Hotel 4*, ale nie 5*

Pisemny: 11 wrzesień 2020
Czas podróży: 9 — 16 wrzesień 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Warunki, morze, wyż ywienie - dobre. Był y niuanse, dlaczego nie 5 *. Po przyjeź dzie zaproponowali pokó j na ostatnim pię trze, „ptaszarnię ” z niskim sufitem, pokoik mał y, widok z balkonu na ś cianę budynku, gdy powiedział em, ż e nie pł acę za takie warunki, zadzwonił pracownik i przeniesiono nas do budynku naprzeciwko na 1 pię trze "niebo i ziemia", pokó j duż y, balkon wychodzi na centralną ś cież kę , jak rozumiem, ż e w ten sposó b "sprawdzają " wczasowiczó w, „bę dą prowadzeni”, a nie „byli prowadzeni”. I problem z uzupeł nianiem „szamponu, mydł a, ż eli pod prysznic, kubkó w jednorazowych” itp. dwa dni z rzę du - nic, raz skontaktował em się z recepcją - brak reakcji, ponownie się zgł osił em - po 10 minutach przynieś li, kubki nie czekał y, moż e to drobiazgi, ale jak hotel twierdzi, ż e jest 5*, to takie " przeoczenie” to minus . Jak dotą d te 2 punkty są rozczarowują ce. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał