Nie bardzo polecam!

Pisemny: 7 listopad 2013
Czas podróży: 17 — 30 wrzesień 2013
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Wybierają c wycieczkę w gł ó wnym biurze Sunrise na stacji metra Paveletskaya, kierownik Streltsova V. Yu Powiedział a, ż e ​ ​ w zasadzie nie wspó ł pracują ze zł ymi hotelami. Ale albo sami nie wiedzą , co sprzedają , albo po prostu „wypychają ” produkt niskiej jakoś ci, ale w rzeczywistoś ci okazuje się , ż e nadal dział ają .
1) Lokalizacja. Hotel jest daleko od centrum. Agencja powiedział a, ż e ​ ​ był w CENTRUM!
Ale tak naprawdę , ż eby do niego dotrzeć , trzeba iś ć przez opustoszał e ulice przez okoł o 15 minut, jest to po prostu niebezpieczne dla dziewczyny, któ ra przyjechał a sama. Nie bę dę szczegó ł owo opisywał historii, któ re tam sł yszał em i któ re spotkał y mnie osobiś cie. Powiem kró tko, wracają c z rynku, o 10 wieczorem i idą c opustoszał ymi ulicami do hotelu, mijają c mnie, zł apał mnie za tył ek jakiś Turek. A potem, odwracają c się , poszedł za mną...dobrze, ż e za rogiem był samochó d z ludź mi, a potem mó j hotel już tam był . Ale jest mał o przyjemnego. . . pod lasem. .

2) Jedzenie. Wiele już o niej napisano. Mię so podawano raz na 14 dni. Có ż , ogó lnie duż o już napisano o jedzeniu samego hotelu, powiem tylko, ż e to wszystko prawda.
TAk! Najbardziej zabił brak ciepł ej wody po 18:00! Bo dla mnie dostę pnoś ć wody wieczorem to kwestia fundamentalna. Gdybym wiedział a, ż e ​ ​ go tam nie ma, nigdy nie wybrał abym tego hotelu!
3) Plaż a. Agencja poinformował a, ż e ​ ​ na plaż ę kursuje bezpł atny autobus. Ale ukrywali, ż e nie bę dziesz mó gł wró cić , jeś li nie pokaż esz biletu za opł acenie leż aka!
Ogó lnie rzecz biorą c, jest to pokró tce o hotelu. W każ dym razie jest tak wiele recenzji i nie chcę powtarzać tego samego.
Dodam tylko, ż e w Sunrise okazuje się to normalnym zjawiskiem – przeniesieniem lotu na wcześ niejszy czas. W ten sposó b dzień , za któ ry zapł acił eś , po prostu znika. Przede mną ludzie byli odbierani z hotelu o 3-4 rano, zamiast jak zwykle 13-14, a mó j lot ró wnież został przeł oż ony. Zamiast wychodzić o 17, wyleciał em o 8 rano.
Oczywiś cie bez ś niadania, bez kolacji, bez morza. . . chociaż był a to liczba dni, a nie nocy, któ re został y opł acone. Wcześ niej zawsze przelatywał em przez Tui, chyba 9 razy, i nigdy nie był o takich niespodzianek z wczesnym wyjazdem.
Uderzają ce jest ró wnież to, ż e touroperator Sunrise Tour, od któ rego zakupiono bilet do tego hotelu, odpowiada na wszystkie twierdzenia, ż e ​ ​ wywią zał a się ze swoich zobowią zań . Podobno nazywają to obowią zkiem wzię cia turysty i przywiezienia go z powrotem. A w jakich warunkach bę dzie ż ył , to ich nie obchodzi. Chociaż moje prawa jako konsumenta do peł nego przekazania informacji o zakupionym produkcie lub usł udze został y ewidentnie naruszone.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał