Okropny hotel?

Pisemny: 5 wrzesień 2019
Czas podróży: 22 — 26 sierpień 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
Chcę cię ostrzec, abyś nie odwiedzał tego miejsca. Po przybyciu o 9 rano do 12 osiedlili się w piwnicy, trochę przypominają cej pokoje pokazane na zdję ciach reklamowych, z obietnicą przeprowadzki nastę pnego dnia do lepszego pokoju, ponieważ wszystkie pokoje są obecnie zaję te w hotelu . Rozumiem, ż e to jest tam standardowa praktyka, a kto milczy i nie narzeka, spę dzi w tej piwnicy cał e wakacje.
Pomieszczenie to cela z odpadają cym ze ś cian tynkiem, poł amanymi starymi meblami i praktycznie niedział ają cą hydrauliką . Mam pytanie do kierownika: czy uważ asz, ż e to normalne, ż e zakwaterujesz turystó w w pokojach, któ re za bilet pł acą.7000 liró w? Dokonujesz przynajmniej minimalnej naprawy i wymieniasz kanalizację na przyzwoitoś ć , jeś li przyjeż dż ają cy do Ciebie turyś ci nie są dla Ciebie tylko workami pienię dzy i bydł em, ale podobno taka postawa istnieje. I absolutnie nie mają się czego wstydzić .
W efekcie po nocy spę dzonej w tej piwnicy przenieś li się na pierwsze pię tro, do recepcji, któ ra był a jeszcze mniejszym pomieszczeniem, ale już z goś ć mi jak mró wki, któ re wydostawał y się z gniazdka. Ale historia na tym się nie skoń czył a. Po cał ym dniu mieszkania w tym pokoju, po moim powrocie z plaż y, przy wejś ciu czekał a kobieta, któ ra oznajmił a, ż e ​ ​ powinniś my się spakować za 5 minut i przenieś ć się do pobliskiego hotelu, biorą c pod uwagę fakt, ż e przybyli nowi turyś ci i nie był o gdzie ich umieś cić . Fakt, ż e my też jesteś my mieszkań cami hotelu, najwyraź niej jej nie przeszkadzał . Zastanawiam się , czy pojechał am do Pomukkale na 2 dni, jak miał a wyrzucić walizki z pokoju, czy nie))))

Pewnego dnia, przy kompletnym braku pokoi, do hotelu przybył o 30 osó b, któ re ostatecznie nie był y do ​ ​ koń ca jasne, doką d się udali. Najwyraź niej tak jak przeniesiono nas do hotelu po drugiej stronie ulicy. Rozumiem, ż e polityka hotelu polega na zatwierdzeniu przybycia wszystkich, a nastę pnie tego, jak wypada karta. To pokazuje ich ś wiń ski stosunek do turystó w. Ogó lnie historia zakoń czył a się tym, ż e napisał em wniosek o przeprowadzkę do innego hotelu, któ ry zaoferował a firma turystyczna Pegas, dzię ki przewodnikowi hotelowemu za ich pomoc. Wię c oczywiś cie zastanó w się sam, ale nikomu nie radził bym tam jechać .
Teren hotelu nie jest duż y, ale w zasadzie czysty, czego nie moż na powiedzieć o pokojach. Przy okazji jeszcze jedno - pokoje są sprzą tane, a rę czniki zmieniane na ż ą danie.
Chciał em też porozmawiać o jedzeniu. Ś niadanie to nie bufet, jak oryginalnie przeczytał am przy wyborze hotelu, ale porcjowany talerz, na któ rym codziennie ta sama porcja, jajko, dwa plasterki sera, oliwki, ogó rki i pomidory. Zmienia się tylko tortilla z serem lub kieł baskami sojowymi. Nie peł ne, swoje problemy, idź do supermarketu lub kawiarni na ulicy. Kolacja jest ró wnież a la carte, bez wyboru z menu. Jeś li przy okazji nie jesz mię sa, nawet nie rozważ aj tej opcji, bę dziesz gł odny. Ale obiady są pyszne, bo jedynym plusem tego hotelu jest szef kuchni. Obiady odbywają się pod dudnią cymi rosyjskimi hitami lat 20. , jak w przydroż nym kebabie z koń ca lat 90. )))) Trudno usł yszeć rozmó wcę przy stole.
Na koniec pragnę zwró cić się do przedstawicieli Pegas Touristik, aby przyjrzeli się bliż ej temu hotelowi. Ponieważ takie miejsca bezpoś rednio wpł ywają na reputację firmy. Wszystkiego najlepszego i szczę ś liwego podró ż owania.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał