nie moż na wszystkiego przypisać „glonom”! Ponadto Andrey, przedstawiciel TEZ TOUR w hotelu, powiedział , ż e problemy z wodą są spowodowane tym, ż e kanał ś ciekowy niedawno pę kł (choć być moż e faktem jest, ż e jest on stale opuszczany do wody). A pł ywanie w takiej wodzie to już moż liwoś ć SZKODLIWOŚ CI Ż YCIU I ZDROWIU! ! ! Co do samego hotelu: w kocu, któ rym zaczą ł em okrywać dziecko, był a dziura o ś rednicy okoł o centymetra, wszystkie rę czniki i narzuty był y tak sfatygowane, ż e wystawał y z nich nitki, zasł ony wyglą dał y jak stare szmaty, zlew był popę kany, w ł azience był grzyb (co zagraż a zdrowiu), stoliki nocne oderwane, tapicerka kanapy z dziurami, paję czyny na ś cianach - nie ma pią tki. Co wię cej, my, mą ż rodziny + ż ona i dziecko, usadowiliś my się w pokoju z trzema osobnymi ł ó ż kami, a potem bezczelnie się zdziwili, ż e mnie to oburzył o (co - ich zdaniem mam przesuną ć ł ó ż ka? ! ). Oczyszczone przecię tne, bez ł abę dzi z rę cznikó w i nie był o go w zasię gu wzroku! Przez cał y nasz pobyt w hotelu lodó wka nie dział ał a w pokoju, pomimo naszych wielokrotnych apeli do obsł ugi, kierownika hotelu i przedstawiciela TEZ TOUR Andrey. Kiedy ś wiatł o w windzie zgasł o w naszym budynku, nie był o naprawiane przez ponad 2 dni - musieliś my jeź dzić po ciemku. Kierownik hotelu Andrey jest bardzo bezczelną osobą , nie spieszy się z pomocą , mó wi cicho, tak się stawia. ż e a priori hotel ma rację , a nie turyś ci. Odnoś nie systemu all inclusive: za sejf - sejf pł atny (1.5 USD) z kluczem - to prawda, lody wydawane są tylko od 4 do 5.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał