Wybierz inny hotel!!!

Pisemny: 29 lipiec 2011
Czas podróży: 16 — 23 może 2011
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 2.0
Drodzy turyś ci, któ rzy planują spę dzić wakacje w Turcji i chcą
kup bilet za poś rednictwem CHIPTRIP lub Coral Travel.
Kupują c bilet w maju br. na CHIPTRIP myś lał em, ż e recenzje
Odczytano turecki hotel „MAJESTY CLUB KEMER BEACH” na lata 2009-2010
zainteresowanych pracownikó w i nastą pił y zmiany na lepsze, ale niestety. . .
Wszystko okazał o się jeszcze gorsze.
Umieś cili mnie w dwupię trowym hotelu na drugim pię trze w pokoju 7210.
Kiedy wszedł em na korytarz pokoju, w pierwszej chwili pomyś lał em, ż e wszedł em do publicznej toalety i
otworzył szeroko balkon i drzwi wejś ciowe, aby przewietrzyć pokó j, ale
boki balkonu poszł y jeszcze bardziej cuchną cy zapach, wię c zamkną ł em wszystko i poszedł em
zał atwić "rejestrację " w celu poproszenia o podanie innego numeru.

Tam poinformowano mnie, ż e nie ma wolnych pokoi, a obiecuję naprawić wszystko w
w cią gu 15 minut. Po godzinie czekania na hydraulika lub trochę
inny pracownik techniczny, zdał em sobie sprawę , ż e tego problemu nie da się rozwią zać w nocy,
wię c został em zmuszony do powrotu do udostę pnionego mi pokoju.
Nastę pnego dnia był em zaję ty zakwaterowaniem w hotelu.
Dzień rozpoczą ł się spotkaniem organizacyjnym z przedstawicielem Coral
travel” autorstwa Hikmeta (ODEON Tours), któ ry przedstawił się jako nowicjusz
wczasowiczó w jako przewodnik hotelowy.
Odmó wił mi pomocy w rozwią zywaniu problemó w z zakwaterowaniem, powoł ują c się na fakt, ż e
robi to rosyjskoję zyczna pracownica Christina, któ ra jest odpowiedzialna za wspó ł pracę
wczasowiczó w.
Po zakoń czeniu spotkania znalazł em Christinę i wyjaś nił em jej sytuację ,
po czym wraz z nią kontynuował postę powanie z „rejestrem”. Niezbę dny
przyznać , ż e przekonał a „recepcję ” i znaleź li dla mnie wolny pokó j, ale
nauczony doś wiadczeniem, postanowił em najpierw zobaczyć , co mi zaproponowano.
Po otwarciu drzwi pokoju z przedstawicielem „rejestracji” zrozumiał em, dlaczego…
nie oferowane w nocy. Kilka metró w od okna pokoju znajduje się wycią g
fajka z restauracji, w któ rej gotują grilla i inne smaż one potrawy, wię c smró d
jest przenoszony zgodnie ze wszystkimi najbliż szymi numerami, w poł ą czeniu z gł oś nym
brzmią ca muzyka na parkiecie. Ta opcja mi nie odpowiadał a, wię c
odrzucił podany numer w nadziei, ż e coś się pojawi
przyzwoity.
Nie czekają c na kolejny numer, zasugerował em odpowiedniemu personelowi
wsadzili mnie do innego hotelu, ale wynik był negatywny,

skoro Coral travel nie chciał zajmować się tym problemem,
odnoszą c się do braku wolnych pokoi w pobliskich hotelach. W któ rej
przeprowadzono konsultacje telefoniczne z centralą w Moskwie.
Jak się pó ź niej okazał o, w pobliskim hotelu LA MER byli singli
pokoje, ale pracownicy "Coral travel" zaproponowali mi opł acenie kosztu pokoju
z ewentualną rekompensatą takiej pł atnoś ci w Moskwie, z któ rej naturalnie
odmó wił , wycią gają c wnioski z doś wiadczenia pł acenia za inne usł ugi przedstawicielom tej firmy.
Dzień po przyjeź dzie odbył o się spotkanie z miejscowym
przedstawiciel podró ż y Coral. Podczas rozmowy Hikmet ostrzegł , ż e:
osobista odpowiedzialnoś ć za bezpieczeń stwo przybywają cych turystó w
linii „Koralowe podró ż e” i stwierdził , ż e w przypadku wykupienia wycieczek w
w innych miejscach moż emy mieć problemy a on nam nie zapewni
Wsparcie.
Biorą c pod uwagę to ogł oszenie, a takż e niesprzyjają ce warunki pogodowe, zdecydował em
skorzystaj z „uprzejmoś ci” Hikmeta i wykupił em trzy wycieczki krajoznawcze dla
siebie i swoich towarzyszy, pł acą c za to 355 dolaró w. W tym samym czasie zgodził em się z nim,
ż e w razie nieprzewidzianych okolicznoś ci mogę mu go zwró cić
bony bez utraty wartoś ci.
W zwią zku z pogorszeniem mojego stanu zdrowia w zwią zku z problemami z zakwaterowaniem w
hotel, postanowił em odwoł ać dwie wycieczki. Aby rozwią zać problem
zwrot pienię dzy, skontaktował em się z Hikmet telefonem komó rkowym,
któ rzy "odrzucili" mnie do Bahruz. Po rozmowie z ostatnim
Zdał em sobie sprawę , ż e w tym przypadku, podobnie jak w przypadku plasowania, dostał em się na „nie rzucają cy się w oczy”

