Kto chce pamiętać obsługę hotelową ZSRR - więc tutaj?

Pisemny: 3 październik 2015
Czas podróży: 25 wrzesień — 2 październik 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Pokoje są brudne?
Sprzą tanie - nie
Zmiana ł ó ż ka - nie
Ciepł a woda - to się zdarza))
Architektura hotelu jest bardzo pię kna i harmonijna z zielenią , nawią zują ca do stylu mauretań skiego XXI wieku. Szkoda jednak, ż e wł aś ciciel nie dba o niego i stopniowo odmawia. Na tym tle kuchnia kł ó ci się z wzorowym porzą dkiem, codzienna aktualizacja menu, raz nawet serwowana jagnię cina (w Turcji drugi raz; w poprzednim hotelu menu w ogó le się nie zmienił o)
Wniosek: w tym hotelu wszystko jest dobrze, z wyją tkiem samego hotelu. Kto chce pamię tać o standardach obsł ugi hotelowej w ZSRR - tak tutaj
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał