Dzisiaj o 15.00 przyszł a kobieta, spaliś my. Obudził em się i otworzył em. Zmienili rę czniki, wynieś li ś mieci i WSZYSTKO. Powiedział em, ż e muszę wytrzeć kurz, a oni dali mi szmatkę do kurzu.
Kiedy powiedział em, ż e trzeba posprzą tać ł azienkę i toaletę , pod drzwiami podł oż yli ś rodki czystoś ci.
Posprzą tał em ł azienkę i toaletę . Wył oż ył em pienią dze i szmatę za drzwi i pomyś lał em: Co to był o? Nowy marketing samoobsł ugowy?
Piszę tutaj wył ą cznie w celu, być moż e kierownik hotelu czyta recenzje.
Wi-Fi jest dostę pne na terenie hotelu i na plaż y, nie w pokojach, ale na balkonie - tak))). Alkohol jest normą , normalnoś cią . Robią ró ż ne koktajle. Lotnisko w Antalyi jest teraz po prostu okropne. Absolutnie nie ma gdzie usią ś ć ; w takim otoczeniu nie ma szczegó lnej ochoty na przejś cie do strefy wolnocł owej. Wzią ł em udział w wycieczce „Tureckie Malediwy”. Dobry pomysł , ale za duż o statkó w i ludzi. Jestem bardzo zadowolony z pobytu w hotelu.
Animacja jest sł aba. Sami wczasowicze pokochali siebie.
Teren hotelu, choć mał y, jest pię kny, plaż a jest bardzo blisko, drinki i koktajle są kiepskie.
Nie polecam tego hotelu, ponieważ bę dziesz bardzo rozczarowany, ponieważ sam był em rozczarowany.
1. Pierwsza linia.
2. Przebij.
3. Teren zielony.
4. Darmowe Wi-Fi w holu i recepcji, któ re wystarczył o na restaurację i plaż ę .
Niedogodnoś ci:
1. Wył udzanie pienię dzy w recepcji za pokoje standardowe.
2. Remont w pokojach był dawno temu.
3. Stare, zniszczone meble.
4. Recepcja, a lobby jest podobne do dworca autobusowego w najbardziej obskurnym regionalnym centrum naszego rozległ ego kraju.
Có ż , to minusy:
1) gł ó wną wadą są leż aki, wię kszoś ć z nich jest zepsuta, po ich wyglą dzie widać , ż e są strasznie stare, bardzo twarde, po godzinie ciał o zaczyna od nich boleć .
2) drugi minus to to, ż e menu jest monotonne, z mię sem tylko wyzwalaczem, codziennie smaż ony jest tylko jeden rodzaj ryb. (W obronie kuchni powiem, ż e nie bę dziesz gł odny z powodu odrę twienia, w każ dej chwili moż esz coś zjeś ć ).
3) Pokoje mają bardzo mał ą ł azienkę , nie ma gdzie się odwró cić , no có ż , same pokoje są już stare.
4) Po raz pierwszy zobaczył em, ż e zrobili podarte ł ó ż ko i dali podarty rę cznik, przy okazji rę czniki plaż owe też są już stare.
5) zabrano nas do hotelu na 3 godziny, podczas gdy jazda był a 1:30.
Ale mimo wszystkich niedogodnoś ci ś wietnie się bawił am i polecę nawet ten hotel tym, któ rzy chcą spokoju i komfortu.
Opierają c się na faktach, hotel realizuje strategię oszczę dnoś ciową . Ostatecznie przekł ada się to na obsł ugę i komfort.
Jak na restaurację , któ rą pod wzglę dem poziomu moż na nazwać kantyną : Wszystkie napoje podawane są w plastikowych lub kartonowych szklankach. Jedzenie jest monotonne i ską pe. Z mię snego kurczaka. Z produktó w rybnych, ś mierdzą cy suchy ostrobok na grillu, któ rego mał o kto chciał o zjeś ć . Nie ma podstawowego chleba na ś niadanie. Zwietrzał e gumowe buł eczki w plastikowych torebkach i sł odkie tureckie "bajgle". . . Nie ma suszonych owocó w ani orzechó w, któ re zwykle są obecne w innych hotelach do musli. . . Tylko kawa mielona z automatu. Muszę jednak powiedzieć komplement kucharzowi: mimo niedostatku zasobó w udaje mu się ugotować kilka pysznych dań . Personel restauracji to niewyszkoleni mł odzi chł opcy, niektó rzy nieletni, najwyraź niej z tego samego powodu, aby zaoszczę dzić na pensjach.
Plaż a: plastikowe niewygodne leż aki nie mają materacy, chociaż takie są w są siednich hotelach. Rę czniki plaż owe są doś ć zuż yte, a niektó re mają nawet dziury. Ś cież ki na plaż y są martwe i zawsze pokryte piaskiem. Bardzo rzadko się spieszą .
Wiele napisano o pokojach. Chcę dodatkowo zwró cić uwagę na higienę , któ rej niestety nie był o. Miska ustę powa był a czyszczona tylko raz na 2 tygodnie, nie mó wią c już o powierzchniach mebli. Był em zszokowany, gdy zobaczył em, jak czyszczą stary, brudny i poplamiony dywan. Nie jest odkurzana, tylko zamiatana miotł ą , unoszą c w powietrze wszelkie zanieczyszczenia i bakterie, któ re nastę pnie rozprowadzane są przez klimatyzator – i tym oddychamy! ! ! Czę sto widywał em mł odych sprzą taczek siedzą cych w cieniu z telefonem komó rkowym w dł oniach, zamiast sumiennie wykonywać swoją pracę . Drzwi - to jedna nazwa - "sklejka" ze szczelinami grubymi jak palec - w ogó le nie ma izolacji akustycznej! Mają c pokó j przy basenie z gł oś ną animacją , w ogó le nie miał em spokoju.
Recepcja: to tylko „biuro sharashka”, pracują nieprofesjonalnie, ledwo radzą sobie z pilnymi zadaniami. Mogę ró wnież potwierdzić jedną z recenzji, ż e jedna z recepcjonistek wysył a wiadomoś ci na WhatsApp z ofertą „poznania się ”. Na mnie też to wpł ynę ł o.
Wydaje się , ż e kierownik hotelu patrzy z gó ry na wszystko. Imponują co spaceruje po hotelu lub siedzi z telefonem komó rkowym w kawiarni.
Kontyngent hotelu to bezpretensjonalni rosyjskoję zyczni wczasowicze.
Europejczycy nie przyjeż dż ają tu z oczywistych powodó w.
Proś ba do fanó w o napisanie zawyż onych recenzji o tym hotelu - bą dź uczciwy i obiektywny! Tylko dlatego, ż e zaprzyjaź nił eś się z kimś z personelu, nie jest to powó d do wychwalania i pisania pochlebnych komentarzy do hotelu! Wprowadzasz w bł ą d potencjalnych goś ci, któ rzy tak jak ja zakochali się w twoich pozytywnych opiniach, przylecieli tutaj i ż ał owali tego.
Wniosek: nie polecam tego hotelu. Jedynym pozytywem jest tutaj lokalizacja, zieleń i wspaniał e morze. Ale to nie zasł uga hotelu. . .
Teraz, jeś li chodzi o obsł ugę i obsł ugę , to nie są.4 gwiazdki, ale 3, moż e nawet 2.
Opró cz czystego morza, masaż u Dimy i dobrze wychowanych facetó w z baru, nie ma tu nic dobrego.
Niesamowita jest nieprofesjonalizm, chamstwo, arogancja i bezczelne zachowanie personelu restauracji.
W restauracji jedzenie jest po prostu rzucane, a talerze zdzierane ze stoł u podczas posił kó w. Mogą też „pobawić się ” i przy jedzeniu chwycić talerz i zaczą ć jechać przed Twoją twarzą , nie skrę powani przez nikogo: ani rodzicó w, ani kierownika (któ ry jest stale obecny na terenie hotelu, ale nie podejmuje ż adnych dział ań zarzą dczych , ale tylko patrzy na telefon) . W restauracji wystarczy tylko facet, któ ry wydaje napoje.
Ale recepcjonistka pozostawił a najbardziej nieprzyjemny posmak. Po przybyciu do hotelu dają kilka ankiet, w któ rych należ y podać dane osobowe, w tym numer telefonu. Dwie godziny po zameldowaniu się w pokoju otrzymał em wiadomoś ć od prawie dwukrotnie mł odszej recepcjonistki z nieprzyzwoitymi propozycjami, na któ re odmó wił em. Byliś my zszokowani takimi wygł upami z recepcji. Potem okazał o się , ż e wiele dziewczą t i kobiet, a nawet tych, któ rzy spę dzali wakacje z mę ż ami, otrzymywał o takie oferty.
Po raz pierwszy spotkaliś my się z tego typu zachowaniem personelu.
W poró wnaniu do Larissy Akman jakoś ć hotelu uległ a zmianie na gorsze - niekulturalny personel.
Nie podobał o mi się też , ż e na leż akach nie był o materacy, chociaż inne hotele znajdują ce się w pobliż u miał y materace. Wiele leż akó w jest zepsutych.
Jedzenie jest dobre, na pewno nie bę dziesz gł odny. Odpoczywaliś my tu po raz pierwszy do tej pory, a niektó rzy powiedzieli, ż e przyjechali do tego hotelu 13 razy. Cał y personel jest bardzo uprzejmy i serdeczny. Dzię kuję wszystkim pracownikom za wspaniał e wakacje. Z reszty byliś my zadowoleni.
Standardowy pokó j jest schludny. Sprzą tanie odbywa się codziennie, a rę czniki zmieniane są codziennie. Dogodna lokalizacja hotelu w zatoce w pobliż u gó ry poroś nię tej sosnami i kompaktowe rozmieszczenie wszystkich terenó w rekreacyjnych na terenie.
Bardzo nas przycią ga poł oż enie hotelu blisko morza - 1 linia. Jest to bardzo wygodne, jeś li podró ż ujesz z dzieć mi. Bezpiecznie jest wypuś cić dziecko z plaż y do pokoju. Czysta i przestronna plaż a jest bardzo przyjemna. Duż a iloś ć leż akó w i nowe markizy dla nich.
Dogodny dostę p do morza, czysta woda i pię kny widok na gó ry są bardzo przyjemne.
Na szczegó lną uwagę zasł uguje restauracja. Jednorazowe obrusy i sztuć ce papierowe w osobnych opakowaniach. Bufet i szeroki wybó r dań , pomimo ograniczeń nał oż onych w sezonie.
Podobał nam się wybó r pierwszych dań , dań gorą cych i deseró w. Kelnerzy pracują razem.
Szczegó lnie dzię kujemy Nuh Kayi za ciepł e przyję cie! Kierownik bardzo uważ ny na goś ci. Zawsze gotowy do rozwią zywania pytań lub problemó w goś ci.
Spa to regularna wizyta! Szczegó lnie mił o był o tu zobaczyć znajome twarze - wł aś ciciela Eldara i administratora Dimę . Są bardzo uważ ni na goś ci, opowiadają i oferują rodzaje masaż y, dla stał ych klientó w moż liwe są zniż ki. Przyjazny zespó ł ! Mił o jest po prostu odpoczą ć na terenie uzdrowiska, po każ dym zabiegu goś cie są czę stowani pyszną herbatą.
Chciał bym ró wnież zauważ yć - poranna gimnastyka, aqua aerobik, noc turecka, dyskoteki, siatkó wka plaż owa i muzyka na ż ywo, klub dla dzieci.
Byliś my bardzo zadowoleni!