koralowe usł ugi turystyczne. Powiedziano mi, ż e biuro podró ż y moż e tylko wró cić
80% kosztó w wycieczek. Jeś li się nie zgodzę , to za tydzień przyjedzie do hotelu
Hikmet i ja bę dziemy w stanie rozwią zać z nim moje problemy. Oczywiś cie nie zrobił em
czekać na jego przybycie i wzią ć.80% kosztó w. Jednocześ nie należ y zauważ yć , ż e
koszt wycieczek był znacznie zawyż ony w poró wnaniu do miasta
biuro informacji turystycznej. Na przykł ad koszt wycieczki „Piknik i wę dkowanie w Ulpinarze”
Sprzedano mnie za 75 dolaró w, a w mieś cie kosztuje 35 dolaró w, jak to się czuje
ró ż nica. Jeś li chodzi o bezpieczeń stwo, co moż e być przyczyną przeszacowania
koszt wycieczki, nie widział em nic specjalnego. Moi przyjaciele, któ rzy mieszkali w
inny hotel i podró ż ują cy tym samym autobusem z naszą grupą , opł acony za wycieczkę
za 50 dolaró w.
Po przeczytaniu opinii turystó w, któ rzy odwiedzili hotel „MAJESTY CLUB KEMER BEACH” w
2009-2010 uderzył a mnie bezczynnoś ć kierownictwa Coral
travel”, któ ra nie odpowiada na opinie swoich klientó w. W recenzji turystycznej
Stepan, któ ry odwiedził ten hotel we wrześ niu 2010 roku, mó wi:
„Uderzył o mnie też niegrzeczne, ż eby nie powiedzieć , chamskie zachowanie przewodnika z Coral –
Bahruz. Ż yje z naszych pienię dzy i po prostu nas nienawidzi”. Cał kowicie z tym
Zgadzam się . Takie prowadnice należ y wymieniać po 2-3 sezonach, aby się nie zmienił y
był o poczucie niezbę dnoś ci i zachę ta do sumiennej pracy.
Ponadto należ y zwró cić uwagę na sł abą pracę personelu serwisowego. W pobliż u
Drzwi wejś ciowe do mojego pokoju nie był y sprzą tane przez dwa dni z ptasich odchodó w.

Należ y ró wnież zauważ yć , ż e informacje dostarczone przez
firma CHIPTUR. Omawiają c warunki wyjazdu uzgodniono, ż e bilet
przewidziany na 7 dni. Umowa stanowi, ż e odprawa odbywa się.16 maja
od 12.00 do 16.00, a wyjazd 23 maja od 10.00 do 11.00. W rzeczywistoś ci osiedlił em się w
pokó j w dniu 17 maja o godzinie 01.00, a opuś cił hotel o godzinie 06.00 w dniu 23 maja, tj. zamiast
Opł acony 7 dni odpoczynku otrzymał em tylko 6 dni.
Po powrocie z Turcji zł oż ył em roszczenie, któ re był o w dniu
w CHIPTRIP i Coral Travel przez ponad miesią c. Ostatecznie te
firm, powoł ują c się na informacje „ich dł ugoletnich partneró w tureckich”,
któ ry powiedział im, ż e nie kontaktował em się z ż adnym przedstawicielem gospodarza
strony, ani do administracji hotelu, odmó wił y mi rekompensaty za moje
szkody materialne i moralne.
Wniosek jest taki - nie szukaj tanich promocji, unikaj ró ż nych tanich
wycieczki i firmy takie jak Coral Travel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał