NIKOMU NIE POLECAMY

Pisemny: 18 sierpień 2019
Czas podróży: 28 lipiec — 5 sierpień 2019
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 7.0
Zostaliś my przywitani niezbyt przyjaź nie w recepcji. Jedna z dziewczyn w ogó le nie rozumiał a rosyjskiego, druga, któ ra rozumiał a i potrafił a się porozumieć , stał a z takim wyrazem twarzy, jakbyś my poż yczyli od niej 1 00.000 $ i nie oddawali jej przez 10 lat. Umieś cili nas na pią tym pię trze pokoju nr 517, NIGDY nie zgadzaj się na wprowadzenie do tego pokoju. Ten pokó j jest mniejszy od pozostał ych, nie ma nawet deklarowanych 16 mkw. balkon z wyjś ciem na dach i wycią giem z kuchni, wszystkie aromaty zagoszczą w Twoim pokoju przez cał ą dobę . Poszliś my do recepcji i poprosiliś my o zmianę pokoju, choć nie do koń ca, ale numer został dla nas zmieniony.
NAJWIĘ KSZYM PROBLEMEM tego hotelu, choć nie hotelu, ale wł aś ciciela sieci tych hoteli, jest to, ż e hotel Fame 3* jeź dzi na jedzenie o 4* i ró wnież wymaga (jeś li nie miał eś czasu jakoś wzią ć to) stoliki przy basenie na obiad, aby był y one zapewnione. Ale jeszcze wię kszy problem jest z miejscami na plaż y, teren należ ą cy do wybudowanego oczywiś cie wcześ niej Fame Residence Park 4*, został zaprojektowany tylko dla niego. Z czasem wybudowali hotel 3* Fame (jest nowszy i wię cej niż.4*), oczywiś cie plaż a nie został a powię kszona, wię c jest bardzo duż y problem z miejscami pod baldachimem.
Ci, któ rzy mieszkają w Fame 3* realizują bony (są oczywiś cie tań sze o 150-200$ od osoby), mieszkają tam przez miesią c, poznają się i do 6 rano ktoś sam zabiera leż aki pod baldachim do 7 rano, ż ebyś cie zrozumieli, ż e 70% miejsc pod baldachimem jest już zaję tych. Gdy wczasowicze przyjeż dż ają z Fame Residence Park 4* z wymogiem, aby managerowie hotelu lub przeł oż ony siedzą cy na plaż y z hotelu zapewnili im miejsca, marzną , mó wią , ż e nic nie moż emy zrobić . I masz tylko 2 opcje albo wstać o 5.30 rano i zają ć miejsca, albo opalać się na stoją co (bo nie zawsze są nawet miejsca na sł oń cu).

Wielu urlopowiczó w, któ rzy odpoczywali u nas w tym okresie, codziennie przychodził o do recepcji i prosił o, aby zadzwonić do kierownika tego hotelu lub jakoś rozwią zać problem. W rzeczywistoś ci jest to ł atwe do rozwią zania, wystarczy wytł umaczyć mieszkają cym w hotelu Fame 3*, ż e skoro zapł acili taniej, to ich miejsca na sł oń cu i za ró ż nicę w cenie wycieczki 3* i 4* moż na spokojnie iś ć i kupić parasole za 5$ i opalać się pod nimi, a nie być do tego stopnia bezczelnym. Co jeszcze udaje im się powiedzieć : „Skurwysyny mieszkają w 4*) nie ma się czym obrazić , bo to prawda 3* - wybudowany pó ź niej, nowszy, tam basen jest trzy razy wię kszy niż.4*, jedzą w 4*, w peł ni wykorzystują cał ą infrastrukturę.4* na pił ce, zajmują miejsca na plaż y w rzę dach i nikt ich nie dotyka ani nawet nie komentuje.
Nawiasem mó wią c, kiedy chcieliś my wejś ć na terytorium Fame 3*, nie wpuś cili nas, mimo ż e pokazaliś my bransoletki i powiedzieliś my, ż e jesteś my z hotelu 4*. Okazuje się , ż e ci, któ rzy mieszkają w 4*, w ogó le nie mają ż adnych praw do strefy 5*, chociaż miejsc jest wię cej niż.5* wczasowiczó w, wstę p na teren 3* jest zabroniony i tylko Fame Residence Park 3* to podwó rko, w któ rym nie liczą się z mieszkań cami tego hotelu. Nawiasem mó wią c, ta rosyjskoję zyczna nieprzyjemna dziewczyna powiedział a wszystkim, któ rzy kontaktowali się z nią w sprawie miejsc na plaż y, ż e polityką wł aś ciciela hotelu jest wynajmowanie hotelu 3 * na plaż y bez ograniczeń dotyczą cych miejsc.
Szczerze mó wią c, chcę osobno zwró cić uwagę na szefa kuchni tego hotelu. Jest atrakcją i godnoś cią tego hotelu, jeś li nie daj Boż e opuś ci ten hotel 4*, przyjdą kompletne kapety, nie pocią gnie nawet 2*. Szef kuchni jest na miejscu od 6 rano i nie tylko kontroluje przygotowywanie potraw, ale takż e uczestniczy w ich przygotowaniu. Każ dego wieczoru przy basenie organizuje kolacje tematyczne opró cz tego, co gotują w gł ó wnej restauracji, kebabó w, shawarmy, makaronó w, tuń czykó w i rakó w. Szef kuchni to bardzo mił y czł owiek, odpowiedzialny i zawsze umie zaskoczyć . Szacunek i szacunek do takiego szefa !! !
Chciał abym też szczegó lnie zwró cić uwagę na przewodnik hotelowy biura podró ż y TUI Leybar Abasaglu – to generalnie osobna kwestia. Spotkanie z nim zaplanowano na 29.07. o 10.00 rano przyjechał na czas, ale nie przedstawił się tak jak się nazywa, nie zapytał jak reszta przewodnikó w to zrobił a, jak podobno się zadomowił a, czy był y jakieś problemy, od razu zaczą ł dostawać prospekty z wycieczkami, gdy my i dwie inne rodziny, któ re ró wnież miał y zaplanowane spotkanie, powiedzieli mu, ż e czekamy na nas, aż bę dą zainteresowani wycieczkami, pomoc w komunikacji z dyrektorem generalnym (któ ry ró wnież nie rozumiał rodzaju ję zyka rosyjskiego) do wyrazić nasze niezadowolenie z miejsc na plaż y, nawet nas nie posł uchał i powiedział , ż e już wszyscy jesteś my negatywnie nastawieni do jego kraju i generalnie każ dy z nas 6 osó b to ludzie negatywni. Kiedy mą ż poprosił go, ż eby się przedstawił , zakrył dł onią odznakę , drugą rę ką pokazał nam budkę i powiedział , ż e są tam wszystkie informacje, i wyszedł z hotelu bez wyjaś nienia.

Wszyscy byliś my w szoku. Bez wyjaś nienia nam ani naszych praw, ani tego, kiedy pojawią się informacje o wyjeź dzie i miejscu, w któ rym zostanie wysł ana, nie pomogł o wyjaś nienie kierownikom hotelu. Od razu zadzwoniliś my na infolinię TUI, dziewczyna nas wysł uchał a i powiedział a, ż e ​ ​ jutro (tj. 30.07) skontaktuje się z nami inny przewodnik, przyjdzie na spotkanie i wszystko nam wyjaś ni, ale niestety do koń ca wakacji nikt się z nami nie kontaktował . Należ y uczciwie zaznaczyć , ż e przewodnik TUI został zmieniony w hotelu, ale nikt nie skontaktował się z nami i tymi 2 rodzinami (dowiedzieliś my się od nich).
Kiedy wyszliś my z hotelu z firmy TUI tour, był bardzo mał y autobus, w któ rym prawie nie był o miejsc dla wszystkich wychodzą cych, towarzyszą ca przewodniczka Snezhana nikogo nie pytał a o resztę , powiedział a, ż e ​ ​ za 15 minut pojedziemy do sklepu, a kto nie zdą ż ył by kupić pamią tek, moż e to zrobić (5 razy droż ej niż w podobnych sklepach w Kemer), nie mó wią c ani sł owa wię cej przez cał ą podró ż . Kierowca tego autobusu był ró wnież bardzo „drgawkowy” albo przyspieszał do 120 km/h, albo gwał townie hamował na ś wiatł ach, co prowadził o do choroby lokomocyjnej u dzieci.
Generalnie nie polecamy firmy turystycznej TUI, nie walczą o swoich klientó w, w ogó le się nimi nie interesują po opł aceniu wycieczki. Wniosek jest taki: jeś li masz pienią dze, jedź do Fame Residence Kemer 5*, jeś li budż et jest ograniczony, to Fame Hotel 3*, jest nowszy, tam jest spokojniej (bez dyskotek) i korzystasz ze wszystkich 4 * infrastruktura, ale tylko taniej.
Nasza rodzina stwierdził a dla siebie, ż e nie bę dziemy już jechać do tego hotelu, a takż e w zasadzie zaró wno w 3*, jak i 5* tego wł aś ciciela. nie był o zbyt dobrego wraż enia na temat hotelu i personelu, któ ry pracuje w recepcji, kto powinien być twarzą tego hotelu, a ich twarze są nieprzyjemne, na pewno nie wszystkie, ale dwa. W Kemer jest wię cej przyzwoitych hoteli z normalny teren na plaż y?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał