***
The hotel had the worst service I've ever experienced. More than a half of what was proudly stated in the concept was not presented at all - no gym, no ala-carte restaurants, no premium coffee-shop, no pomegranate juice, no orange juice, no fresh bar, no confectionary, no waffles, no ice-cream, no taco, no buffet at nights etc. What else?
The electricity was constantly cut out.
Many rooms have very poor-quality plumbing. Our shower was leaking, our neighbors' toilet was leaking, so they had to change a room.
The cleaning service is freaking poor. In 10 days, they washed the floor just once (and only after several requests).
We were forced to go to the reception several times on an everyday basis, since the problems were never solved immediately. By the way, we had that feeling that the cleaning staff were searching the guest's belongings out. A good thing that we never left money in the room, so we lost only a piece of dessert, but we talked to other guests, and they were sure that their stuff was searched out, too. We also heard that someone's money was stolen.
The area was not properly cleaned either. In the hallway in front of the rooms someone's glasses and plates were constantly standing for 2-3 days straight, and no one carried them away.
According to the hotel concept, the mini-bar was supposed to be replenished every single day. It never did though. They replenished it maybe twice? Once after the third or fourth our request, and once they replenished it a couple of hours before our departure.
The food choice was quite poor. No enough meat or fish. The pizza was often burnt. Once we saw a fly in the fish.
The worst thing is the service. They do not know any hotel standards as I see it. They do touch guests' personal belongings and even guests' underwear. They enter the room while the 'Do not disturb' sign is on. They do not always bring any toiletries and take away bathrobes, towels, blankets. They are rude. They never resolve any of your problems.
The hotel has the only one good thing - it is the sea. The sea is quite far away though. That is all.
It is only a small part of what happened here.
So, if you want to get a good service and yummy food, that place is definitely not for you.
***
W hotelu był a najgorsza obsł uga, jaką kiedykolwiek doś wiadczył em. Ponad poł owa tego, co dumnie stwierdzano w koncepcji, w ogó le nie został a zaprezentowana – ż adnej sił owni, ż adnych restauracji ala carte, ż adnej kawiarni premium, ż adnego soku z granató w, ż adnego soku pomarań czowego, ż adnego ś wież ego baru, ż adnych sł odyczy, ż adnych gofró w , bez lodó w, bez taco, bez bufetu w nocy itp. Co jeszcze?
Prą d był stale odcinany.
W wielu pokojach hydraulika jest bardzo zł ej jakoś ci. Nasz prysznic przeciekał , toaleta naszych są siadó w przeciekał a, wię c musieli zmienić pokó j.
Usł uga sprzą tania jest cholernie sł aba. W cią gu 10 dni umyli podł ogę tylko raz (i tylko po kilku proś bach).
Codziennie byliś my zmuszeni udawać się do recepcji kilka razy, ponieważ problemy nigdy nie został y rozwią zane natychmiast. Swoją drogą odnieś liś my wraż enie, ż e sprzą taczka przeszukuje rzeczy goś cia. Dobrze, ż e nigdy nie zostawiliś my pienię dzy w pokoju, wię c straciliś my tylko kawał ek deseru, ale rozmawialiś my z innymi goś ć mi i oni byli pewni, ż e ich rzeczy też został y przeszukane. Sł yszeliś my też , ż e komuś skradziono pienią dze.
Teren ró wnież nie został odpowiednio oczyszczony. Na korytarzu przed pokojami przez 2-3 dni bez przerwy stał y czyjeś szklanki i talerze i nikt ich nie wynosił.
Zgodnie z koncepcją hotelu, mini-bar miał być uzupeł niany każ dego dnia. Jednak nigdy tak się nie stał o. Uzupeł nili go moż e dwa razy? Raz po trzeciej lub czwartej naszej proś bie i raz uzupeł niono ją na kilka godzin przed naszym wyjazdem.
Wybó r jedzenia był doś ć sł aby. Za mał o mię sa i ryb. Pizza czę sto był a przypalana. Kiedyś widzieliś my muchę w rybie.
Najgorszą rzeczą jest obsł uga. Wedł ug mnie nie znają ż adnych standardó w hotelowych. Dotykają rzeczy osobistych goś ci, a nawet bielizny goś ci. Wchodzą do pokoju, gdy ś wieci się znak „Nie przeszkadzać ”. Nie zawsze przynoszą ze sobą jakieś przybory toaletowe i zabierają szlafroki, rę czniki, koce. Są niegrzeczni. Nigdy nie rozwią ż ą ż adnego z Twoich problemó w.
Hotel ma jedyną dobrą rzecz - jest to morze. Do morza jest jednak doś ć daleko. To wszystko.
To tylko niewielka czę ś ć tego, co się tutaj wydarzył o.
Jeś li wię c chcesz dobrej obsł ugi i pysznego jedzenia, to miejsce zdecydowanie nie jest dla ciebie.