Prawdziwa recenzja. Niedrogi hotel, ale administracja nie rozwiązuje problemów turystów

Pisemny: 11 sierpień 2023
Czas podróży: 19 — 26 lipiec 2023
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Oczywiś cie wiedzieliś my doką d jedziemy, patrzyliś my na recenzje, ale szczerze mó wią c nie spodziewaliś my się tego. . Na plus: budż etowa cena, któ ra obejmuje All Inclusive, sam hotel w Kemer, jest basen i mniej wię cej normalne pokoje.
Ale wię cej minusó w..
- bardzo stare pokoje (ł azienka jest cał a stara, z duż ą iloś cią pł ytki nazę bnej, wapna i rdzy, balkony we wszystkich pokojach się nie zamykają , klimatyzator praktycznie nie dmucha zimnym powietrzem i przez 7 dni nigdy nie sprzą tali ani nie zmieniali rę cznikó w, tylko ś mieci)
- jedzenie, ż eby nie gł odować (mię so był o 2 razy w cią gu 7 dni, 1 raz tania ryba jak ostrobok, są zupy, ale okropne i to sama sał atka z warzywami i ryż em, makaron) Oczywiś cie codziennie był y ciasta i arbus z melonem. Ale schudł am 5kg.

- bardzo daleko od morza, to prawda. 25 minut w szybkim tempie, autobus kursuje raz na godzinę , w porze lunchu nie kursuje przez 3 godziny i po 18.00 ró wnież nie kursuje. spacerem do morza o 50 stopni. upał jest nierealny!!
- najsmaczniejsza ADMINISTRACJA!!
z plusó w tylko się uś miechnę li i tak naprawdę - wszystko. . nie rozwią zują ani jednego pytania. katastrofalnie nie mają pokoi, nie chcą zagł ę biać się w problemy, nie chcą też ich rozwią zywać. . do hotelu przyjechaliś my o 4 rano z 3 mał ymi dzieć mi, zaproponowano nam spanie na recepcja do 14.00 bo absolutnie nie ma pokoi i nie ma gdzie nas zakwaterować , nie ma przechowalni bagaż u, tylko recepcja. My, wyczerpani po 2 dniach podró ż y, rozł oż yliś my się na kanapach Recepcji na dmuchanych poduszkach i pró bowaliś my zasną ć . Przez 2 godziny bł agaliś my administrację o chociaż ł ó ż ko, a teraz cudem dali 1 pokó j do rana dla 5 osó b z 2 ł ó ż kami. Ok, myś limy, ż e wszystko się dzieje i jesteś my za to wdzię czni. Ale minę ł o 7 dni i musimy się wymeldować , poproszono nas o 12.00 z rzeczami do ponownego wymeldowania w recepcji, moż na skorzystać z hotelu, wyż ywienia i czekać na transfer na lotnisko o 23.00, czyli o 11. jesteś my bezdomni! ! Myś limy, okej, wiedzieliś my gdzie dotarliś my, wytrzymamy i wtedy obró t spraw to przeniesienie wyjazdu na 09 rano nastę pnego dnia, czyli nie mamy gdzie mieszkać już dobę!!
Administracja w obliczu 2 kobiet z szerokim uś miechem na twarzy odpowiedział a "Nie mamy numeró w, nie wiemy co robić , wszystkie pytania nie do nas, zadzwoń do przewodnika itp. " , mó wią decydować o wszystkim z hotelem, nie mamy z tym nic wspó lnego! a tu bł ę dne koł o! Znowu bł agaliś my administrację , ż eby chociaż za opł atą nas gdzieś przenocował a, ale administratorki z szerokim uś miechem odpowiedział y lakonicznie - NIE MA MIEJSCA I NIE MOŻ EMY POMÓ C. DECYDUJ O WSZYSTKIM SAM! Có ż , musiał em wę drować po sobie, szukają c pokoju w innym hotelu. Tak, znaleź liś my pokó j w innym hotelu, wynaję ty na noc, po czym piliś my tabletki przez cał y wieczó r, aby oderwać się od takiego stresu. Powiedzieliś my administracji naszego „ukochanego” hotelu, ż e jeszcze nie odbierzemy naszych rzeczy, bo o 4 rano jedziemy na lotnisko i wtedy odpowiedź brzmi: „JEŚ LI TAK, NIE JESTEŚ JUŻ NASZYMI GOŚ CIAMI, BIERZ TOREBKI A NIE DOSTANIESZ Ż YWNOŚ CI, WSZYSTKIEGO DOBREGO”.

Mó wimy, ż e obiecał eś nas nakarmić do wyjazdu, przynajmniej obiad, przynajmniej dla dzieci, odpowiedź brzmi NIE, SPRAWDŹ , ZAWOŁ ALIŚ MY PRZEWODNIKA, Ż EBY CIĘ STĄ D ZABIŁ!! ! zadzwoń do przewodnika, zadzwoń na wycieczkę . do operatora „Doł ą cz” i na koniec dowiadujemy się , ż e nikt do nikogo nie dzwonił i administracja hotelu do nikogo nie dzwonił a. W rezultacie, w ten sposó b, z uś miechem i oboję tnoś cią , z 3 dzieć mi, wyrzucili nas na ulicę , ż ebyś my poczekali dzień na nasz lot i powiedzieli, ż e wię cej do nich nie przyjedziemy! ! Oczywiś cie nie przyjdziemy, teraz ustalimy, kto zrekompensuje dzień w nowym hotelu, piguł ki i obiady! Turyś ci przed wyborem hotelu czytają recenzje, aby nie wpaś ć w tarapaty tak jak my. Szczerze mó wią c: morze, Turcja, wszystko jest super, ale zakwaterowanie i nasz proces zameldowania i wymeldowania przekreś lił wszystko, same pozytywne emocje ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał