Normalny hotel, Wi-Fi jest tylko płatne, owoce są sortowane od razu, a potem nie są dodawane

Pisemny: 26 może 2021
Czas podróży: 19 — 25 może 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Nie wybraliś my tego hotelu. Wybrał em inny hotel, wysokiej klasy, ale się nie otworzył . Organizator wycieczek Coral Travel dokonał zamiany na inny hotel, zgodziliś my się , ale organizator wycieczek Coral Travel z jakiegoś powodu uznał , ż e moż na zarobić wię cej pienię dzy i zdecydował się podnieś ć koszty, odmó wiliś my. Powiedzieli, ż e bierzemy pienią dze. Zarezerwowaliś my z 2 miesię cznym wyprzedzeniem i wtedy był a taka cena. Nastę pnie zaproponowano nam Lucida Beach Hotel, Kemer, Turcja.
Zameldowanie przebiegł o sprawnie, gospodyni Natalia pomogł a wypeł nić wszystkie dokumenty i zaprowadził a nas do jadalni na ś niadanie. Nie wyglą da jak restauracja, wię c to jadalnia. ALE! Ostatniego dnia naszego pobytu dowiedzieliś my się , ż e naprzeciwko hotelu znajduje się kolejny budynek tego samego hotelu z Aquaparkiem! Dlaczego nie powiedziano nam tego wcześ niej? Moż e powinniś my też pó jś ć do parku wodnego! Dlaczego nie powiedzieli? Dlaczego to ukrywali, za Aquapark też zapł aciliś my! To był o w cenie. . .
Teren hotelu jest czysty i dobrze utrzymany. Morze mi się podobał o. Czyste, ciepł e, przejrzyste.

Animatorzy pracowali sł abo. Nie zapraszali, nie powiadamiali o wydarzeniach. Byli bezwł adni i leniwi.
Od razu zaoferowano nam pokó j na 4 pię trze pod dachem, chociaż na innych pię trach był o wiele wolnych pokoi. Dopó ki nie dali pienię dzy, numer nie został zmieniony. Pokó j ma wszystko, czego potrzebujesz. Ł ó ż ko, prysznic, WC, balkon, TV, lodó wka. Sprzą tane znoś nie, jeden ś rodek czyszczą cy do wszystkich pomieszczeń . Czł owiek po prostu się mę czy, ale pró buje.
Odż ywianie. Nie byliś my gł odni. Ró ż norodny. Pyszna cielę cina, warzywa, zupy, ryby, sł odycze. Owocó w, jeś li nie masz czasu na zabranie, nie dodawaj. W myś l zasady kto nie miał czasu, spó ź nił się !
Pró bowaliś my hamburgeró w w barze z przeką skami. Pyszne, ale duż o chleba. Ale shawarma został a nam podana na zimno. Wę dliny, któ re kroi się na duż e kawał ki, dzię ki czemu jest suche i nie soczyste, w zimnym chlebie pita. Nazwijmy to „Nate i puś ć ”. To nie jest smaczne. Shawarma powinna być gorą ca i soczysta.
Lody tylko w opakowaniu.
Wlewają maksymalnie sprite'a do koktajli, przepadają...Alkohol nie jest zbyt dobry.
Tylko mł oda dziewczyna w lobby barze zrobił a normalny koktajl, tak jak powinien być w szklanym kielichu. Jeszcze się nie pogorszył a.
Lubił em morze, sł oń ce! Ż yczymy wszystkim mił ego wypoczynku! W innym hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał