Okropne, nie jedz!

Pisemny: 8 sierpień 2021
Czas podróży: 20 — 27 lipiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Negatywne wraż enie zaczę ł o się od rozliczenia - aby dostać się do 4-osobowego pokoju opł aconego wycieczką , musiał em dopł acić.60 USD. I to dopiero za trzecim podejś ciem! Ponieważ dwie pierwsze opcje, któ re zaoferował administrator, był y po prostu nie do przyję cia.
Pokó j nie został ukoń czony - na 4 osoby był y rę czniki na trzy. Zmieniano poś ciel raz w tygodniu! A rę czniki plaż owe w ogó le nie był y zmieniane, a administracja w ż aden sposó b nie odpowiadał a na proś by.
ALE najgorsze miał o dopiero nadejś ć . Wyż ywienie - w cał ym hotelu i restauracji nie był o klimatyzacji (w pokoju był stary klimatyzator z pilotem, z któ rego jednak nie moż na był o korzystać z powodu zabrudzonego filtra, nie był o czym oddychać ).

Nie był o menu dla dzieci, w zasadzie nie był o czym nakarmić dzieci - nie był o nabiał u, wszystkie dania był y zimne i wypeł nione niejadalnymi sosami.
Nie był o organizacji dystrybucji ż ywnoś ci - kolejka cią gnę ł a się na ulicę , ludzie tł oczyli się i to jest pandemia!
Osobną kwestią jest serwowanie i czystoś ć . Brudne obrusy, lepkie i tł uste talerze. Wiedzą c, ż e jutro wczesny wyjazd, poprosiliś my recepcję o przygotowanie rano lunchboxó w dla dzieci, na co dyrektor (! ) hotelu powiedział , ż e restauracja jest gotowa. To jest usł uga, prawda?
W hotelu nie był o animacji - w tygodniu odpoczynku tylko dwa razy był skromny program rozrywkowy.

Wakacje był y zrujnowane, cią gł y stres przez cał y tydzień . A oto kilka zdję ć , któ re to potwierdzają .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał