nie polecam

Pisemny: 31 sierpień 2021
Czas podróży: 21 — 31 sierpień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Kupiliś my frazę „nowa koncepcja”, ale w rzeczywistoś ci jest to po prostu pię knie powiedziane. Zacznę od mieszkania. Zarezerwowaliś my pokó j w gł ó wnym budynku. Zwykle jest to gł ó wny budynek, po któ rym oceniasz cał y hotel. Ale go tam nie był o. Kiedy wchodzisz do ś rodka, czujesz się jak w sowieckim sanatorium. W pokoju ś ciany i sufit są popę kane, miejscami grubo zamazane. Kiedyś był to gł ó wny budynek, teraz stoi na podwó rku, recepcję przeniesiono na ulicę . Personel nie jest przyjazny. Osobno chcę powiedzieć o alkoholu. Darmowe lokalne napoje, wó dka, whisky, wermut. Koktajle wcale nie są smaczne, alkohol mojito 7 USD! B/nie! To, co moż esz pić , kosztuje przyzwoite pienią dze. To jest nowa koncepcja. W cał ym hotelu jest tylko jeden bar! W zwią zku z tym dł ugie kolejki w upale! Plaż a: na samym brzegu nie ma ś cież ek do wygodnego poruszania się po kamyczkach i do wejś cia do morza, parasole są marne. Dobre na molo, ale miejsce trzeba zabrać od 6 rano. Jedzenie jest w porzą dku, ale nie ma duż ego wyboru. Ogó lnie hotel nie jest wart wydanych pienię dzy. Byliś my 4 razy w Kemer. Jest coś do poró wnania. To kompletne rozczarowanie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał